Entertainment alle pijlers

Waarom geen Hans Teeuwen?

19-07-2014 21:06 75 berichten
Hallo,



Stond al weken aangekondigd dat er een show van Hans Teeuwen zou zijn vandaag, rtl4 20 uur. Dus ik wachten, zenden ze dat domme programma Meiden tegen de jongens uit! Waarom is dit?



bvd
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 20 juli 2014 @ 01:22:

[...]





Ik wilde het ook zien hoor, omdat er op Ned. niets over de ramp uitgezonden werd.



Ps, TO is geen `zij` hoor Oeps. Oke, bedankt, weet ik dat ook weer.
Maakt mij niet uit wat er wel of niet uitgezonden wordt.Ik ben kwaad om hoe die seperatisten met de overledenen omgaan.En de toegang blokkeren voor hulpverleners.
Ik had echt de link niet gelegd tussen het niet uitzenden van Hans Teeuwen en de vliegramp eerlijk gezegd. Als dit echt de reden was, dan snap ik het vervangende programma überhaupt niet. Slappe humor en onderbroekenlol is wel gepast na een ramp?

Overigens vind ik het overdreven om te zeggen dat "het hele land in diepe rouw is gedompeld" zoals ik op TV iemand hoorde beweren. Natuurlijk is het vreselijk en het doet me echt wel wat. Maar het is toch niet te vergelijken met wanneer je zelf een dierbare verliest? Het klinkt misschien hard, maar voor mij gaat het leven gewoon door.
Alle reacties Link kopieren
Ik voelde me wel geschokt toen ik het hoorde en als ik zie hoe met de lichamen wordt omgegaan of als ik de verhalen/ foto's van de mensen zie. Het hele land (inclusief mijzelf dus) in diwpw rouw is niet realistisch denk ik. Als ik persoonlijk inzittenden had gekend, was het wat anders geweest (en dan nog ben ik niet in ''diepe rouw" als een achterbuurvrouw die ik wel eens gedag zei overlijdt). Klinkt harder dan het bedoeld is, maar ik voel niet de behoefte om mee te gaan in een soort nationale hysterie. Ik rouw ook liever privé....
Ik voel me zo moedellooos
Op één of andere manier vind ik het juist wel mooi hoe evenementen en de programmering op tv/radio allerlei dingen worden aangepast. Er gaat veel medeleven vanuit en saamhorigheidsgevoel. Zelfs al is 'rekening houden met' volgens veel mensen overdreven, het is ook het enige wat we eigenlijk kunnen doen.
quote:ikeaverslaafde schreef op 20 juli 2014 @ 09:57:

Op één of andere manier vind ik het juist wel mooi hoe evenementen en de programmering op tv/radio allerlei dingen worden aangepast. Er gaat veel medeleven vanuit en saamhorigheidsgevoel. Zelfs al is 'rekening houden met' volgens veel mensen overdreven, het is ook het enige wat we eigenlijk kunnen doen. Eens. Maar had het dan ook door een smaakvol programma vervangen. Deze vervanging sloeg nergens op vond ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 'rekening houden met' niet overdreven. Wat gepast is en hoe we ons voelen ligt voor iedereen verschillend. Ik heb gewoon niets met dat massahysterische, maar aanpassing aan wat voor nabestaande prettig zou zijn (geen harde grappen over vliegrampen, geen hello goodbye) is niet meer dan normaal, vind ik dan (want dt kan ook weer van de een op de ander verschillen).
Ik voel me zo moedellooos
En wie wordt daar dan mee geholpen ikeaverslaafde? Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo wat het doel is van het veranderen van tv-programma's (behalve natuurlijk bij belangrijk nieuws of ongepaste programma's) en "rekening houden met". Wie is ermee geholpen als we er rekening mee houden zoals nu is gedaan?
quote:Mylene_Valerie schreef op 20 juli 2014 @ 01:22:

[...]





Ik wilde het ook zien hoor, omdat er op Ned. niets over de ramp uitgezonden werd.



Ps, TO is geen `zij` hoor Ik ben wel degelijk een zij! (Sorry moet ik even rechtzetten )
quote:nerdopviva schreef op 20 juli 2014 @ 10:09:

En wie wordt daar dan mee geholpen ikeaverslaafde? Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo wat het doel is van het veranderen van tv-programma's (behalve natuurlijk bij belangrijk nieuws of ongepaste programma's) en "rekening houden met". Wie is ermee geholpen als we er rekening mee houden zoals nu is gedaan?Het gaat er niet zo zeer om dat je iemand daadwerkelijk helpt, maar om een blijk van respect. Een vlag halfstok hangen helpt ook niemand, maar is een blijk van medeleven en respect.
quote:Mopsie41 schreef op 19 juli 2014 @ 22:00:

Nee, die infantiele Jip en Janneke humor, gebracht door een stel B-artiesten, is écht een prima vervanging voor Hans Teeuwen.

Ik kan best snappen dat de humor van Hans nu iets teveel is voor tere zieltjes, maar dat hadden ze: A. even kunnen aankondigen, en B. de programmering hadden ze dan kunnen aanpassen met een smaakvoller/intelligenter programma.



Helemaal mee eens.

Ik snap persoonlijk niet waarom de programmering is aangepast. Je bepaalt toch zelf of je de tv aanzet en op welke zender. Niemand is gedwongen de tv aan te doen.

Vandaag gaan er ook mensen (in Nederland) dood door een ongeluk die een familie, ouders, (jonge) kinderen achterlaten.

Natuurlijk is het vreselijk wat er gebeurd is, maar mensen maken er altijd meteen een 'wie is er het meest aangedaan' show van.
Wat ik wel weer vreemd vind is dat mart smeets bij de avondettappe er eigenlijk geen woord aan vuil gemaakt heeft, hij zit echt on zijn eigen tourwereldje en hij sluit nog steeds elke avond zijn programma af met " een mooie wereld. Dat vond ik dan weer net niet kunnen. De wereld is op dit moment in de Oekraine met de vliegramp even niet zo mooi.
Alle reacties Link kopieren
Mart Smeets is altijd alleen met zijn eigen ding bezig, dat verbaast me dan weer niks.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Vond het dan wel weer bijzonder dat het cabaretprogramma 'dat wordt oorlog' van Droog Brood wel werd uitgezonden...
Everytime you make a typo, the errorists win.
Alle reacties Link kopieren
Het was me opgevallen dat de programmering anders was, had totáál de link niet gelegd. Blont.

Dat hellogoodbye niet komt snap ik.

Maar juist iets makkelijks als André van Duin eraf snap ik niet. Ik heb genoeg mensen verloren, rouwen ging bij mij in golven, ik kan niet de hele dag alleen maar huilen en vond het elke keer blij dat de wereld gewoon verder ging.

Ik zou het daarom denk ik fijn vinden als er regelmatig een update in een soort nieuwsuur zou zijn, ook omdat de lichamen nog niet geborgen zijn. Graag op een vaste zender zodat je die ook kan ontwijken.



Ik was erg moe, precies op André niveau. Ken niemand persoonlijk in het vliegtuig. Vond het jammer dat het was veranderd.

Misschien vloeken in de kerk, maar op dezelfde dag zijn allemaal kinderen op het strand in Gaza gedood; de ouders hadden ze al een week binnen gehouden, ze waren niet te houden. Die mensen blijven in bedreigd gebied wonen.

Voor de komende vluchten van vakantiegangers maak ik me niet zoveel zorgen, niemand vliegt nu toch meer over oorlogsgebied (toch?)
quote:ikeaverslaafde schreef op 20 juli 2014 @ 09:57:

Op één of andere manier vind ik het juist wel mooi hoe evenementen en de programmering op tv/radio allerlei dingen worden aangepast. Er gaat veel medeleven vanuit en saamhorigheidsgevoel. Zelfs al is 'rekening houden met' volgens veel mensen overdreven, het is ook het enige wat we eigenlijk kunnen doen.



Tuurlijk, maar dan hadden ze het wel even moeten melden én een gepast programma moeten draaien. Zoals het nu ging, legde ik echt de link niet. En mijn zoon ook niet; die dacht dat ze een verkeerde band hadden gestart



In het programma van Teeuwen zat trouwens wel een vliegtuiggrap, maar die had niets met een ramp of met neerstorten te maken. Toch zou het natuurlijk kunnen dat het om die reden niet werd uitgezonden.
quote:gismo72 schreef op 19 juli 2014 @ 21:15:

[...]





Ik vind het vervangende programma dan eigenlijk ook niet zo gepast hoor+1 Domme RTL onderbroekenlol is net zo erg.
Alle reacties Link kopieren
quote:newimprovedkitty schreef op 20 juli 2014 @ 10:42:

Wat ik wel weer vreemd vind is dat mart smeets bij de avondettappe er eigenlijk geen woord aan vuil gemaakt heeft, hij zit echt on zijn eigen tourwereldje en hij sluit nog steeds elke avond zijn programma af met " een mooie wereld. Dat vond ik dan weer net niet kunnen. De wereld is op dit moment in de Oekraine met de vliegramp even niet zo mooi.Eens. Mart Smeets presenteert een sportprogramma en hoeft dat heus niet met roodbetraande ogen te doen. Prima als de toon luchtig en vrolijk is aan tafel daar. Maar geef op zijn minst blijk van medeleven. Dat doen de wielrenners (en om hen gaat het bij de Tour en niet om Mart Smeets) toch ook?
Mart Smeets heeft er wel aandacht aan besteed. Op de dag zelf.

Dat hij dan niet vervolgens alle dagen daarna iets zegt is prima.
Waarom geen Hans Teeuwen?



waarom wel?
Hans Teeuwen had er geen zin in...
Alle reacties Link kopieren
in great words of hans teeuwen. [ongepast]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 22-07-2014 22:15
Reden: ongepaste opmerking verwijderd
% gewijzigd
Het is net begonnen...
Jaaa Vind het nu al grappig
Alle reacties Link kopieren
Ik las de topictitel en had bijna de opname stilgezet.





Snoezeman zit wat anders te kijken, vandaar.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven