Vlucht MH 17. Amsterdam Kuala Lumpur.

20-07-2014 20:14 3136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier mee over je gevoelens, angsten, kwaadheid, frustraties, en onmacht.

Er zal nog voldoende te discussiëren zijn.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Misschien een rare vraag, of ik heb het gemist, maar waar zijn deze lichamen gebleven?



http://fd.nl/economie-pol ... len-nemen-38-lichamen-mee
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
quote:Cadou schreef op 23 juli 2014 @ 00:01:

[...]





Het kan wel. onze generatie spreekt ook niet meer over Duitsers als zijnde "moffen".

Anderen kunnen het ook, als ze willen.Wat ik weet van Kroatische mensen is dat er heel veel broeit van heel lang geleden en ik denk dat dat HET issue is van alle vechtende volkeren: al het leed en daaruit komende wraakgevoelens.
Sommige nabestaanden van srebrenica kiezen er na bijna 20 jaar nog voor om hun overledenen niet te begraven omdat het stoffelijk overschot slechts een paar botjes betreft.



Maargoed, op een gegeven monent zal van MH17 duidelijk worden dat er niks extra's meer gevonden zal worden dus dat is een andere situatie.



verder idd wat redhothead zegt, die dingen blijven lang bestaan. Vergeet bijvoorbeeld niet dat het uiteenvallen van de Sovjetunie echt niet zo lang geleden is.
En ik ga geen data leveren over de puistenhemel. Iedereen met een beetje verstand weet daar van af. Dombo's.
quote:matroesjka_ schreef op 23 juli 2014 @ 00:09:verder idd wat redhothead zegt, die dingen blijven lang bestaan. Vergeet bijvoorbeeld niet dat het uiteenvallen van de Sovjetunie echt niet zo lang geleden is.Eens, wat hier ook wel een beetje hielp is dat het ons economisch zo voor de wind ging, te druk met leuke dingen doen om te blijven mopperen.
Precies. Zolang er genoeg te vreten is blijven de meeste volkeren wel koest.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat niet alleen om het vinden, maar ook om het identificeren. Het kan zijn dat er na de uitvaart nog delen worden geïdentificeerd. Je weet van tevoren niet of dat gebeurt en hoe lang dat dan duurt. Het is kiezen tussen een vooraf onbepaalde tijd wachten met je geliefden te begraven of cremeren en het risico nemen dat er na de uitvaart nog resten worden geïdentificeerd.



Een onmenselijke keuze.
Ga in therapie!
quote:matroesjka_ schreef op 23 juli 2014 @ 00:10:

En ik ga geen data leveren over de puistenhemel. Iedereen met een beetje verstand weet daar van af. Dombo's.









Oh, ik moet echt richting bed.

Hoop het morgen allemaal een beetje te kunnen volgen, retedrukke dag, weet nog niet eens waar ik tegen 16.00 ben. Hoop dat alle kerken hun klokken slaan, mag best door heel Nederland gehoord worden!
Ik ben benieuwd hoe we dat morgen op het werk gaan doen met die minuut stilte.
quote:dubiootje schreef op 23 juli 2014 @ 00:20:

Het gaat niet alleen om het vinden, maar ook om het identificeren. Het kan zijn dat er na de uitvaart nog delen worden geïdentificeerd. Je weet van tevoren niet of dat gebeurt en hoe lang dat dan duurt. Het is kiezen tussen een vooraf onbepaalde tijd wachten met je geliefden te begraven of cremeren en het risico nemen dat er na de uitvaart nog resten worden geïdentificeerd.



Een onmenselijke keuze.zeg dat, er zullen lichamen niet compleet zijn maar wellicht zullen er ook lichamen niet gevonden worden. Lijkt me ook onverteerbaar
Alle reacties Link kopieren
Lees net een tweet van Frans Weisglas:



"Die #FIFA is echt een volstrekt gestoorde organisatie : houden vandaag feestelijke ceremonie met #Poetin over #WK18. NL. leden: ga daaruit"



Dat is toch te erg?
Tjezus, wat vals
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 juli 2014 @ 00:27:

[...]



zeg dat, er zullen lichamen niet compleet zijn maar wellicht zullen er ook lichamen niet gevonden worden. Lijkt me ook onverteerbaarEens, dan lijkt die onmenselijke keuze weer iets verteerbaarder
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop toch echt dat dat niet het geval is
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 23 juli 2014 @ 00:38:

Lees net een tweet van Frans Weisglas:



"Die #FIFA is echt een volstrekt gestoorde organisatie : houden vandaag feestelijke ceremonie met #Poetin over #WK18. NL. leden: ga daaruit"



Dat is toch te erg?
quote:Shebyte schreef op 22 juli 2014 @ 23:30:

In 2010 waren dit de landen met de grootste wapenimport:

1 India

2 Singapore

3 Maleisië

4 Griekenland

5 Zuid-Korea

6 Pakistan

7 Algerije

8 Verenigde Staten

9 Australië

10 Turkije

11 Saoedi-Arabië

12 Verenigde Arabische Emiraten

13 China

14 Noorwegen

15 Indonesië



Rusland staat dus nieteens in de top 15.Het gaat om import. Waarschijnlijk staat Rusland niet in de top 15, omdat zij zelf veel wapentuig produceren dan hoef je het niet te importeren.
quote:MevrouwJack schreef op 23 juli 2014 @ 00:38:

Lees net een tweet van Frans Weisglas:



"Die #FIFA is echt een volstrekt gestoorde organisatie : houden vandaag feestelijke ceremonie met #Poetin over #WK18. NL. leden: ga daaruit"



Dat is toch te erg?Ehhhw? De FIFA?
Alle reacties Link kopieren
quote:redhothead schreef op 23 juli 2014 @ 00:45:

[...]





Ehhhw? De FIFA?Ja de FIFA sowieso, maar vandaag even een gezellig feestje geven met Poetin als de grote ster. Hoe krijg je het voor elkaar. Als ik twitter moet geloven gaan er stemmen op voor een wereldwijde petitie om het WK2018 alsnog aan Nederland te geven.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 23 juli 2014 @ 00:38:

Lees net een tweet van Frans Weisglas:



"Die #FIFA is echt een volstrekt gestoorde organisatie : houden vandaag feestelijke ceremonie met #Poetin over #WK18. NL. leden: ga daaruit"



Dat is toch te erg?Ja, dat is erg.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Ach ja de FIFA en haar normen en waarden...
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 23 juli 2014 @ 00:47:

[...]



Ja de FIFA sowieso, maar vandaag even een gezellig feestje geven met Poetin als de grote ster. Hoe krijg je het voor elkaar. Als ik twitter moet geloven gaan er stemmen op voor een wereldwijde petitie om het WK2018 alsnog aan Nederland te geven.

Weet je wat dat kost? Laat die Russen lekker zelf voor miljoenen stadions gaan bouwen



En mocht het ooit toch tot een wk in nl komen dan wil ik als eerlijke belastingbetaler een roze stadion.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Maar...als de stank in dat treinstation al niet te harden was toen die lichamen gekoeld waren. Hoe moet dat dan morgen als die lichamen aankomen in aanwezigheid van ministers, koningspaar en allerbelangrijkst: nabestaanden!?
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 23 juli 2014 @ 01:07:

Maar...als de stank in dat treinstation al niet te harden was toen die lichamen gekoeld waren. Hoe moet dat dan morgen als die lichamen aankomen in aanwezigheid van ministers, koningspaar en allerbelangrijkst: nabestaanden!?Ze worden nu geloof ik geborgen en verscheept in kisten, denk dat al heel erg scheelt.
ze zullen er heus niet met de neus bovenop staan
Alle reacties Link kopieren
quote:rtie schreef op 23 juli 2014 @ 00:42:

[...]



Het gaat om import. Waarschijnlijk staat Rusland niet in de top 15, omdat zij zelf veel wapentuig produceren dan hoef je het niet te importeren.http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_wapenfabrikanten

Zoals je ziet hebben zij nieteens veel grote wapenproducenten. (Wat op zich ook weer vreemd is want qua export overall staan zij op 2)
Alle reacties Link kopieren
Grootste wapenproducten (wel een lijst uit 2008)





1. BAE Systems UK

2. Lockheed Martin VS

3. Boeing VS

4. Northrop Grumman VS

5. General Dynamics VS

6. Raytheon VS

7. EADS West-Europa (v.a. Duitsland, Frankrijk, Spanje)

8. Finmeccanica Italië

9. L-3 Communications VS

10. Thales Frankrijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven