Meisjesnamentopic deel zoveel

16-02-2013 18:13 2884 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zullen we hier verder gaan?



Het vorige meisjesnamentopic is hier terug te vinden:



Meisjesnamentopic
Alle reacties Link kopieren
Ik ben binnenkort uitgerekend en hoor graag jullie mening over de volgende naam: Wat vinden jullie van Elza/Elsa?
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames! Ben 22 weken zwanger en we weten dat we een dochter krijgen. Nu twijfelen we al een tijdje tussen 2 namen. Namelijk Feline en Noor. Wat vinden jullie van deze namen? Zelf blijf ik korte namen van 3 a 4 letters leuk vinden. Hebben jullie daar nog leuke ideeën voor?
Live the life you love..love the life you live!
Alle reacties Link kopieren
Vannie: En Julia? Of is dat te gewoon? Ik denk dat Julie idd verwarrend kan zijn, maar de andere namen kunnen wel
Alle reacties Link kopieren
@ vannie...vind ze alle 4 leuk...heb je niet zo veel aan hè?

Jula en Vienne zou 1 van mijn keuzes zijn.

misschien nog



Julotte

Juna

Junia

Eliènne

Mileine

Selah

Nyla

Jolie
Alle reacties Link kopieren
@ route Elsa met een s vind ik het mooiste
Alle reacties Link kopieren
@ juutt



Liv

Ise

Ava

Febe

Faye

Maud

Saar

Floor

Tess

Fien
Alle reacties Link kopieren
quote:vannie123 schreef op 22 juli 2014 @ 21:48:

Hoi allemaal, Ik ben 33 weken zwanger en we zijn nog niet over de naam uit. Word er inmiddels een beetje zenuwachtig van... De volgende namen staan op onze shortlist, wat vinden jullie ervan en hebben jullie nog suggesties voor namen die hier een beetje bij passen?



Julin - maar misschien iets te apart

Julie - maar weer zo verwarrend met 'jullie'

Jula

Vienne (spreek uit als vi-jenne)



Ik sta open voor alles, alvast bedankt!!!

Julin, juist leuk! Maar goed, ik hou ook wel van apart. Vienne vind ik ook leuk, vienna nog leuker. Julie, teveel als de maand juli.

Verder nog;

Yuna

Jolijn

Jolie

Jade

Jana

Jara

Vieve

Veerle

Lani

Nele

Liva
Alle reacties Link kopieren
quote:route38 schreef op 22 juli 2014 @ 21:52:

Ik ben binnenkort uitgerekend en hoor graag jullie mening over de volgende naam: Wat vinden jullie van Elza/Elsa?Elza, vind ik leuker. Staat iets minder 'tuttig' Dus ja, leuke naam!
Alle reacties Link kopieren
quote:juutt schreef op 22 juli 2014 @ 21:57:

Hoi dames! Ben 22 weken zwanger en we weten dat we een dochter krijgen. Nu twijfelen we al een tijdje tussen 2 namen. Namelijk Feline en Noor. Wat vinden jullie van deze namen? Zelf blijf ik korte namen van 3 a 4 letters leuk vinden. Hebben jullie daar nog leuke ideeën voor?

Feline vind ik leuker.



Anders nog;

Fajen

Fae

Lizz

Liv

Tess

Suus

Anne

Lara

Mara

Evi

Amy

Floor

Ella

Nine

Lize

Viv

Isis
Alle reacties Link kopieren
quote:juutt schreef op 22 juli 2014 @ 21:57:

Hoi dames! Ben 22 weken zwanger en we weten dat we een dochter krijgen. Nu twijfelen we al een tijdje tussen 2 namen. Namelijk Feline en Noor. Wat vinden jullie van deze namen? Zelf blijf ik korte namen van 3 a 4 letters leuk vinden. Hebben jullie daar nog leuke ideeën voor?Ik vind Feline het leukst!
Alle reacties Link kopieren
quote:route38 schreef op 22 juli 2014 @ 21:52:

Ik ben binnenkort uitgerekend en hoor graag jullie mening over de volgende naam: Wat vinden jullie van Elza/Elsa?



Om eerlijk te zijn vind ik Elsa/Elza een beetje suf, vooral omdat het afgekort zal worden tot Els. Ik vind de versie met een Z wel mooier



Julia vind ik trouwens ook mooi maar wel een erg populaire naam, wil liever net iets aparters.
Alle reacties Link kopieren
- Elsa/Elza erg mooi! Lichte voorkeur voor Elsa.

- Feline vind ik mooier dan Noor, maar allebei wel mooi.

- Jula en Vienne het mooist, ik neig naar Vienne.
Alle reacties Link kopieren
Vannie: Ik hoop niet dat mensen het afkorten naar Els.Maar wij (en onze omgeving) zijn ook niet van het afkorten van namen. Dit gebeurt niet met onze eigen namen en ook niet met die van onze zoon. Misschien is het dan wel een idee om er dan Elza.
Alle reacties Link kopieren
quote:vannie123 schreef op 22 juli 2014 @ 21:48:

Hoi allemaal, Ik ben 33 weken zwanger en we zijn nog niet over de naam uit. Word er inmiddels een beetje zenuwachtig van... De volgende namen staan op onze shortlist, wat vinden jullie ervan en hebben jullie nog suggesties voor namen die hier een beetje bij passen?



Julin - maar misschien iets te apart

Julie - maar weer zo verwarrend met 'jullie'

Jula

Vienne (spreek uit als vi-jenne)



Ik sta open voor alles, alvast bedankt!!!Julia en Vienne vind ik het mooist. Misschien is Jolin ook nog wat? Vind ik zelf erg mooi.
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
quote:route38 schreef op 22 juli 2014 @ 21:52:

Ik ben binnenkort uitgerekend en hoor graag jullie mening over de volgende naam: Wat vinden jullie van Elza/Elsa?Elsa vind ik de mooiste schrijfwijze, maar vind de naam persoonlijk wat ouderwets/boerentrienerig. Else vind ik leuker. Of Ella!
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
quote:juutt schreef op 22 juli 2014 @ 21:57:

Hoi dames! Ben 22 weken zwanger en we weten dat we een dochter krijgen. Nu twijfelen we al een tijdje tussen 2 namen. Namelijk Feline en Noor. Wat vinden jullie van deze namen? Zelf blijf ik korte namen van 3 a 4 letters leuk vinden. Hebben jullie daar nog leuke ideeën voor?



Absoluut Noor. Feline vind ik ontzettend geweest en afgezaagd.

Félice daarentegen vind ik super leuk. Nog wat opties:

Saar

Fiene

Juul

Tara

Janne

Christa

Lara

Tess

Alies

Lizz
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net ook al een bericht op de jongensnamentopic geplaatst, nu ook hier. Een aantal jaar geleden schreef hier actief mee, nu al tijden niet meer, maar sinds ik vanmorgen een positieve test in mijn handen had heb ik het topic toch weer opgezocht. Heel raar om nu weer mee te schrijven, terwijl ik dus zelf ook op zoek ben naar een naam.

Willen jullie eens met mij meedenken om een eerste lijstje te maken? (daarna nog tijd zat om daar weer van te gaan strepen en bijschrijven



Ik zoek een naam die simpel is, die je schrijft zoals je het zegt en die in meerdere landen uit te spreken is (bij voorkeur een internationale naam).



Namen die ik leuk vind zijn bijvoorbeeld:

Julia (te populair?) en Lea. Andere namen die ik wel redelijk leuk vind, maar net niet zijn; Liz (beetje hard), Dagmar (te sprookjes?) en Flora (te lief?).



Ik hoor graag wat jullie vinden! Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Dagmar niet sprookjes hoor....dan vind ik Flora veel meer sprookjes
Alle reacties Link kopieren
Moeilijk om voor jou namen te noemen...je bent/was net zo'n namengek als ik en dus alle namen weleens gehoord of gelezen denk ik hahaha
Alle reacties Link kopieren
@catoo



Florien

Lauren

Laury

Jill

Gwen

Rosan

Quinty

Félice

Laurean

Mila

Lilly

Lila

Lori

Vivian
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
Catooo;



Liv

Libby

Julianne

Vieve

Virginie

Vivienne

Livia

Mirthe

Iris

Leanne

Lillian

Margo

Nina

Lana

Olivia

Yentl

Sara
Alle reacties Link kopieren
We twijfelen tussen 2 namen. De een vinden we mooier, de andere leuker.

Reina

Of

Wies



Dochter 1 jaar heet Anna.
Catoo, wat leuk dat je er weer bent! En nu voor jezelf, gefeliciteerd en super spannend joh!



Ik vind nog leuk:

Liv

Lilly

Lynn

Julie

Mea

Mia

Pia

Lena

Lina

Lucie

Flore

Flora heel leuk trouwens!



@holadiejee, ik stem dan voor Wies!
Alle reacties Link kopieren
Over de naam Julie, je kunt het ook uitspreken als Sju-lie. Op z'n Frans.



Catoo, gefeliciteerd!! Wat vind je van Flore?
Alle reacties Link kopieren
Ik hou niet zo van de naam Wies. En Reina vind ik niet echt van deze tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven