37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.



Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Voor de meeste mensen is het onvoorstelbaar om nooit een relatir of sex te hebben ervaren maar voor mij voelt het o zo logisch.
Alle reacties Link kopieren
quote:justme_37 schreef op 21 juli 2014 @ 21:44:

Voor de meeste mensen is het onvoorstelbaar om nooit een relatir of sex te hebben ervaren maar voor mij voelt het o zo logisch.Je bent niet de enige hoor. Ik heb ook nooit een relatie gehad, en seks een paar keer uitgeprobeerd, maar dat is niks voor mij. Ik heb er alleen nooit problemen mee gehad, en ben jou is dat, als ik het zo lees helaas, nogal anders.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
er zijn 1450 reacties op je topic en zo te zien bestaat dit topic al jaren, ik heb ongeveer 10 reacties van anderen en jou gelezen en sorry voor wat ik nu ga zeggen, maar: wanneer hou je op met zeiken?



Het advies van anderen lijk je in de wind te slaan, aan de ene kant wil je een relatie, je vraagt advies, aan de andere kant heb je je er al bij neer gelegd dat het nooit meer gaat gebeuren, aan nog een andere kant voel je je jaloers als je anderen ziet daten/gelukkig ziet zijn, aan de zoveelste kant is het o zo logisch om nooit sex te willen of relatie te hebben, aan de ladieda kant wil je een vrouw uit zuid-oost Azie.....ja, je merkt wat irritatie van mijn kant, ik snap er niks van: wil je nou wel of niet een relatie?

nee: prima, ga verder met je leven

ja: prima, ga er wat aan doen zodat je wat meer voor de mogelijkheid van een relatie openstaat.



Het doet me denken aan *learned helplessness*, voor als je het interessant vindt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Aangeleerde_hulpeloosheid



En dat is ook precies waarom je berichten mijn irritatie opwekken, ik kan er niet tegen als mensen zich als slachtoffer opstellen.

Als je echt iets aan je situatie wilt veranderen, dan wil ik met alle liefde meedenken! Let me know, dan ben ik je vrouw, in ieder geval voor wat advies :P
Alle reacties Link kopieren
quote:maggie1978 schreef op 21 juli 2014 @ 22:25:

er zijn 1450 reacties op je topic en zo te zien bestaat dit topic al jaren, ik heb ongeveer 10 reacties van anderen en jou gelezen en sorry voor wat ik nu ga zeggen, maar: wanneer hou je op met zeiken?



Het advies van anderen lijk je in de wind te slaan, aan de ene kant wil je een relatie, je vraagt advies, aan de andere kant heb je je er al bij neer gelegd dat het nooit meer gaat gebeuren, aan nog een andere kant voel je je jaloers als je anderen ziet daten/gelukkig ziet zijn, aan de zoveelste kant is het o zo logisch om nooit sex te willen of relatie te hebben, aan de ladieda kant wil je een vrouw uit zuid-oost Azie.....ja, je merkt wat irritatie van mijn kant, ik snap er niks van: wil je nou wel of niet een relatie?

nee: prima, ga verder met je leven

ja: prima, ga er wat aan doen zodat je wat meer voor de mogelijkheid van een relatie openstaat.



Het doet me denken aan *learned helplessness*, voor als je het interessant vindt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Aangeleerde_hulpeloosheid



En dat is ook precies waarom je berichten mijn irritatie opwekken, ik kan er niet tegen als mensen zich als slachtoffer opstellen.

Als je echt iets aan je situatie wilt veranderen, dan wil ik met alle liefde meedenken! Let me know, dan ben ik je vrouw, in ieder geval voor wat advies :P

Goed gezegd. Ik dacht hetzelfde maar ik vind het dan nog wat te vreemd om dat ook te zeggen tegen een wildvreemde.



Justme: je bent NIET gelukkig. Doe er wat mee. Erken je gevoel en ga ermee aan de slag.



Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.

Ik moet mezelf ook regelmatig een flinke schop onder mijn kont geven.



Ik wens jou met alle liefde hetzelfde toe.
Mijn antwoord daarop is nee ik wil het zelf niet meer. Mijn probleem is dat ik in het verleden blijf hangen. Hoe zou ik mezelf ontwikkelt hebben als ik een meisje zou hebben ontmoet in mijn studie tijd. Er waren er zoveel bij die ik hartstikke leuk vond maar ik vond mezelf niet goed genoeg. Ik was jaloers op mijn vrienden waarbij het vanzelf leek te gaan. Ze zagen er zoveel gelukkiger uit en kregen steeds meer zelfvertrouwen. Ik vermoed dat ik ook veel gelukkiger zou zijn geworden. Want ik heb voor de rest van mijn leven mijn gevoelens moeten onderdrukken. En ben veranderd in een workaholic die de keuze maakte dat als de meiden niks van mij moesten ik dan maar zoveel mogelijk geld verdienen als doel stelde.
Alle reacties Link kopieren
quote:justme_37 schreef op 21 juli 2014 @ 23:30:

......Mijn probleem is dat ik in het verleden blijf hangen..... (1)



.......Want ik heb voor de rest van mijn leven mijn gevoelens moeten onderdrukken. En ben veranderd in een workaholic die de keuze maakte dat als de meiden niks van mij moesten ik dan maar zoveel mogelijk geld verdienen als doel stelde..........(2).1) Klopt, je bent verslaafd geraakt aan je eigen melancholie en ik vind dat je zeurt. Doet me denken aan een andere psychologische term, self-fulfilling prophecy, voor als je het interessant vindt: http://en.wikipedia.org/wiki/Self-fulfilling_prophecy



ik vermoed dat je nu gelijk hebt, je maakt jezelf minder aantrekkelijk door je negativiteit.......en jij kunt blijven zeggen "Zie je wel..."



2) van wie moest dat? wie zette er een pistool op je hoofd?



Wil je advies? Neem een voorbeeld aan Zanevi die zichzelf af en toe een schop onder zijn kont geeft......



Nee, het is niet makkelijk, niemand vindt het leven of de liefde makkelijk. Diegene die anders beweert, doet alsof... maar aan jou de keuze of je je kop laat hangen of jezelf die schop geeft...
Alle reacties Link kopieren
"ik vond mezelf niet goed genoeg"



Dat is het hele eieren eten.

Wie weet waren er hopen meisjes/vrouwen in je verleden die je wel leuk vonden.

En die vrienden waarbij het vanzelf leek te gaan?

Die waren niet bang zo nu en dan op hun bek te gaan.



Want als vanzelf gaat het bij vrijwel niemand.

Dus waarom zou jij de uitzondering zijn?
Je wás destijds ook niet goed genoeg, maar dat is het leuke van het leven, je krijgt altijd nieuwe kansen. Vrouwen vallen na hun 25/30e ook op mannen die ze 10 jaar eerder never nooit niet hadden binnengelaten. Je vergaart levenservaring, leert leven met jezelf en bij vrouwen gebeurt dit idem dito.

Het leven is constant vallen en weer opstaan en als vrouwen ergens allergisch voor zijn is het voor mannen die niet (meer) opstaan.

Sta een keer echt op en wees blij met zoveel medeleven, goede raad en schoppen onder je kont hier.



Maggie1978; like your style
Alle reacties Link kopieren
quote:justme_37 schreef op 21 juli 2014 @ 23:30:

Mijn antwoord daarop is nee ik wil het zelf niet meer. Mijn probleem is dat ik in het verleden blijf hangen. Hoe zou ik mezelf ontwikkelt hebben als ik een meisje zou hebben ontmoet in mijn studie tijd. Er waren er zoveel bij die ik hartstikke leuk vond maar ik vond mezelf niet goed genoeg. Ik was jaloers op mijn vrienden waarbij het vanzelf leek te gaan. Ze zagen er zoveel gelukkiger uit en kregen steeds meer zelfvertrouwen. Ik vermoed dat ik ook veel gelukkiger zou zijn geworden. Want ik heb voor de rest van mijn leven mijn gevoelens moeten onderdrukken. En ben veranderd in een workaholic die de keuze maakte dat als de meiden niks van mij moesten ik dan maar zoveel mogelijk geld verdienen als doel stelde.

Hou toch op joh!



Je wilt WEL. Anders zou je niet twee jaar lang op viva zeuren en zuchten. Kom op zeg. Hou een ander voor de gek (maar niet jezelf)!



Je vindt het stiekem wel fijn, die melancholie, die zuchtende houding van ik kan niets en ik ben niets. Want dat is veilig, hoef je niets te doen, geen teleurstellingen te hebben en dergelijke. Lekker hoor.



NOT!

Alles aan wat je schrijft doet mij denken dat je wel wilt. Je schreeuwt gewoon om een complete (mentale) make-over. Erken dat nou eens. Of anders stop met dit (dan) compleet nutteloze forumtopic.



Zo, ik heb gezegd.
quote:justme_37 schreef op 20 juli 2014 @ 15:00:

[...]

Ik heb mij al 20 jaar bij de situatie neergelegd en ik ben ook happy. In elk geval veel gelukkiger dan vroeger. Het belangrijkste was op relationeel gebied geen hoop meer te hebben. Dan zal ik dat misschien wel uitstralen.

.



Nee dat heb je niet. Als je dat wel zou hebben, dan zou je geen topic hierover geopend hebben. En uit al je reacties blijkt ook niet dat je echt gelukkig bent met jezelf. Ook in een verleden blijven hangen, geeft aan dat je het niet volledig accepteert.



Enige manier om hier uit te komen is om jezelf niet langer voor de gek te houden en gewoon eerlijk te zijn naar jezelf dat je er van baalt. En nog steeds van baalt. En om vervolgens als je dat eenmaal zien, er iets aan te dóen. Met doen bedoel ik dan: zoek hulp om aan je zelfbeeld te werken, of je issues uit de weg te ruimen. Geen hulp in de zin van op een forum alle goedbedoelde adviezen wegwuiven om jezelf nog meer voor de gek te houden. Maar ga écht werken aan jezelf. Ofwel om de situatie te veranderen, ofwel om m te accepteren.
dubbel
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet het hele stuk gelezen maar wat ik denk dat je zou moeten doen is als volgt:



schrijf je gewoon in bij een datingssite of ga naar van die events van bijvoorbeeld Lexa, kom je in ieder geval onder de mensen....



En zoek gewoon naar een gezellige tijd ipv een relatie, wanneer je, je goed in je vel voelt zitten komt dat vanzelf en zo niet dan niet, heb je in ieder geval plezier in je leven en dat lijkt nu net het probleem bij je te zijn ... Maak plezier en leef
Alle reacties Link kopieren
Klopt ook wel samantha, inschrijven op datingsites kan altijd nuttig zijn.



Je kunt echter ook proberen in het alledaagse leven te oefenen met flirten, oogcontact maken, grapjes maken met de cassìere, een collega op je werk, iemand in de trein of bus. Gewoon een leuke, aardige opmerking waarmee je iemand zijn of haar dag goedmaakt.



Maar in het geval van Justme zit ik eerst en vooral te denken aan wat professionele hulp met betrekking tot verandering van het zelfbeeld.

Alleen moet hij dat wel zelf willen, natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk eerder aan Justme in zn sop gaar laten koken, tot hij het echt een probleem vindt



Advies kan hij in de wind slaan

Als iemand A zegt, kan hij B zeggen

Aangedragen oplossingen, kan hij de onmogelijkheid van aantonen



Zolang hij aandacht krijgt, voelt hij de eenzaamheid niet......

Begrijp me niet verkeerd, ik gun je een uitweg, ik gun je liefde en aandacht waar je wel wat aan hebt......maar nu draai je in een cirkeltje en doen wij vrolijk mee.....



Advies aan het forum: stop met Justme advies geven hahaha



Qthee: tanx
Alle reacties Link kopieren
quote:maggie1978 schreef op 22 juli 2014 @ 19:06:

Ik denk eerder aan Justme in zn sop gaar laten koken, tot hij het echt een probleem vindt



Advies aan het forum: stop met Justme advies geven hahaha

Ook een goede, inderdaad!



Iedereen vanaf nu dit topic compleet negeren.



Misschien helpt dat nog. ;)
Jullie snappen het niet.



Mijn probleem is dat ik zoveel heb gewerkt heb dat ik altijd ignorant doorging.



Waar ik mee zit is dat ik niet geleefd heb. Ik heb nooit mijn wilde haren verloren. Het enige wat ik deed was studeren en werken.

Ik heb het verschrikkelijk gemist vroeger. eerste zoen, eerste keer sex, dates, relaties. Ik heb dat allemaal overgeslagen en dat doet mij pijn. Ik ga er steeds moeilijker mee om.



Het is geen pretje, je hele leven alleen thuis komen en het gevoel hebben niet goed genoeg te zijn. Het enige dat hielp was non stop afleiding (minimaal 60 uur per week werk) om mij mentaal gezond te houden.



Ik ben inmiddels 40 jaar en geen 37 meer toen ik het topic startte.
Alle reacties Link kopieren
Je klinkt als een ex scharrel van me. Man van rond de 40 die terwijl ik hem net leerde kennen het nog steeds erg vervelend voor zichzelf vond dat hij op de middelbare school nooit een vriendinnetje had en anderen wel.



Echt, ik was er snel klaar mee, iemand die zo in het verleden bleef hangen. Het is misschien niet leuk, maar daar kan je nu toch niks meer aan doen? Je leeft vandaag, geniet van wat er allemaal wel kan, nu op dit moment. Je leeft.



Meanwhile had die man sinds zijn 25e een stuk of 30 vriendinnen en scharrels gehad. En maar in blijven zitten over die middelbare school periode.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:boebezoebe schreef op 23 juli 2014 @ 23:39:

Je klinkt als een ex scharrel van me. Man van rond de 40 die terwijl ik hem net leerde kennen het nog steeds erg vervelend voor zichzelf vond dat hij op de middelbare school nooit een vriendinnetje had en anderen wel.



Echt, ik was er snel klaar mee, iemand die zo in het verleden bleef hangen. Het is misschien niet leuk, maar daar kan je nu toch niks meer aan doen? Je leeft vandaag, geniet van wat er allemaal wel kan, nu op dit moment. Je leeft.



Meanwhile had die man sinds zijn 25e een stuk of 30 vriendinnen en scharrels gehad. En maar in blijven zitten over die middelbare school periode.



Juist ik deel zijn pijn. Het kan heel zwaar zijn. Ik heb niet eens meer behoefte aan relaties of wat dan ook.



Nee wat ik wel wil is weer rond de 21 zijn, er redelijk goed uitzien en experimenteren met alcohol, drugs, roken, sex, relaties.
Alle reacties Link kopieren
quote:justme_37 schreef op 23 juli 2014 @ 23:42:

[...]





Juist ik deel zijn pijn. Het kan heel zwaar zijn. Ik heb niet eens meer behoefte aan relaties of wat dan ook.Dat laatste geloof ik niet, want dan zwelgde je niet zo in het verleden en bleef je hier niet posten.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:boebezoebe schreef op 23 juli 2014 @ 23:43:

[...]





Dat laatste geloof ik niet, want dan zwelgde je niet zo in het verleden en bleef je hier niet posten.



Het is echt zo.

Ik waardeer vrouwen van mijn leeftijd niet omdat ik waarschijnlijk alles heb overgeslagen en ik dus nog steeds de drang heb om met een jonge vrouw om te gaan als eerste date (natuurlijk weet ik dat dit een illusie is)
Alle reacties Link kopieren
WBT de pijn, ik kan het natuurlijk niet voor een ander beoordelen, maar je kan ergens ook teveel in blijven hangen. Je hebt 0,0 controle over het verleden. Of dat nou betekent dat je nooit in het fietsenhok hebt gezoend, of iets anders vervelends hebt meegemaakt, of dingen hebt gemist.



Waar je wel controle over hebt is wat je vandaag doet of morgen.



Zolang jij vind dat je iets essentieels in het leven bent misgelopen, blijf je jezelf pijn doen met die gedachte.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:justme_37 schreef op 23 juli 2014 @ 23:45:

[...]





Het is echt zo.

Ik waardeer vrouwen van mijn leeftijd niet omdat ik waarschijnlijk alles heb overgeslagen en ik dus nog steeds de drang heb om met een jonge vrouw om te gaan als eerste date (natuurlijk weet ik dat dit een illusie is)



De illusie die je hebt is dat een eerste date iets magisch superbeladens moet zijn. En dan zet je in gedachtes allerlei beren op de weg. Een date is tenslotte ook maar een date hoor. Geen sprookjesachtige gebeurtenis die de poorten naar hemels geluk zijn.



Maar het heeft nu voor jou mythische proporties aangenomen waarbij een alternatief onmogelijk is.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:justme_37 schreef op 23 juli 2014 @ 23:42:

[...]





Juist ik deel zijn pijn. Het kan heel zwaar zijn. Ik heb niet eens meer behoefte aan relaties of wat dan ook.



Nee wat ik wel wil is weer rond de 21 zijn, er redelijk goed uitzien en experimenteren met alcohol, drugs, roken, sex, relaties.



Nou ja, dat laatste kan dus niet.



Wat ga je dan wél doen binnen de dingen die mogelijk zijn.



Het alternatief: zwelgen bij het idee weer 21 te zijn, lijkt me persoonlijk geen bal aan, maar kennelijk blijf je er voor kiezen. Jouw keuze.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:boebezoebe schreef op 23 juli 2014 @ 23:49:

[...]





Nou ja, dat laatste kan dus niet.



Wat ga je dan wél doen binnen de dingen die mogelijk zijn.



Het alternatief: zwelgen bij het idee weer 21 te zijn, lijkt me persoonlijk geen bal aan, maar kennelijk blijf je er voor kiezen. Jouw keuze.Het gaat niet. Ik blijf terug denken aan wat ik ben misgelopen, steeds vaker en langer het is bijna oncontroleerbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:justme_37 schreef op 23 juli 2014 @ 23:56:

[...]





Het gaat niet. Ik blijf terug denken aan wat ik ben misgelopen, steeds vaker en langer het is bijna oncontroleerbaar.Dan zou ik eens professionele hulp inschakelen als ik jou was.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven