Mode & Beauty alle pijlers

De Fashionista's #81

16-03-2014 14:07 3015 berichten
Deel 81 van de saga die weinig introductie meer nodig heeft. Praat hier vooral over alles wat wel (of niet) over mode en beauty gaat.







Het vorige topic vind je hier.
Alf, eensch. Dat was wat ik ook bedoelde. Moet wel zeggen dat ik het ook niet altijd makkelijk vind. Maar ik ben afgelopen tijd (een overwinning op mezelf) wel in een korte broek naar het strand gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Awesome Ik loop nu ook gewoon met blote benen, ik heb echt zoiets van, wie doet me wat (vind het ook een hele overwinning hoor). Nu nog open schoenen aandurven



Pix, ik vind die slip ons echt leuk. Maar die van modemusthaves vind ik wat goedkoop (shiny) ogen. Het liefst zou ik zwarte van ponyhair willen hebben, maar die zijn lastig te vinden behalve duur.



Een van mijn vriendinnen heeft ze van topshop en die zegt dat die die zij heeft totaal niet lopen. Dus investeren in een beetje redelijke kwaliteit is denk ik wel een goed idee.



Open schoenen heb ik geen moeite mee.



Moet trouwens zeggen dat ik shorts minder een probleem vind dan een rok boven de knie. Iets tot halverwege mijn bovenbenen staat gewoon niet mooi. Dan is kort beter. Of over de knie. En dat is geen complex ding. Je moet toch het meeste maken van je figuur.
Ik heb die laatste sandalen overigens besteld. Morgen ophalen. Ze zijn van leer, in de sale, hakken van 10 cm (maar als ik het zo zie, een plateautje van 1, dus prima) en geen verzendkosten. Als het niets is kan ik ze altijd nog terugsturen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu mijn oog op die van Steve Madden, maar die zijn 100 euro. Dat vind ik wel echt een hoop geld voor iets leuks voor erbij. Maar wie weet. En anders worden het toch de Vans slip-ons.



En wel eens dat je natuurlijk het meeste moet maken van je figuur! Iets aantrekken wat totaal niet flatteert is dan ook niet handig. Roklengte maakt mij echter weinig uit, ik heb lange benen dus ik vind alles tussen halverwege bovenbeen en halverwege kuit zo ongeveer wel prima, maar ik hou van kort dus het liefst wel een stuk boven de knie.



Leuk, van de sandalen! Ben benieuwd hoe ze zitten
Plaatje van de Steve Maddens?



Ik zie mezelf op het moment trouwens niet met sandalen. De moesson is begonnen geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag ook gewoon korte broeken, vind het wel best. Vind het belangrijker mooi te bruinen en het lekker koel te houden dan wat anderen van mijn benen vinden.

Daarbij vind ik mezelf echt een moeke en een propje als ik een capri oid draag, dan liever een korte broek lijken mijn benen nog enigszins lengte te hebben



@ slip ons: geen idee of ze fijn lopen maar vind ze er wel leuk uitzien, net als die jij post

Heb er zelf geen, ben altijd bang dat ze niet prettig lopen/schuren.



Die maxirokken vind ik echt heel leuk op plaatjes (lijkt me heerlijk zitten) maar dat is ook iets wat me volgens mij totaal niet staat. Óf het staat geweldig, óf iets met een plank en mis enzo.. ben bang voor het laatste





Plaatje van wat je op het oog hebt Alf?
Hell Fucking Yeah!
Capri's zijn niet echt in ook. En ik vind jou wel een type voor een short. Volgens mij staat dat je super.
Alle reacties Link kopieren
Thanx @ shorts



En capri's niet in? Hier wel
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
Je struikelt er hier bijna over







Hell Fucking Yeah!
quote:Pixxxx schreef op 21 juli 2014 @ 18:43:

Je struikelt er hier bijna over



[afbeelding]



[afbeelding]



Eh....



Volgens mij ben jij de enige fashionista in de wijde omgeving.
Idee voor Mariadolores



Alle reacties Link kopieren
Heerlijk relaxed, zulke broeken. En luchtig!
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgieBrown schreef op 21 juli 2014 @ 19:18:

[...]

Volgens mij ben jij de enige fashionista in de wijde omgeving. Eerder een buitenbeentje omdat ik Het Uniform niet draag
Hell Fucking Yeah!
quote:Pixxxx schreef op 21 juli 2014 @ 19:24:

[...]



Eerder een buitenbeentje omdat ik Het Uniform niet draag AKA trendsetter.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgieBrown schreef op 21 juli 2014 @ 19:27:

[...]

AKA trendsetter.

Yeah sure



sommige trends breken hier nooit, nooit, nóoit door
Hell Fucking Yeah!
quote:Pixxxx schreef op 21 juli 2014 @ 19:31:

[...]



Yeah sure



sommige trends breken hier nooit, nooit, nóoit doorMaar dan heb jij in elk geval je best gedaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgieBrown schreef op 21 juli 2014 @ 19:35:

[...]

Maar dan heb jij in elk geval je best gedaan. Dat klopt
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren




Hell Fucking Yeah!
Auw.



Alle reacties Link kopieren
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
Hell Fucking Yeah!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven