Entertainment alle pijlers

Ingress

22-07-2014 18:41 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie speelt Ingress? En nog belangrijker wie snapt het en kan het me uitleggen? Het ziet er stoer uit. Er ligt een target naast mijn voordeur, maar wat moet ik doen?

(Downloaden in de AppStore)
Alles komt goed
Ik speel het zelf niet, mijn broer speelt het heel veel. Hij reist met vrienden zelfs naar andere steden om targets aan te vallen en gebieden over te nemen.



Meer kan ik je er op dit moment helaas niet over vertellen. Ik wens je er wel veel plezier mee en zal hem vragen het nog een keer uit te leggen als je niet veel antwoorden krijgt.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ik speel al een poos ingress.

Ik heb begrepen dat er eerst ingress voor de gewone telefoons was en nu ook voor de apple phones. Welke heb je? Dat is nl redelijk cruiaal.

Ik ben zelf begonnen met spelen omdat mijn man fan is. Ik heb gekozen voor het blauwe team. Kies een team is de eerste stap van het spel.

Daarna kun je portals gaan veroveren door in de buurt van een portal van het andere team te gaan staan en op de portal te drukken en fire aan te klikken. Als je bij een portal bent die grijs is moet je op deploy drukken en verover je hem ook. Als je op een portal bent van je eigen kleur kun je hem alleen maar hacken.

De bedoeling is dat je zoveel mogelijk sleutels van versch. portals hackt en daarmee verbindingen (links) gaat leggen. Dan krijg je driehoekige velden en enorm veel punten. Begin bij het begin, de rest komt later.
Alle reacties Link kopieren
Tnx voor de uitleg. Ik weet niet eens of ik blauw of groen ben. Jammer dat alles in het Engels is.

Ik heb een iPhone
Alles komt goed
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een speler. Er zitten trainingen in het spel. Doe die en je snapt de basis. Vervolgens loop je een keer een uurtje je woonplaats door en je wordt gegarandeerd via de chat (comm heet die) aangesproken door iemand anders uit je woonplaats die je wel op sleeptouw wil nemen. Doe dat en voor je het weet heb je een heleboel nieuwe vrienden gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Ik begin het te snappen. Ik weet nog niet of ik dit echt leuk vind. Alles wat ik voor elkaar krijg wordt in een dag weer vernield door de tegenstander.

Ik heb inderdaad al contact met mensen die me op sleeptouw willen nemen. Alleen...over drie weken pas want eerst gaan ze op vakantie. Logisch, maar ik heb zo'n idee dat ik tegen die tijd al afgehaakt ben.

Zouden mensen niet kiezen voor de overheersende groep? Zo ja dan is dit spel voor de andere groep een kansloze missie.

Nee, ik ben nog niet overtuigd van de lol hiervan.
Alles komt goed
Alle reacties Link kopieren
Dat valt reuze mee,to. Zowel het groene als blauwe team zijn goed vertegenwoordigd. Misschien is het in jouw woonplaats zo dat 1 kleur domineert. Maar je kan dit spel overal spelen. Eerst moet je flink veel levels omhoog en dan gaat het aldoor makkelijker met spelen en behouden van je portal.

Afgelopen weekend ben ik bij een Anomaly geweest in Brussel en dat was echt supergaaf. (dat is een wedstrijd voor ingressspelers)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven