Ipad geen geluid óf scherm niet draaien! Hoe los ik dit op?

22-07-2014 20:35 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nouja zoals de titel al zegt; ik kan dus of geen geluid horen of mijn scherm draait niet mee. En ik wil graag dat ik geluid hoor én dat mijn scherm draait. Bij instellingen algemeen staan deze twee opties bij 'zijschakelaar' maar ik moet er van de ipad een van de twee inschakelen. Iemand dit ook meegemaakt of een goede tip?



Ik ben geüpdate naar de nieuwste ios trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Scherm draaien moet je even opzoeken bij de instellingen, ik dacht onder "algemeen", heb mijn pad even niet bij de hand. Als je geen geluid hebt, bovenaan zit een piepklein rond schuifknopje "mute", dat zet je heel makkelijk per ongeluk uit.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Geen tips helaas. Maar wel een tip voor mij dus, update niet doen. Thnx...
Alle reacties Link kopieren
Er staan handige filmpjes op youtube, daar heb je meer aan dan aan de gebruiksaanwijzing. Je kunt ook bellen met de helpdesk,ik meen tot 21.00, is een 0800 nummer, even googelen want ik ken het niet uit mijn hoofd. Je moet dan het typenummer (zie instellingen) opgeven en je mailadres.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikdus2010 schreef op 22 juli 2014 @ 20:39:

Geen tips helaas. Maar wel een tip voor mij dus, update niet doen. Thnx...Bedoel je de laatste update? Waarom niet doen?
verba volant, scripta manent.
Je kiest of je met de zijschakelaar je ipad op mute kunt zetten, of de rotatie vh scherm vergrendelt. Bij mij staat hij op "geluid uit" en mijn scherm draait dus wel. En als ik geluid wel wil, zet ik die zijschakelaar om en dan heb ik geluid. Ik heb die update ook gedraaid, maar hier is niks in verandert volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:*Ginger* schreef op 22 juli 2014 @ 20:42:

Je kiest of je met de zijschakelaar je ipad op mute kunt zetten, of de rotatie vh scherm vergrendelt. Bij mij staat hij op "geluid uit" en mijn scherm draait dus wel. En als ik geluid wel wil, zet ik die zijschakelaar om en dan heb ik geluid. Ik heb die update ook gedraaid, maar hier is niks in verandert volgens mij.Ohhh dan is dat het denk ik! Even proberen. Dat is volgens mij ook het knopje van mariannedavids?
Volgens mij ook
Alle reacties Link kopieren
Ja gelukt! Ik heb er altijd een hoes om dus had dat knopje helemaal niet gezien. Heeft dus niks te maken met de update
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 22 juli 2014 @ 20:40:

[...]





Bedoel je de laatste update? Waarom niet doen?Omdat TO schrijft dat ze de laatste update iOS heeft. Ik "moet" deze update nog doen, maar als het probleem daaraan ligt, wacht ik nog even.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven