Zomerhaters en winterliefhebbers, verenigt u! (II)

04-09-2013 21:05 3032 berichten
Het topic waar het altijd rotweer is, volgens de heersende opinie dan.

Waar sneeuw en ijs met vreugde worden begroet en waar regen en storm een feestje zijn. Waar ongebreideld gemopperd mag worden als de zon weer eens schijnt en het zweet je met straaltjes van je kop loopt.



Om de sfeer er vast een beetje in te brengen vast een plaatje:







Oh ja, en we komen van hier .



Veel winterplezier!
anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 04-09-2013 21:29
Reden: Linkje gewijzigd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heb je de wandeling met hond overleefd Noes?



Ik was net 5 minuten buiten en ik heb er gewoon hartkloppingen van! Ik zit met een bonzend lijf te typen nu...

Wat verlang ik naar een sigaret op een heerlijk koude winterdag, met een warme kop koffie en een dikke jas aan. Veel mensen kijken rokers met medelijden aan als ze in de kou of regen buiten staan, maar voor mij zijn dat nou juist de heerlijke momenten van ontsnapping Nu rook ik nauwelijks op een dag, omdat de vlammen dan bijna uit mijn oren komen.



Donderdag en vrijdag weer een lange dag werken.. En wat moet ik nou in godsnaam aan?! Korte broek is geen optie, en kwa lange broeken heb ik alleen maar spijkerbroeken of redelijk dikke in ieder geval. Ik wil wel graag zo'n flubberbroek, maar dan moet ik weer naar de winkels en dat zie ik weer-technisch helemaaaal niet zitten. Webshop misschien?

En de bandjes van al mijn slippers veroorzaken blaren (die ik nu dus allang weer 'opgebruikt' heb), dus maar weer dichte schoenen met sokken aan.



Is er iemand die me op kan beuren?? Ik heb even goed nieuws nodig!!!! (Niet ergens een dubieus artikel te vinden dat er een 0,00001% kans is dat morgen een ijstijd aanbreekt?)
Alle reacties Link kopieren
Yep, de wandeling heb ik overleefd . Toch ga ik de middagwandeling maar op een wat vroeger tijdstip doen. Hopelijk scheelt dat nog iets.



Er is goed nieuws te melden voor ons. Ik las dit net op knmi.nl: Richting het weekend nemen de neerslagkansen toe en toont de temperatuur een dalende trend, hoewel de spreiding wel behoorlijk toeneemt.



Geen ijstijd maar het is in ieder geval iets.
Bij een scheiding in je haar gaat het ook 2 kanten uit dus dikke doei! (by GrumpyCat1983)
Alle reacties Link kopieren
Hm, dat is zeker toch wel goed nieuws ja! Vooral regen lijkt me heerlijk, dat betekent dat de zon minder kans heeft

En voor de dalende trend in de temperatuur ga ik echt bidden! Oh, zou het dan toch..??

Hopelijk in ieder geval geen 37 graden meer dit jaar, dat hebben we nou toch wel gehad denk ik Ook fijn om te bedenken wat we allemaal al lekker achter de rug hebben voor dit jaar!
Alle reacties Link kopieren
Pffffft... *puf, puf, puf*

Net moest ik naar buiten

Maar wel voor een goed doel: mijn nieuwe contactlenzen waren binnen bij de opticien! Had vanmorgen een mailtje



Heb ze nu in en ze zitten perfect. Over drie weken een afspraak voor controle. Straks nog even naar de diëtiste maar dat is met de auto.



Net thuis gekomen meteen de ventilator weer aan en een blikje energy drink sugar free erbij gepakt. Wilde eigenlijk iets leuks aantrekken vandaag (lees: lange mouwen) maar heb toch mijn haltertop schoon en droog van het wasrek gehaald
Alle reacties Link kopieren
Ziezo, terug van de diëtiste en ruim drie kilo afgevallen. Ben er nog lang niet maar wel op de goede weg. Word trouwens misselijk van mijn eigen geur, het is ook bloedheet buiten! Straks nog een keer douchen! Blegh.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, goed zeg! You go Bluetje Dat verdient een mooi nieuw kledingstuk uit de najaarscollectie!

Hoe lang ben je nou bezig?



Ik ben vandaag thuis, dus ik zou iets gezonds koken (en dan niet iets makkelijks/snels zoals ik normaal doordeweeks doe omdat ik dan niet voor 19:15 thuis ben -maar weer eens AVG). Het is bloemkool geworden Ben dus lekker piepers aan het schillen (ik háát dat) en straks een warme prak naar binnen werken; what was I thinking??



Maar ja, we eten al steeds patat, pizza, afhaal of stokbrood met gegrild vlees (en oké, misschien een stompje komkommer).



Oh en kennen jullie het verblijf van de manenwolf in de dierentuin? Zo ruik ik nu ongeveer Je bent dus niet alleen Lagoon
Alle reacties Link kopieren
Al een jaar en ben pas vijftien kilo kwijt haha! Heb nog een lange weg te gaan maar we komen er wel.



Net nog even gesport, ik zweette en stonk toch al twee uur in de wind dus dat kon er ook nog wel bij. Het zweet stond op mijn voorhoofd, gadverdamme! Heb me daarna getrakteerd op een ijskoude douche en heb nu helaas mijn flodderjurkje weer aan.



Mezelf beloond met een welverdiende sigaret en nu een ijskoud flesje Spa Rood!



Jen, held dat je hebt gekookt! Succes met eten haha! Hier wil het ook niet echt lukken, het is vooral heel veel drinken waar ik zin in heb en behoefte aan heb.



Ik was op de diëtiste aan het wachten en rook een ongelooflijke stank. Ik traceren waar het vandaan kwam, waren het mijn oksels... O wat erg. En ik had gewoon gedoucht enzo zoals iedere dag. Vies weer is het! Normaal stink ik nooit zo erg, maar in de zomer ga je echt ver weg van mij.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil niet meer, ik kan niet meer. Maar ja ik heb geen keus.

(Is het al september?)
Alles komt goed
Oh dat stinken vind ik ook altijd zo erg. Als ik badend in het zweet de post sta te sorteren heb ik altijd het idee dat iedereen mijlenver bij me vandaan blijft vanwege de meur die ik verspreid. En hoe ik de boel ook tracht te maskeren met deo en tegenwoordig zelfs parfum (voor mij voorwaar een hele stap!), het helpt geen kriezeltje . Ik heb trouwens wel gemerkt dat de andere dames ook naar zweet ruiken, en dat verzacht het leed dan weer enigszins. Maar verdorie, ik WIL gewoon niet stinken!
Oh, en dan heb ik het nog niet eens gehad over mijn voeten. Ik trok net mijn schoenen uit, man ik dacht dat ik doodging .
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, ik wil gewoon niet stinken! Dat past zo niet bij mij... ben erg gesteld op persoonlijke hygiëne. Ik ben ook gewoon te graag schoon. Ik kan en wil gewoon niet begrijpen wat er nou zo leuk is aan stinken, plakken en zweten. Want dat is de zomer voor mij.



En mijn voeten... met ballerina's heb ik dat ook terwijl ik met mijn winterlaarzen nooit ergens last van heb.
Alle reacties Link kopieren
Bluelagoon, ik ruik overal mijn zweetvoeten.

Ik heb al deofresh voor de schoenen, was mijn voet elke dag, pedispray etc maar ze blijven stinken
Nou ja, objectief gezien heeft naar zweet stinken natuurlijk niks te maken met niet schoon zijn. Ik heb ook wel collega's gehad die niet zozeer naar zweet stonken, maar naar oud ongewassen zweet. Dat is echt vele malen smeriger. Maar dan nog he.
Alle reacties Link kopieren
Erg he miedo... maar ja het is zomer en 'mooi weer' dan moet je 'genieten'
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 juli 2014 @ 19:08:

Nou ja, objectief gezien heeft naar zweet stinken natuurlijk niks te maken met niet schoon zijn. Ik heb ook wel collega's gehad die niet zozeer naar zweet stonken, maar naar oud ongewassen zweet. Dat is echt vele malen smeriger. Maar dan nog he.



Voor mij wel

Voel me gewoon fulltime ranzig.

En iek... dat is nog veel erger! Daarvan ga ik echt bijna over mijn nek.
Syneo 5 en je zweet nooit meer
Alle reacties Link kopieren
Syneo 5 heb ik ook geprobeerd, werkte een beetje (maar niet goed genoeg voor mij) en na een paar weken waren mijn oksels helemaal kapot! Terwijl ik echt niet een heel gevoelige huid heb of zo.

Gebruik nu maar Maximum Protection, maar dus ook niet optimaal (ik blijf doorzoeken )



Ik haat stinken ook zooo erg!
Alle reacties Link kopieren
syneao 5 hielp mij ook niet veel.Pedispray is hetzelfde principe volgens mij , maar tegen deze hitte is niks bestand
Ik gebruik de anti-transpirant deo stick van clinique. De eerste in jaren die werkt.



Was vandaag weer veel te warm, heb weer twee uur met mijn voeten in het opblaasbadje gezeten. Ijskoud water, geweldig.



Morgen weer werken, en helaas, lange broek en dichte schoenen zijn verplicht. God zij gedankt heb ik de enorme luxe van een auto met airco!



Als die opwarming van de aarde echt doorzet de komende jaren ga ik serieus die emigratie naar het hoge noorden nog eens overwegen. Heel jammer dat de familie dan ver weg is, maar het gaat mij niet gebeuren dat ik mijn mooie dale of Norway trui en jas en mijn canadagoose jas nooit meer aankan!
Alle reacties Link kopieren
Wat een vieze dag weer vandaag, bah. Het is hier binnen nog steeds 27 graden, krijg het niet afgekoeld.



Als we dit jaar weer geen winter hebben wil ik meteen emigreren. Ik ben dol op sjaals, mutsen en oorwarmers, maar afgelopen winter heb ik gewoon geen één keer een sjaal om gehad of een muts op.



Op het werk is het ook elke dag weer drama met de airco. Persoon 1 komt binnen en zet alle ramen open. Persoon 2 komt binnen en zet de airco op 19 graden maar laat de ramen open. Persoon 3 doet na 2 uur de ramen dicht, omdat het nogal heet wordt en de airco voor niks staat te blazen. Persoon 4 doet na een uur de airco uit, omdat die het koud krijgt. Persoon 5 doet na een uur de ramen open, omdat het weer bloedheet wordt. enz enz enz Hopeloos.



Wel een coole/koele tip voor jullie: vanavond (herhaling) van Floortje naar het eind van de wereld, in Noorwegen.
Alle reacties Link kopieren
Ik stink, plak en zweet weer

Op het weerbericht hadden ze het over 'prachtig mooi weer'

*kots, kots, kots, kots!*
Ja erg he. Zeiden ze gisteren op de radio dat de temperatuur weer op zou lopen tot 28 graden, waarop Coen (of Sander, daar wil ik vanaf wezen) meteen vanuit zijn tenen kreunde: "Oh, lekker!".



Ik vind dat g*dverdimme helemaal niet lekker! Mag ik g*dgloeiende pook even lekker zelf bepalen wat ik lekker vind, ja???
Alle reacties Link kopieren
Wel verdomme, nou is Floortje ineens in Afrika.
Alle reacties Link kopieren
Erg irritant ja die opdringerigheid, maar vooral van weermensen vind ik dat niet kunnen. Die moeten gewoon objectief het weer brengen, komt er regen of zon en hoeveel graden. Of dat wel of niet heerlijk is bepaal ik zelf wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:witbloempje86 schreef op 22 juli 2014 @ 20:45:

Erg irritant ja die opdringerigheid, maar vooral van weermensen vind ik dat niet kunnen. Die moeten gewoon objectief het weer brengen, komt er regen of zon en hoeveel graden. Of dat wel of niet heerlijk is bepaal ik zelf wel.Inderdaad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven