20 Jaar jong en nog maagd (man)

15-07-2014 23:53 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mede forum genoten,



Ik ben nieuw hier en hoop dat jullie mij met onderbouwende kritiek of tips kunnen helpen.



Ben een jongen van 20 jaar oud. Alles gaat prima, ben goed bezig met mijn opleiding, werk gaat prima net als het sociale leven. Nu flirt ik vaak zat met meiden en het komt wel eens voor dat tijdens uitgaan het op zoenen uitdraait.



Nu ben ik nogal negatief over mijn zelfbeeld (komt door vroeger). Ben hierdoor veel gaan trainen en 23 kilo afgevallen (67 kilo) (gespierder geworden), maar kan nog steeds de stap niet zetten om mij zelf letterlijk bloot te geven. Heb wel eens relaties gehad (wat stellen die zoal voor op deze leeftijd of jonger?) Maar ben nog nooit zover gekomen dat ik echte sex heb gehad. Wel voorspel en oraal maar nooit verder.



Verder heb ik ook nog eens het pech door dat ik kwart italiaan ben meer haar groei heb dan gemiddeld. Dit houd ik wel in bedwang met de nodige scheer acrobatiek :P



Ben op moment zo beu dat ik nog maagd ben, want wat nou als ik een relatie zou krijgen en bijna 21 ben, maar moet zeggen dat ik nog bijna geen ervaring heb?



Zou dit dan erg gevonden worden?
quote:mr-italian schreef op 16 juli 2014 @ 00:00:

Ik ga deze zomer wel met vrienden en vriendinnen naar albufeira waar wij een grote privé villa tot onze beschikking te hebben. Uitgaan en feesten ben ik zeker voor in. Maar om gelijk zoals mijn vrienden het zeggen: Elk wijf neuken die je kan neuken. Zo zit ik niet in elkaar. Op dit gebied ben ik erg soft blijkt wel weer. Hahaha, gewoon gênantIk kan hier niks softs en gênants in ontdekken! Wees blij dat je zo in elkaar zit. Eerlijkheid naar jezelf toe en respect naar een ander toe zijn eigenschappen waar je trots op mag zijn. Jouw moment komt echt wel, misschien wel sneller dan je denkt en op een moment dat je het niet verwacht.
anoniem_61462 wijzigde dit bericht op 17-07-2014 09:36
Reden: typo
% gewijzigd
quote:missbianca schreef op 17 juli 2014 @ 04:18:

ik heb een keer seks gehad met iemand die nog maagd was, en die was zo onzeker dat hij als een robot bewoog en er dus geen enkel teken van liefde bij te ppas kwam omdat hij zo gefocusd was op zijn prestatie... Hoopte dt het snel voorbij zou zijn, maar hij kon niet klaarkomen door de zenuwen. Ben toen kwaad geworden en gezegd dat hij het zelf maar af moest maken en odner de douche gesprongen.







Nou ja, zeg! Wat een rotstreek. Hij deed het voor het eerst, wist niet hoe het moest, deed verdorie z'n best om te doen wat hij dacht dat hij moest doen. En wat doe jij, je wordt kwaad en stapt onder de douche. En je verwijt hem dat er geen teken van liefde aan de pas kwam? Ook dat nog?

Bij jou kwam er in ieder geval ook nul komma nul liefde vanaf richting hem door zo te reageren.



Natuurlijk viel die neukpartij tegen om dat hij niet wist wat er verwacht werd van hem en hoe zijn eigen lichaam in die situatie werkte.

Maar dat had je gewoon kunnen bespreken.

Je geeft nu een signaal af dat als hij niet op de juiste manier presteert, een vrouw kwaad mag worden op hem. En nog steeds weet hij niet wat er van hem verwacht wordt. Dat gaat volgende keer dus nog ongemakkelijker worden en een nog groter drama.



Stel je voor dat jij voor het eerst iets leert, je weet totaal niet wat je moet doen. Niemand heeft het je uitgelegd want iedereen doet er lacherig over. Dus je gaat dat nadoen. En dan wordt de ander boos en stapt zonder pardon onder de douche. Niet normaal hoor.
Alle reacties Link kopieren
Och ik ben 36 en ook nog maagd...dus 20 valt best mee.
Alle reacties Link kopieren
Je mag mij wel doen hoor schatje ;)

Mijn mannie bakt er helemaal niets meer van tegenwoordig.
Alle reacties Link kopieren
Oké, even serieus nu:

ik zou het wel apart vinden, maar ik zou er verder echt geen probleem van maken hoor.

Ondanks dat mijn gloriejaren ver achter me liggen, denk ik niet dat de huidige generatie jonge vrouwen daar anders over denkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:missbianca schreef op 17 juli 2014 @ 04:27:

ik heb nog wel een fles in de kast ;) hahahaha

[...]







Morgen avond tijd? Maak ik wat italiaanse hapjes voor bij de wijn ;)

Hahaha





quote:Ephina schreef op 17 juli 2014 @ 00:06:

[...]





Ja maar Canei is geen wijn . Gore meuk, dat is het .





Ook hier moet ik jou weer gelijk in geven. Inderdaad niet te zuipen :P





quote:emagix schreef op 17 juli 2014 @ 09:35:

[...]





Ik kan hier niks softs en gênants in ontdekken! Wees blij dat je zo in elkaar zit. Eerlijkheid naar jezelf toe en respect naar een ander toe zijn eigenschappen waar je trots op mag zijn. Jouw moment komt echt wel, misschien wel sneller dan je denkt en op een moment dat je het niet verwacht.



Thanks! Nu je het zo zegt zie ik inderdaad in dat er niks mis mee is ;)





quote:pittige_mien schreef op 17 juli 2014 @ 20:43:

Je mag mij wel doen hoor schatje ;)

Mijn mannie bakt er helemaal niets meer van tegenwoordig.Ik kom er aan!! Tenzij je niet opgewassen bent tegen een maagdelijke italiaanse macho, hahaha
Alle reacties Link kopieren
Hmm heel erg off topic maar wat me het eerste te binnen schiet bij het lezen van deze topic: Een man die zo vaak benadrukt italiaans te zijn, italiaanse hapjes dit, italiaans dat blabla italian in nickname, die kan haast niet echt italiaans zijn. Althans mijn ervaring is dat mensen die zo doen 1/32ste italiaans/andere nationaliteit blijken te zijn als je doorvraagt.



Anyway, on topic: Een leuke vrouw die jou ook leuk vind zal niet moeilijk doen als je gewoon eerlijk bent over je maagelijkheid lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader is Italiaan, ik ben dus een half bloedje. Mijn nickname is dezelfde welke ik van mijn vrienden gekregen heb dus waarom niet, hahaha



Denk dat als een vrouw mij echt leuk vind er ook niet al te moeilijk over zou doen. Nu nog afwachten of dat ook zo is...
Alle reacties Link kopieren
Je probeert te rennen voordat je kan lopen. Ik vind je comments echt leuk om te lezen en je interactie. Maar volgens mij ben je nog niet helemaal comfortabel met jezelf. Dat maagd gebeuren is eigenlijk niet van belang. Volgens mij gaat bijna iedereen voorbij aan:



“Nu ben ik nogal negatief over mijn zelfbeeld (komt door vroeger). Ben hierdoor veel gaan trainen en 23 kilo afgevallen (67 kilo) (gespierder geworden), maar kan nog steeds de stap niet zetten om mij zelf letterlijk bloot te geven.”



“Verder heb ik ook nog eens het pech door dat ik kwart italiaan ben meer haar groei heb dan gemiddeld.”



Je bent nog niet comfortabel met je zelf en hebt jezelf nog niet helemaal gecapteerd. Door al je charme denk je misschien deze stap te kunnen overslaan. Dit is helaas niet hoe het werkt. Diepe onzekerheid kan niet worden gemaskeerd door charme of alpha gedrag. Je moet deze onzekerheid onder ogen komen, accepteren en er aan werken.

Wanneer je dit aanpakt en jezelf de ruimte geeft om te zijn wie je bent zal je niet meer de behoefte hebben om perfect te zijn in de ogen van andere (of je toekomstige vriendin)



Net als iedereen weet ik zeker dat het goed komt!
Alle reacties Link kopieren
quote:raoul_ schreef op 22 juli 2014 @ 16:30:

Je probeert te rennen voordat je kan lopen. Ik vind je comments echt leuk om te lezen en je interactie. Maar volgens mij ben je nog niet helemaal comfortabel met jezelf. Dat maagd gebeuren is eigenlijk niet van belang. Volgens mij gaat bijna iedereen voorbij aan:



“Nu ben ik nogal negatief over mijn zelfbeeld (komt door vroeger). Ben hierdoor veel gaan trainen en 23 kilo afgevallen (67 kilo) (gespierder geworden), maar kan nog steeds de stap niet zetten om mij zelf letterlijk bloot te geven.”



“Verder heb ik ook nog eens het pech door dat ik kwart italiaan ben meer haar groei heb dan gemiddeld.”



Je bent nog niet comfortabel met je zelf en hebt jezelf nog niet helemaal gecapteerd. Door al je charme denk je misschien deze stap te kunnen overslaan. Dit is helaas niet hoe het werkt. Diepe onzekerheid kan niet worden gemaskeerd door charme of alpha gedrag. Je moet deze onzekerheid onder ogen komen, accepteren en er aan werken.

Wanneer je dit aanpakt en jezelf de ruimte geeft om te zijn wie je bent zal je niet meer de behoefte hebben om perfect te zijn in de ogen van andere (of je toekomstige vriendin)



Net als iedereen weet ik zeker dat het goed komt!



Bedankt voor deze comment Raoul!!



Nu klopt het wel een beetje dat mijn zelfbeeld nog steeds niet helemaal snor zit. Ben vroeger erg gepest van mijn 11e tot mijn 13e.



Nu 7 ( pesten is na andere school over gegaan) jaar verder gaat het qua gezondheid en sociaal prima. Zit op een gezond gewicht, ga 3x per week naar de fitness, ga veel met vrienden en vriendinnen om. Sociale contacten allemaal prima zowel in vriendschappelijke en familie kring.



Mijzelf accepteren zit er bijna in :D



Leuk om te lezen dat jij en andere mensen er vertrouwen in hebben!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven