Tips&Tricks voor cockring

22-07-2014 17:37 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Ik wil mijn lover verrassen met een cockring (ik v voor hem). Nu ben ik net bij Miranda gaan kijken, die hebben laatst een winkel bij mij om de hoek gekocht. De man in de winkel heeft me wel wat informatie gegeven, maar ik ben eigenlijk op zoek naar tips uit ervaring.



Ik zag een soort van rubberen lus, die je strakker kunt trekken. Maar een zilveren ring om penis en ballen vind ik zelf geiler om te zien. En wel/niet trillen..



Wie wil zijn ervaring met me delen en kan er wat advies/tips over geven?
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een keertje voor de gein dit gekocht: The 15 minutes one van het merk Taboom. Ook een ring voor om de penis met een tril ding. Hij vond het niet zo prettig dat trillen haha
Live your life
Zo'n zilveren ring is inderdaad mooier, maar je zal niet de eerste zijn die losgezaagd moet worden. Als dat ding te strak zit stroomt het bloed niet meer terug namelijk.



Hoe je exact de juiste maat meet weet ik ook niet.



De rubberen lus heb ik wel goede ervaringen mee.
Alle reacties Link kopieren
En ik zie ook veel pakketjes met 3 ringen, van groot naar klein. Hoe werkt dit dan?
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
Een achter de ballen om de schacht, een om de ballen zelf en een om alleen de schacht. Google maar op afbeeldingen, dan worden de verschillende variaties en het gebruik vanzelf duidelijk
Zijn deze ringen omdat het lekker is of omdat het pijn doet. Had ff gegoogeld maar dat doet toch vet pijn?
Ff voor de duidelijkheid, ik heb hier weinig ervaring mee in het gebruik.



De ringen zijn niet bedoeld om pijnlijk te zijn, of lekker voor de man (dat laatste weet ik niet zeker).

Ze zijn bedoeld om het bloed dat bij een erectie de penis instroomt, daar te houden, met als gevolg een langdurigere, stevigere erectie.



Hoe bedoel je dat het pijn doet, storahuntur? Het is de bedoeling dat de metalen ringen( en dit bedenk ik zo uit mijn dikke duim) geplaatst worden voor de erectie, en niet zo krap zitten dat ze de terugstroom volledig blokkeren.



Wat ik wel zeker weet en niet uit voorgenoemde duim zuig, is dat als je een te krap exemplaar om de jongeheer in kwestie schuift, de dienstdoende brandweerploeg een hilarische uitruk heeft en hoogstwaarschijnlijk de doorgeslepen cockring opeist. Veel kazernes hebben ook wel een setje doorgeknipte handboeien in de kantine hangen.



Vandaar mijn gebrek aan ervaring met die metalen dingen, hoe mooi ik ze ook vind.
Alle reacties Link kopieren
Dat was idd wat mij in de winkel werd verteld: de terugvoer van het bloed stopt niet (het móét terugkunnen om brandweer ervaringen te voorkomen), maar het vertraagd het terug gaan zodat de penis langer stijf blijft.



Hhmm... Misschien is een rubber koordje toch fijner om mee te beginnen....
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
Alle reacties Link kopieren
Je breekt je tanden ook op zo'n ijzeren ding ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf een setje van 3 ringen zoals boven werd beschreven. Je kan er van alles mee. De 3 verschillende groottes geven alle 3 een ander effect op een erectie. Met de kleinste wordt het meeste bloed vastgehouden, wat voor een ontzettend harde erectie kan zorgen. Verschillend van middel tot groot houden ze minder bloed vast. En is/voelt de erectie 'natuurlijker'.



Zelf heb ik ervaren dat het omdoen van alle 3 de ringen het zaakje behoorlijk strak maakt, maar tegelijkertijd ook zo strak dat seks er mee eerder in de weg zit dan dat het nog lekkerder is. Bij gebruik van 1 ring om de schacht of om de schacht en achter de balzak zit het het prettigst. Door dat al het bloed er wordt vastgehouden is mijn eikel wel gevoeliger, maar de schacht bij mij niet. Bij de seks zelf vind ik het wel lekker en afhankelijk van mijn bui of geiligheid kan ik het langer of korter er mee uithouden. Als ik er na mijn eerste hoogtepunt met behulp van de ring er een tweede keer voor wil gaan is het voor mij minder makkelijk om nog een keer te komen. Het zorgt er niet voor dat het 'lekkerder' voelt.



Mijn vrouw vind het niet zo heel spannend. Zij vind zo'n harde erectie onnatuurlijk voelen en heeft liever een zachtere lul in haar. Dus soms draag ik hem tijdens de seks een of twee standjes omdat ik dat geil vind en zij dat leuk vind voor mij. Maar het weinig voor haar orgasmes of het er naar toe werken er van.



Ik hoop dat je wat kan met deze gedeelde ervaring.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag regelmatig een ring om ballen en schacht, een druppelvormige, die ook het perineum stimuleert.

Ik blijf er langer hard door en wordt ook dikker/harder, met name mijn eikel, wat voor mijn vrouw prettig blijkt.

Door het dragen ACHTER de ballen staan deze meer naar voren en dat geeft ook meer stimulatie bij ons beide.



De juiste maat is HEEL belangrijk, deze opnemen is simpel; bepaal waar je de ring wilt dragen en leg daar een koordje/touwtje/veter omheen, zodat het goed aansluit. Leg de uiteinden op elkaar en teken af waar ze overlappen. Je hebt nu de omtrek, deel die door pi (3,1415927) en je weet de doorsnede.

Koop een ring die 2 a 3 mm kleiner is.



Persoonlijk vind ik de rubberen brede prettiger zitten, maar een brede metalen is ook fijn.

Slappe rubberen of met trilling vind ikzelf niets.



Omdoen verschilt per man, maar moet altijd als het zaakje nog slap is. Vaak hoor je om eerst de ballen te doen en dan de pik erbij te doen (evt. een beetje glijmiddel), zelf doe ik eerst mijn pik en dan de ballen 1 voor 1.

Om de zwellichamen niet te beschadigen mag je een strakke ring nooit meer dan een half uur dragen.



Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Wij beleven veel plezier aan het gebruik van cockringen, zowel mijn man bij zichzelf als ik bij hem. We gebruiken rubberen of RVS ringen van 3 verschillende afmetingen. Essentieel is dat de ringen de juiste afmetingen hebben, anders wordt het een pijnlijk en onaangenaam gebeuren.

De grootste ring gebruik ik om die achter zijn balzak te plaatsen, dat is een subtiel onderdeel van het liefdesspel. Voorzichtig masseer ik eerst zijn beide ballen door de ring om daarna de nog slappe penis erdoorheen te halen. De erectie treedt direct hierna in. Het is zaak voldoende ruimte van de balzak door de ring heen te halen zodat de ballen voldoende ruimte hebben als de penis opzwelt. Een rubberen ring is hierbij wat meer geschikt.

Afhankelijk van mijn of zijn zin plaats ik de middenmaat ring aan de onderzijde van de schacht tegen de balzak aan.

We kunnen nu verschillende dingen doen, ik laat toe dat hij mij penetreert of ik masturbeer hem terwijl ik onderwijl zijn ballen masseer. Ook laat ik hem soms zichzelf masturberen. Ik geniet ervan dat ik hem van geilheid zie kronkelen en hoe hij krachtig spuitend klaar komt. Daarna is hij uitgevloerd.

Als we de kleine ring gebruiken plaats ik die direct achter de eikelrand. De penis zwelt dan behoorlijk op.

Het is hem dan onmogelijk om zelf te masturberen, omdat bij onbesneden mannen de voorhuid niet over de ring kan schuiven. Ik heb hem dan sexueel volledig onder controle totdat hij op 't laatst mij temet smeekt om te mogen penetreren. De ring gaat dus gewoon mee naar binnen. Zijn orgasme daarna is ook geweldig en heerlijk om te voelen.

Ik vertel jullie dit om aan te geven dat het gebruik van cockringen niet iets specifiek voor gays is maar dat iedere man en vrouw er gebruik van kan maken. Vooral voor de wat initiatiefrijke vrouw zijn het fijne dingen omdat je een sturing aan zijn lustbeleving kan geven. Ook vind ik het stoer staan als hij er mee rondloopt ( van bad- naar slaapkamer )..
Alle reacties Link kopieren
Wauw, Summernights, Lulletjerozewater en Zomerland, goede reacties! Erg lekkere ervaringen om zo te lezen.

De druppelvormige heb ik idd gezien, lijkt me erg prettig voor hem omdat hij het nu al zo lekker vindt als ik hem daar aanraak.



Komt de maat ook heel nauw als ik een rubberen ring koop?



Ik vond zelf de winkel van Miranda erg duur.. Hebben jullie tips voor waar ik dit het beste kan kopen, zonder dat het erg duur is?
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
Alle reacties Link kopieren
Enne... Nu ik toch aan het vragen ben... Iemand ervaring met een speeltje voor de G-Spot / om te squirten bij mij?
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
Alle reacties Link kopieren
@zomerland: wow klinkt wel erg goed! Met die kleine ring om mijn eikel heb ik nog niet mijn vrouw gepenetreerd. Ik speel zelf af en toe er mee op die manier, juist omdat de spanning zo wel wordt opgebouwd en ik niet de aftrekende beweging kan maken.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik zelf dikke of dunne gekleurde haar elastiekjes, en die kun je vaak dragen. Het is lekker neuken en ziet er wel geil uit, Ook in de sauna draag ik ze. Ik vind het persoonlijk een mooi gezicht. Verder heb ik er geen ervaring mee hoe die kleine werken. 😃😃
Alle reacties Link kopieren
Als wij een sex-weekend hebben gaan we echt los.

Wij gebruiken vaak een cockring, vaak gaat dan vrijdagavond de rubberen cockring achter z'n ballen met daarachter een kleine paniekhaak met schroefsluiting zodat ik daar een touw of ketting aan kan bevestigen, ik krijg dan een collar om met slot. Als één van beiden start met het echte sexspel dan gaan we meer gebruiken. Dan wordt de rubberen ring vervangen door een strakke stalen en krijgt hij er nog één aan het beging van de schacht en vervolgens een erg strakke om z'n eikel (som met een korte sound). Hij wordt daar helemaal geil van en als hij naar een hoogtepunt gaat mag hij mij penetreren. Soms zetten we om 2 ringen nog wat electro maar dan wachten we niet tot hij al tot een hoogtepunt komt. Dan mag hij veel eerder penetreren. Als ik voel dat ik klaar kan gaan komen krijgt hij de electro op de ringen en dan wordt de geilheid snel hoger en komen we tot een explosief orgasme. Dit is zo heerlijk dat ik en mijn man het uitgillen van genot. (Gelukkig wonen we ver bij buren vandaan).



Na het orgasme gaat de stalen cockring weer af en komt er de rubberen voor in de plaats (staal zit behoorlijk strak en we willen dit graag vaker doen). Vaak gebeurd dit 3 a 4 keer in een weekend (in combinatie met andere geilen spelletjes).
quote:henkiebb44 schreef op 29 juli 2014 @ 08:24:

Ik gebruik zelf dikke of dunne gekleurde haar elastiekjes, en die kun je vaak dragen. Het is lekker neuken en ziet er wel geil uit, Ook in de sauna draag ik ze. Ik vind het persoonlijk een mooi gezicht. Verder heb ik er geen ervaring mee hoe die kleine werken. 😃😃Met een haar- elastiekie om je lul naar de sauna?
Alle reacties Link kopieren
quote:chatcat86 schreef op 24 juli 2014 @ 16:47:

Wauw, Summernights, Lulletjerozewater en Zomerland, goede reacties! Erg lekkere ervaringen om zo te lezen.

De druppelvormige heb ik idd gezien, lijkt me erg prettig voor hem omdat hij het nu al zo lekker vindt als ik hem daar aanraak.



Komt de maat ook heel nauw als ik een rubberen ring koop?



Ik vond zelf de winkel van Miranda erg duur.. Hebben jullie tips voor waar ik dit het beste kan kopen, zonder dat het erg duur is?Klopt in veel sexshops zijn sex toys ook erg duur. Een vriend van mij vertelde mij over een webshop voor sex toys met budget prijzen . Zeker niet te vergelijken met de prijzen van de sexwinkels. [...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 11-08-2014 23:29
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De gene die trillen zijn over het algemeen het lekkerste voor beide.

Ik ben echt fan van het merk ULTRAZONE en dus ook de [...].

Niet meer weg gooien na 15 minuten maar gewoon oplaadbaar
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-08-2014 14:14
Reden: Spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven