Zwanger worden na een miskraam vanaf mei/juni 2014

23-06-2014 10:16 2930 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij het nieuwe topic met tabel. Hopelijk mogen we snel allemaal lieve kindjes krijgen!



Inloggegevens:




Bevallen!

NaamLeeftijdKindjeBevallen Enya29 30/37 ? ? Theia 29/29April 2015 Divarg 29/28Mei 2015 Plukkie 36/36Mei 2015 MissMystique 29/34Juni 2015 Oreos 33/34Juni 2015Sara28/312e kindjeJuni 2015 Valentina82 32/431e & 2e kindjeJuli 2015 Bloes 30/30 1e kindjeAugustus 2015Sophietje3840/35 1e kindjeApril 2017





Lieve Clifford, hopelijk snel terug!

Stoere Sophie, goed herstellen en kom snel weer in de tabel!

Lucia en Feline, als je in de tabel wil, welkom! Jullie horen bij de groep!

moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:11
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
5.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk ben je welkom! Fijn dat je al twee kindjes hebt, maar wat heftig al die miskramen.

Ik voel me wel oud in vergelijking met jou. Hihi
Alle reacties Link kopieren
@enya: ik weet niet wanneer mijn ovulatie is. Daar voel ik serieus helemaal niets van! Een website gaf aan dat de derde dag van mijn vijf vruchtbare dagen, mijn ovulatie is. Geen idee of dat dan zo is. Heb het ook nog nooit getest.



@clifford: ik denk dat we dan te laat zijn. Het was deze keer wat moeilijk plannen ?
Alle reacties Link kopieren
Haha die honger.

Vanmiddag even op visite, en ik hou niet van kant en klaar verpakte gevulde koeken. Verwend, haha. Dus niet genomen,

Maar toen tot 5 uur niets gehad. En me toch een partij honger.

Zin in loempia, maar na uiteten gisteren en bbq, toch maar zelf koken.

Hamburger van de slager, witlofsalade en opgebakken aardappeltjes. Jammie. Ben altijd goede eter, maar nu helemaal!

Hoop zo dat het lekker blijft zitten. Mijn gevoel zegt dat het goed is, maar durf t bijna niet op te schrijven...
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal! Mag ik nog met jullie mee schrijven? Ik heb 30 juni een miskraam gehad. Dit was mijn eerste zwangerschap na ongeveer 4 a 5 maanden proberen (we zouden het wel zien - instelling).

Nu dus inmiddels 3 weken geleden alweer en ben ook blij als ik volgende week al ongesteld zou worden!! Dan weet ik tenminste weer wanneer ik het meest vruchtbaar ben enz enz ;)

Mijn vriend en ik hebben wel gevreeën in de tussentijd maar aangezien ik nu echt niet kan gokken wanneer mijn eisprong is gaan we nu nergens vanuit en gaan we er weer 'echt' voor na mijn ongesteldheid!



(Theia, kan het zijn dat ik je op een ander forum ook wel eens tegen kom?)
Alle reacties Link kopieren
Helaas welkom Prior en Melbourne! Als jullie in de tabel willen dan kan dat via het algemene account.



@Enya. Heb je al een afspraak voor een echo? Ik heb net een afspraak gemaakt voor over drie weken. Ik vermoed dat ik dan iets meer dan 7 weken ben, maar de echoscopiste rekent voorlopig vanaf de dag van de miskraam, dus zij gaat uit van 8 weken tegen die tijd. Ik vind het prima. Zal de afspraak zo even in de tabel zetten. Ik vond het wel gek om weer te bellen; het maakt het wel echter ofzo. Ik merk dat ik het emotioneel toch wel een beetje op afstand houd.
Alle reacties Link kopieren
Dat is heel logisch denk ik Clifford maar je hebt the odds mee zullen we maar zeggen!



Welkom Melbourne en Prior :(



Vandaag cyclusdag 9 dus ik begin langszaamaan weer met ovulatietesten denk ik, vind het toch fijn om kijk te hebben merk ik.
Alle reacties Link kopieren
@melbourne: bedoel je een ander topic of forum? Ik zit niet op een ander forum (wel vroeger ooit, maar nu al een jaar of twee niet meer). Maar ik post wel mee in andere topics, bijvoorbeeld het topic over zwanger worden vanaf lente 2014.

Ik herken jouw naam alleen niet, dus misschien is het een naamgenoot van me

Welkom trouwens! Jammer dat het bij jou ook is mis gegaan.



Over honger, dat hoor je veel. Ik had juist totaal geen eetlust! Geen honger, geen misselijkheid. Ook wel maf.
Alle reacties Link kopieren
Hey Melbourne, joint the club! Is het je eerste kindje?



@clifford, de afspraak staat hier op 21-8. Zelf wilde ik niet eerder, ik denk dat ik dan 9, en 3-4 dgn ben. Precies waar t de eerste keer misging. Hoop dat ik het haal.

Voel me nog steeds erg zwanger. Vandaag lieve collega vertelt, kon het niet voor me houden. Ze moest bijna huilen en gaf me een knuffel. Verder weet niemand t, de vakantie is op zich goed gepland, van 26-7 tot 9-8.



@divarg, succes met je ovulatietesten! Weer spannende tijd
Alle reacties Link kopieren
Oh spannende tijd Enya! Ook jij hebt de odds mee dus denk positief! Maar snap de spanning vreselijk goed. Ik zit nu alweer op tegen die tijd, het wachten lijkt me zo slopend :(



Ik had gister (cyclusdag 9) alweer een lichte ovulatiestreep :o



Toch blijft het gek want toen ik zwanger bleek had ik precies dezelfde klachten als nu, rugpijn, enigszins gevoelige borsten, moe etc. Normaal verdwijnt dat nadat ik ongesteld ben geworden maar nu is het niet weggegaan. Maar heb afgelopen zondag negatief getest, wat je lijf je voor de gek kan houden he!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Zou ik ook mee mogen schrijven? ik ben 30 jaar, heb al een kindje en heb in april een miskraam gehad.

Nu zijn we weer hard aan het proberen, maar merk dat ik er veel (meer) mee bezig ben en zou het fijn zijn om dit te delen.



liefs
Alle reacties Link kopieren
Uiteraard ben je welkom yolo!



@Divarg. Wel gek inderdaad. Zo ook de - nu al - positieve ovulatietest. Mocht deze nou niet donkerder worden, dan zou ik er toch nog maar een zwangerschapstest tegenaan gooien. Bij je vorige zwangerschap ben je in het begin toch ook soort van ongesteld geweest, of herinner ik me dat niet goed?



Hier gaat het goed. Vandaag lekker naar het strand geweest. Ik probeer de negatieve gedachten zoveel mogelijk uit mijn hoofd te zetten. De kansen zijn inderdaad aan mijn kant, da's nu mijn nieuwe mantra Verder al twee dagen een enorme plofbuik, dus ik draag vooral loszittende, luchtige jurkjes. Mijn borsten beginnen ook steeds pijnlijker te worden.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk.

Bij hoeveel weken was je miskraam, Yolo?

Wanneer is je NOD? Spannend hè?



Ik ben hoopvol, maar nog maar ruim 5 weken onderweg, kan nog van alles gebeuren, hoop zo dat het goed zit!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Yolo, welkom hier..geen leuke reden natuurlijk, maar de eerste zwangere dames zijn er al. Hoop dat jij er snel bij mag horen!



@Enya29 en Clifford, vind het zo spannend voor jullie! Enya29, wanneer heb je je eerste echo, of nog niet bekend?



@hier, vorige week maandag curretage, amper gebloed, maar dus wel sinds afgelopen zaterdag. Min of meer continue. En ben nu nog meer moe dan ik al was. Dat was ik tijdens zwangerschap al, maar heb het nu heel zwaar op werk om wakker te blijven, en stort finaal in als ik eenmaal thuis ben 's avonds. Slaap minimaal 10 uur, maar ben dan nog niet wakker. Ben na curretage 1 dag thuis geweest (thuisgewerkt) en vervolgens fulltime aan de slag gegaan.

Maar dat moe zijn, totaal uitgeput...is dat herkenbaar? Want wordt nu bijna genant op werk, dat mn ogen dichtvallen. Heb niet een enorm begripvolle werkgever namelijk...
Alle reacties Link kopieren
@Sophietje: ik voelde me ook hartstikke beroerd tijdens het bloeden, en ook nog een paar dagen erna. Ik was ook heel duizelig en was heel blij met het feit dat ik veel thuis kon werken. Als ik les had moeten geven, dan had ik me ziek moeten melden denk ik. Misschien is het toch verstandig om je een paar dagen ziek te melden? Eventueel een griepje? Let goed op jezelf hoor en neem ook even contact op met de gyn als het hevige bloeden aan blijft houden. het zou na een paar dagen wel moeten stoppen. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je je zo top voelt Clifford! Houden zo



Ja het is bij mij heel raar gegaan de eerste zwangerschap, gister op cyclusdag 10 had ik echter een donkerdere ovustreep dan de teststreep, ook een zwangerschaps gedaan maar die was negatief dus een hele actieve ovulatie deze maand? Ik heb nooit zulke donkere streepjes op ovulatietesten :p Naja, we hebben het maar goed benut hihi.



@Yolo, tuurlijk mag je meeschrijven, welkom al is het niet leuk :( Is de cyclus alweer op de rit?



@Sophie, het is ook niet niks, neem je tijd! Ik was verder niet moe, heb nog een tijdje gebloed, niet als een normale menstruatie trouwen, veel stolsels.
Alle reacties Link kopieren
Eerste echo staat op 21-8, nog vier weken. Hoop dat ik zo ver kom. Ik ben dan ruim 9 weken.

Zaterdag lekker op vakantie, dus dan kunnen we het ook nog aan niemand vertellen.



Sophie hen je wel voldoende rust genomen. Na mijn tweede spontane miskraam ben ik volgende dag weer gaan werken. Voelde me lichamelijk veel slechter dan na eerste miskraam, dat was meer geestelijk moeilijk. Mijn hb was gezakt naar 6,7 dus niet zo gek dat ik moe was. Eigenlijk te gek dat ik gewoon gewerkt heb. Heb t voor me gehouden. Eerste keer ben ik door mijn werkgever gelijk ziek gemeld bij UWV met als reden zwangerschap. Ik was zo boos! Ongelofelijk, dag erna werd ik gebeld door UWV met de vraag wanneer ik was uitgerekend en ik kreeg te horen dat ik wel aan mijn herstel moest werken! Had net twee dagen ervoor gehoord dat het vruchtje was overleden en het zat nog in mijn buik. Ik ben ook erg boos geworden op mijn werkgever, nb in de zorg! En ik ben nooit ziek!



Duzzz, geef je grenzen aan, je werkgever wil je zo snel mogelijk weer aan t werk hebben.



Divarg, wat gek dat je zo snel al pos ovulatietest had. Je moet er dan maar gebruik van maken en straks weer afwachten.



Clifford, welke datum heb je echo? Dan kunnen wij meeleven
Alle reacties Link kopieren
Op de 8 weken echo werd het duidelijk, uiteindelijk gecurreteerd. Cyclus is wel weer op gang, onregelmatig maar dat had ik ervoor ook al wel. Nu zijn de eerste tekenen van ongesteld er weer, dus op naar de volgende ronde.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op 11-08 mijn eerste echo. Dan ben ik ergens tussen de 7 en 8 weken zwanger. Helemaal exact weet ik het niet omdat ik helemaal niet ongesteld ben geweest na de miskraam.



Wat flauw trouwens van je werkgever Enya! Ik snap dat je enorm boos was.



Hoe gaat het nu Sophietje?
Alle reacties Link kopieren
Vrees dat het gebrek aan rust is dan. Was pas 's avonds thuis na curretage dus heb dag erna thuis gewerkt. Daarna gewoon fulltime aan de slag. Heb ook nog behoorlijk wat reistijd van woon-werk, ca. 2 uur op een dag, dus is misschien iets te pittig geweest. Heb geen bloed getest op HB maar weet wel dat mn bloeddruk vrij laag is. Heb nu 6 dagen gevloeid, hoop dat het vanaf vandaag wat minder is, en ik weer wat meer energie ga krijgen.



@Enya29, wat een stomme actie van je werkgever!! Ik ben nooit ziek, en werkgever is er nog een van de oude stempel. Niet zeuren, netjes naar werk komen.



Hoe wisten jullie dat je weer aan een cyclus bezig was? Alleen door testen en afscheiding?
Alle reacties Link kopieren
Yolo, welkom,



Clifford dat is al best snel die echo.



Sophietje, herkenbaar het moe zijn. Voor mij is het nu 4 weken geleden en ben nu echt in en in moe. Vandaag wel gelukkig de vakantie begonnen dus nu3 weken bijtaken. heb jij ook nog ergens de mogelijkheid om rustig aan te doen?
Als je loslaat heb je twee handen vrij
Alle reacties Link kopieren
Lekker vakantie Serendipity! We hebben pas in september vakantie (2 weken) maar ga dit weekend naar schoonouders aan ander kant van t land, en half augustus nog even paar dagen weg. Dat laatste was inderdaad een spontane actie, even tijd maken voor niks. Best lekker vooruitzicht



Curretage is nog geen 2 weken geleden, dus ik ga me voorbereiden op lange tijd even geen energie.



Sporten jullie veel, en lukte dat na mk ook nog? Ben vrij fanatiek, maar heb nog niet de puf om 2 x de trap op en neer te rennen...laat staan te bootcampen.
Alle reacties Link kopieren
Oh heeft die vermoeidheid met de miskraam te maken?? Ookal is er geen HCG meer? Ik was vorige week niet vooruit te branden, zelfs na 9 uur slaap DOODmoe met het opstaan.. Gaat deze week ietsje beter.
Alle reacties Link kopieren
@Sophietje. Ik herkende het aan mijn afscheiding. Daarnaast vertelde de verloskundige tijdens de controle echo dat ze zag dat er binnen een week weer een eisprong aan zou komen. Verder goed naar je lichaam luisteren hoor! Dan ben je er het snelst weer bovenop.



De echo is inderdaad vrij snel. De verloskundige neemt de dag van de miskraam als dag 1 en dat betekent dat ik volges haar berekening dan al 8 weken zwanger ben. Zelf denk ik dat ik tegen die tijd iets minder ver ben, maar ik vind het prima. Het is niet zo dat ik de dagen aftel tot het zover is, maar ik kijk er wel naar uit. Verder voel ik me eigenlijk wel goed. Ik heb pijn in mijn buik en borsten, ruik alles heel sterk en ben een beetje moe. Maar dit stelt me juist wel gerust.
Alle reacties Link kopieren
Hè even vanaf onze vakantieplek. Handig dat gratis wifi. En kan toch niet laten om even te kijken.



Ja wat een lekkere werkgever. Daarom 2e keer een dag ziek gemeld, maar wat voelde ik me moe! Ik had ook zo gevloeid. Ik denk dat ik het nu ook pas ga zeggen als ik mensen naar mij buik zie kijken :-)



Voor de zekerheid wat kraammaandverband in de koffer gedaan, daarbij wel hardop erbij gezegd dat ik het niet meeneem om te gebruiken



Mijn cyclus kwam na okt wel opgang maar ik leek van de ene menstruatie in de andere gekomen te zijn, paar dagen niet vloeien en dan weer volop. Dit stopte half december, toen was ik gelijk weer zwanger, zelf denk ik dat het gewoon los is geraakt omdat ik nog niet schoon was. Dat zegt mijn gevoel.



Na januari wel 6x cyclus gehad die gelijk weer helemaal regelmatig waren.



Clifford; je echo is al best snel, nog maar twee weken. Ik moet nog 3,5 wk.
Alle reacties Link kopieren
Lieve ladies,

Ik had een heel bericht getikt waarop ik op een aantal reactie gaf, maar helaas was het verdwenen. Deze keer iets minder uitgebreid.



Clifford!!! Gefeliciteerd. Ben zo blij voor je. Wow.



@Sophietje. Hou vol meid. Ik was erg geschrokken toen ik niet eens normaal naar de supermarkt kon lopen. Geen put voor. Zelf 2x cytotec en 12 juni alsnog curettage gehad. Na 1 wk werd bloeden minder, daarna kwam er weer rood bloed. In de 1e wk van mijn vakantie kon ik weinig, daarna ging het beter (2-3 wkn na curettage). Neem echt je rust. En extra ijzer!



Nu hier eindelijk weer energie. Deze week weer heerlijk gesport (zwemmen, lopen, fietsen, tennis). Ik houd mijn cyclus netjes bij in mn app. Ben aan het experimenteren met ovulatietesten (ook uit nieuwsgierigheid). En deze week voor het eerst echt positief . Nu nog mijn NOD afwachten. Maar ben al blij dat mn lichaam weer normaal voelt. O ja, alleen die extra kilo's nog.. dat is wel een bummer.



o ja, kan iemand mij misschien helpen met de tabel
'My mission in life is not merely to survive, but to thrive; and to do so with some passion, some compassion, some humor, and some style'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven