Anale seks vs vaginale seks, wat vinden de mannen?

12-04-2013 08:48 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden mannen van anale seks v.s vaginale seks? Wat is het verschil in gevoel? Wat is opwindend (er)? Etc.

Zomaar nieuwsgierig hiernaar..
Alle reacties Link kopieren
Laten we 't houden op nieuwsgierig van aard
Alle reacties Link kopieren
Anale sex is heerlijk om te geven bij een vrouw en ook lekker om te krijgen met vingers, dildo vibrator of butplug. Omstandigheden, gevoel en ontspanning moeten wel op de juiste plaats en moment aanwezig zijn. Glijmiddell helpt enorm, nooit zonder enige vorm van natmaken zomaar doen. Soms voorzichtig opbouwen



heerlijk strak gevoel. Vooral met vibro vaginaal erbij.

absolute aanrader, tot nu toe vonden mijn partners t ook erg lekker.
quote:diana_banana schreef op 08 juli 2013 @ 08:44:

Laten we 't houden op nieuwsgierig van aard Die ga je een keer van me terug krijgen:-)
Alle reacties Link kopieren
Anale seks is wel lekker, en tijdens de daad is het echt behoorlijk geil vind ik zelf. Maar nadat ik ben klaargekomen krijg ik toch telkens weer het licht beschamend gevoel: Wat heb ik net in godsnaam zitten doen, vraag ik me dan ineens af en voel ik me opeens een beetje gênant tegenover mijn vriendin zeg maar.



Ik heb ook drie ex'en, en met een van hen had ik een extremere seksrelatie dan met de anderen (in de zin van ; ook anale seks enzo). Als ik haar nu, na elkaar een jaar niet te hebben gesproken, per ongeluk tegenkom in de supermarkt, maakt het feit dat ik anale seks met haar heb gehad, het op de een of andere manier toch nog extra ongemakkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon vaginaal ! Zeker omdat tijdens het liefdesspel , afwisseling en standjes fijner zijn om achter elkaar te doen dan om tussentijds naar de badkamer te moeten, om minder aangename resten eraf te poetsen !



Vaginaal rules !
zizouu je hebt wel humor!
Alle reacties Link kopieren
anaal /vagianaal.

het is wat je er SAMEN lekker aan vind.

en voor vrouwen kan het best opwindend zijn.

maar voor een man is het toch wel de strakheid in het begin.

en het is een lekkere afwisseling.

en heb je het nog nooit gedaan.

gewoon voor de eerste keer .neem de tijd
Alle reacties Link kopieren
quote:februari schreef op 12 april 2013 @ 08:48:

Wat vinden mannen van anale seks v.s vaginale seks? Wat is het verschil in gevoel? Wat is opwindend (er)? Etc.

Zomaar nieuwsgierig hiernaar..Hallo anale sex is lekker spannend omdat mijn vrouw het eigenlijk niet wil. Maar als we normale sex hebben en ik stop een vinger in haar anus vind ze dit erg prettig. Af en toe mag ik haar anaal verwennen . Dit is vaak als we een paar wijntjes hebben gedronken. Mijn ervaring is dat veel vrouwen zeggen dat ze geen anale sex willen maar er op hopen dat een man er om vraagt. De meeste vrouwen vinden het ook heerlijk als je tijdens het beffen de anus ook de anus een beetje plaagt.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
--
Alle reacties Link kopieren
ik vind het niks.

twee keer gedaan maar hoeft wat mij betreft niet weer.

ik vind dat wat tedvrpl zegt klopt en mijn ervaring is dat een vagina warmer is en wordt tijdens het neuken.
Alle reacties Link kopieren
en ik hou van lekker warm
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend word al gek en helemaal leip er van dat die dat mag doen hij vraag het niet hij doe het gewoon
Alle reacties Link kopieren
quote:anjakooijman schreef op 22 oktober 2013 @ 20:26:

Mijn vriend word al gek en helemaal leip er van dat die dat mag doen hij vraag het niet hij doe het gewoonAls jij dat goed vindt, is daar toch niets mis mee. Als jij dat echter niet fijn zou vinden, zou ik die vriend wel klasseren als respectloos.
Alle reacties Link kopieren
quote:wim121 schreef op 24 augustus 2013 @ 11:40:

[...]



Hallo anale sex is lekker spannend omdat mijn vrouw het eigenlijk niet wil. Maar als we normale sex hebben en ik stop een vinger in haar anus vind ze dit erg prettig. Af en toe mag ik haar anaal verwennen . Dit is vaak als we een paar wijntjes hebben gedronken. Mijn ervaring is dat veel vrouwen zeggen dat ze geen anale sex willen maar er op hopen dat een man er om vraagt. De meeste vrouwen vinden het ook heerlijk als je tijdens het beffen de anus ook de anus een beetje plaagt.

Ik heb ook wel de ervaring dat een vrouw het heel fijn kan vinden om met een vinger in de anus getimuleerd te worden. Noemen we dat ook anale seks? Ik weet het niet. Het is ook niet belangrijk hoe we dat gaan noemen. Voor mij telt vooral dat, als zij 1 keer te kennen geeft dat ze dat niet fijn vindt, zelfs dat vingertje alle volgende keren netjes uit haar gat wegblijft. Verandert ze ooit in een geile bui van gedacht, dan zal ze dat wel te kennen geven. Ze weet immers dat ik dat fijn vindt om te doen.



Of ik dat nu beter vind dan vaginale seks? Eigenlijk maakt mij dat weinig uit. Ik word gewoon geil van het feit dat ze met me vrijt, en we doen de dingen die we samen lekker vinden.
Alle reacties Link kopieren
Anale seks als je hetero bent slaat nergens op.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 24-10-2013 07:56
Reden: provocerend
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Anaal nog nooit gedaan en zal het denk ik ook niet snel doen. Lijkt me nogal smerig, dus voor mij vaginaal!
Alle reacties Link kopieren
wij hebben het een paar keer geprobeerd OP VRAAG van mijn vrouw. Ik vond het wel leuk en spannend om te proberen, maar was nooit bij mij opgekomen om voor te stellen omdat het mij ook altijd wat oneerbiedig en 'voor de man' leuk leek.

maar spannend was inderdaad het meest juiste woord. Meer dan mijn eikel kregen we niet naar binnen, zelfs met veel glijmiddel.



maar mijn echtgenote wil het graag nog proberen, al zegt ze dat enkel als ze heel erg opgewonden is. Zijn er tips om het te vergemakkelijken?
Eh, moderator? Kan dit weg?



Grappig dat de quote er nog stond.
Alle reacties Link kopieren
Stop een vib in haar kutje,daardoor ontspant ze zich,en gewoon rustig aan doen hoeft er echt niet in 1 stoot in te zitten,je merkt aan haar of ze het lekker vind hoor,mijn vrouw vond het in het begin ook niet veel aan,nu op haar tijd wel,en komt echt binnen een paar minuten al klaar. quote:sven_ schreef op 23 oktober 2013 @ 08:24:

wij hebben het een paar keer geprobeerd OP VRAAG van mijn vrouw. Ik vond het wel leuk en spannend om te proberen, maar was nooit bij mij opgekomen om voor te stellen omdat het mij ook altijd wat oneerbiedig en 'voor de man' leuk leek.

maar spannend was inderdaad het meest juiste woord. Meer dan mijn eikel kregen we niet naar binnen, zelfs met veel glijmiddel.



maar mijn echtgenote wil het graag nog proberen, al zegt ze dat enkel als ze heel erg opgewonden is. Zijn er tips om het te vergemakkelijken?
Alle reacties Link kopieren
Anaal kan soms heel lekker zijn, vooral als beiden heel geil zijn. Anaal is strak en je pik stoot nergens tegenaan. Vooral in combinatie met vingeren vindt de dame hier het fantastisch...
.
Alle reacties Link kopieren
Als ik geil ben vind ik anale seks heerlijk, zeker in combi met het stimuleren van mijn clit, het klaarkomen wordt dan veel intenser dan wanneer mijn vriend mij vaginaal penetreert. Mijn vriend kan er ook enorm van genieten, mede omdat ik ervan geniet maar ook omdat het toch allemaal iets strakker en stouter is. Een vingertje tijdens het beffen zowel vaginaal als anaal doet het ook wel altijd goed.
Ik doe beide en anaal kan heel spannend en lekker zijn vooral als je het combineert met bv een dildo en vingeren.

Maar echt vaak doe ik het toch niet gewoon neuken is gewoon ook erg lekker.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend wil heel graag anale seks. Voorheen moest ik er helemaal niets van hebben, maar ik sta er inmiddels redelijk open voor.



We beginnen nu wat met vingerwerk (ook visa versa; hij wordt daar erg geil van), maar:

- Ik vind het eigenlijk helemaal niets om dat bij hem te doen en als het klaar is, vlucht ik snel uit de kamer om 'een schoon gevoel' te krijgen.

- Ik voel me er niet altijd goed bij als er anaal vingerwerk bij mij plaats vindt; soms krijg ik koortsachtiggevoel en begin ik te verkrampen (mijn mood is eigenlijk ook helemaal weg) of ik krijg het gevoel dat ik een lange boodschap moet doen. Kortom; allebei absoluut mood-killing.



Ik heb ooit eens glijmiddel gekocht en uitgelegd wat stap voor stap mij meer zou kunnen doen ontspannen etc. (uiteindelijk misschien een buttplug halen o.i.d. zodat daarna misschien penetratie mogelijk is) , maar het glijmiddel wordt nooit gebruikt en zelf neemt hij ook niet echt initiatief.



Ondertussen blijft hij wel praten over anaal (hoe lekker strak het is blabla), maar ik heb ook het idee dat ik hem met vaginale penetratie ook niet blij maak. Vaak heeft hij liever dat ik hem oraal laat klaarkomen in standje 69 (met anaal vingerwerk visa versa). Sowieso heeft hij moeite met klaarkomen (vaginaal dan; soms op zijn hondjes lukt wel), en hij geeft aan dat het komt doordat hij teveel nadenkt tijdens de seks. Maar ik vind het merkwaardig dat standje 69 (met anaal vingerwerk) wel altijd werkt sinds ik daarmee in zee ben gegaan.



Ik vind het ergens awkward, want ik hou echt van vaginale seks, kan daarvan klaarkomen en voel me nu toch niet echt vrouwelijk op één of andere manier.
Alle reacties Link kopieren
Voor een man? Het is anders, maar niet lekkerder of minder, gewoon anders. Het is alleen strakker bij de opening van de anus, maar als een vrouw zich goed ontspant, dan valt dat ook wel mee. Verder in de darm is er juist minder glijweerstand. Kortom: anders.



Mijn vrouw heeft zich nooit kunnen ontspannen (is essentieel), dus na een paar keer is het niet echt haar ding.

Mijn vriendin vindt anaal lekkerder dan vaginaal, ze krijgt veel diepere en intensere orgasmes, maar moet wel in de mood zijn en voldoende opgewonden. We doen het regelmatig.



Kortom, ik denk dat de beleving bij alle mannen en vrouwen anders is. Mijn ervaring is wel dat de meeste vrouwen anaal wel lekker vinden, mits ze ontspannen kunnen zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven