Baby- en kinderkleding #3

17-04-2014 15:44 4083 berichten
Het was echt hoog tijd voor deel III. Hier vind je deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers



Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 62Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116 zoon maat 104dochter maat 56/62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 74Siskababy onderweg! Sitkadochter maat 110-teuntje-dochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110



Alle reacties Link kopieren
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze truien/shirts binnen gekregen voor zoon. Alvast voor 't najaar:



Ebound (nooit eerder van gehoord)





Molo:

Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
En dit t-shirt voor zoon van moodstreet. Een hele mooie kleur in 't echt.



Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Gatti schreef op 22 juli 2014 @ 09:26:

DH, ik heb deze vlinders gevonden bij Limango, ¤6,99 per 12. Is dat niets voor dat vlindermuurding waar jij 't ooit over had in 't topic voor interieurdingen?

Of was jij dat niet? Of waren 't nou vogels?

Nou weet ik 't niet meer. Nouja, kijk maar.



[afbeelding]Oew, gaaf!! Was ik idd ik ga eens even kijken bij limango, thanx!
Ik heb ze bij alliexpress nog goedkoper gevonden. Iemand bekend met bestellen daar?

Nooit over nagedacht dat het stickers zijn als ik google vind ik genoeg aanbieders van dit soort stickers haha!
Pakje van polarn is er! Shirtje is duidelijk pas voor volgend jaar haha! Maar dat geeft niet, heb genoeg tshirts voor nu dus komt eigenlijk wel mooi uit. Het boekje zit elastiek in, dus die gaat ze nu wel aan kunnen! Kan die mooi mee op vakantie ik ben happy met de spullen iig!
Ja die kleur van Moodstreet is mooi. Heb ook zo'n paarse t-shirt (maar dan van het broertje Little Feet) met stoerroze randjes, alleen bij mij zat een elpee in het midden als afbeelding. Is in het echt, echt echt heel heel heel mooi en staat zo stoer bij een jongetje (tenminste het stond hier zoon onwijs gaaf, alleen jammer dat ik toen pas achter kwam dat Little Street kleiner valt en zoon heeft dat t-shirt niet heel vaak aan kunnen hebben).
Alle reacties Link kopieren
Pom, laat maar weten als je naar Noordwijk wil. Lijkt me gezellig!



Geen verdere aankopen op kinderkleding gebied. Zomerspul hebben ze nu wel genoeg en voor babyzoon weet ik niet wat hij gaat doen qua groei. Hij heeft nu 4 korte broeken en dat is net voldoende dus daar hou ik het maar bij. Toch wel een heel specifiek artikel. Ik heb nog twee hele leuke zwembroekjes voor hem dus die kan ik morgen weleens bij hem aandoen. Dan ga ik met ze allebei naar een soort waterpark en mijn baby houdt van water
Noordwijk is leuk! Maar toen ik laatst terug was was het grootste deel al wel weg uit de uitverkoop.



Ik was vandaag even in Utrecht, bij de Zara en Polarn, maar niks gekocht. Ik lijk NYC wel
Ik was vandaag even in Noordwijk, maar heb niks gekocht, wel twee leuke dingen gezien, maar niet in de maatjes die ik zoek.



Volgende keer beter......
quote:Lebowski schreef op 22 juli 2014 @ 21:43:



Ik was vandaag even in Utrecht, bij de Zara en Polarn, maar niks gekocht. Ik lijk NYC wel Niks gekocht???
quote:NYC schreef op 22 juli 2014 @ 22:32:

[...]

Niks gekocht??? Nee echt. Zelfs ik heb kennelijk een grens
Alle reacties Link kopieren
Ik heb m'n bestelling van NeXT binnen! Lekkere zachte, warme berentrui. Ik zie hem er al helemaal in zitten als het straks lekker koud is!

En een mooie petrolkleurige broek en een leuk tshirt. Even kijken of ik een plaatje kan vinden.....
Alle reacties Link kopieren
Kan geen plaatje vinden, dan maar even de link



http://nl.nextdirect.com/en/x543754s1#688594
Alle reacties Link kopieren
50% korting bij z8.nl
Alle reacties Link kopieren
Vandaag naar Wijnegem geweest, maar vond het voor baby's wat tegenvallen... Ik ging speciaal heen voor Petit Bateau maar niks kunnen vinden

Wel een leuk broekje van IKKS gekocht!
Jammer dat Petit Bateau tegenviel. In Maasmechelen kon ik ook niet slagen bij Petit Bateau. Wel leuk dat je een broekje van Ikks hebt!

Hier gisteren nog een kleine bestelling bij Polarn gedaan, een hemd, handdoek en paar sokken. Mooi afgeprijsd en gratis verzending.



Maar wel weer af dussss, teller staat weer op nul dagen.
Oh, ik voel het, wil ook weer wat bestellen, ik denk dat mijn teller ruim over de 30 dagen staat, dus ik mag.



Z8 heeft niets leuks meer in haar maar, even kijken of ik nog ergens anders leuke aanbiedingen vindt.
Alle reacties Link kopieren
En ik deze net nog besteld bij de Bijenkorf voor de herfst als tussen jas/vest.







Nu nog even op zoek naar een paar leuke vestjes/truien voor binnen.
Alle reacties Link kopieren
Leeuwtje, die heb ik laatst ook besteld met hetzelfde doel. Prima geschikt, gevoerd met echt dik borgmateriaal (en lekker zacht).



Zoon wilde vandaag in M'tricht geen kleding shoppen. Dus hebben we de Lush weer geplunderd. Hij kreeg zelfs een handmassage met een of ander goedje. Werkelijk iedereen die een glimlachje voor hem over had kreeg het 'bevel' om aan zijn handen te ruiken . Heb zelfs een plankje voor zijn spulletjes moeten vrijmaken.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Jij mag, teuntje! Knap hoor, 30+ dagen



Leuke jas, leeuwtje. Heb ik ook zien hangen en had ik bijna gekocht maar moet van mezelf wachten tot ie in de uitverkoop komt.
Alle reacties Link kopieren
Ik had hier niet moeten komen kijken, ik mag echt niets meer kopen



(Ik ben al verslaafd aan funky flavours door een bepaald iemand hier, en over polarn ga ik het niet eens hebben)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wow, heeft jouw zoon geduld voor een handmassage? Dat heeft mijn muiter niet denk ik. Behalve zijn nekje, dat masseer ik wel eens als ie tussen ons in ligt en dan blijft hij echt rustig liggen!
Haha itsme het is ook veeeel te leuk allemaal.



Schoonmoeder gaf gister nog een shirtje op de groei kado in maat 92. Superlief maar... de test op het shirt luidt: "this is my first blue shirt"

In maat 92. En raad eens welke kleur we juist héél veel hebben?
Alle reacties Link kopieren
NYC ik hem het vest met 50% korting gekocht :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven