Grappige marktplaatsadvertenties

16-07-2014 22:23 82 berichten
Ik ben een beetje de tijd aan het doden (mijn poes is zoek en kan nog niet gaan slapen voor we weer een rondje gezocht hebben).



Ik kwam een paar bizarre advertenties op marktplaats tegen.



Zoiets bijvoorbeeld:



Leren bank vintage look!

Doe een schappelijk bod



Dit is de bank. Vintage dus.
Jammer maar de sommige links naar marktplaats werken al niet meer...
Die tijdschriftenbak is hilarisch!
Alle reacties Link kopieren
Grappig dat iemand de tijdschriftenbak advertentie al hier neerzette, ik heb daar vanochtend om in een deuk gelegen! Het begon bij onderstaande advertentie, over een designstoel.



Link naar advertentie



"Te koop: een werkelijk prachtige originele Eames Lounge Chair Wood (LCW) van Vitra. Niet nieuw, maar hij ziet er wel als nieuw uit.



Met deze stoel haal je een waar stukje designgeschiedenis in huis. Ik ga hier geen uitgebreid verhaal neerzetten over hoe bijzonder deze stoel is, want waarschijnlijk weet je dat allang. Je bent een kenner, ik voel het. Ik hoef je daarom ook niet uit te leggen dat dit een echte LCW is en geen goedkope Chinese namaakversie. En ja, dat maakt hem best prijzig.



"Maar lieve Ron" hoor ik je denken, "waarom wil je deze unieke stoel verkopen? Heb je soms een dure verslaving die je op de één of andere manier moet bekostigen?" Welnee, ben je mal. Niets van dat. Feit is dat ik ga samenwonen en dat simpelweg inhoudt dat we beiden wat concessies moeten doen.



Dat betekent echter niet dat ik haast heb met de verkoop. Ik verkoop de stoel alleen voor een respectabele prijs, aan iemand die wéét wat hij in huis haalt. Een stoel die zijn waarde houdt, een aankoop voor het leven. Tot je gaat samenwonen."



Alle reacties Link kopieren
Die verkoper zal zich waarschijnlijk na vandaag afvragen waarom zoveel mensen zijn advertentie bekijken
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 16 juli 2014 @ 23:28:

Ja en ik hem doodleuk door appen aan mijn vriend "Goh ik wist niet dat je de magnetron te koop had gezet". Hahah die reed zowat de berm in van het lachen met zn vrachtwaggel.







En want volgens mij reden wij net achter hem op dat moment!
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdlh schreef op 22 juli 2014 @ 12:43:

Die verkoper zal zich waarschijnlijk na vandaag afvragen waarom zoveel mensen zijn advertentie bekijken
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapalona schreef op 22 juli 2014 @ 07:10:

Die tijdschriftenbak is hilarisch!



En dan de foto waar hij dat rek optilt en dat boekje zo droog op de grond blijft liggen!



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven