Entertainment alle pijlers

Spanddoek tekst voor Festival

22-07-2014 09:27 62 berichten
xx
anoniem_201586 wijzigde dit bericht op 14-08-2014 09:39
Reden: -
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben jaloers!!!

Ik heb geen kaarten kunnen krijgen. Ik ben 2 jaar geleden geweest! FANTASTICH!!!



Heel veel plezier, je kijkt je ogen uit!
Ik vraag nog aan TO of het aan een hek ofziets gehangen werd, had ze duidelijker moeten zijn
Dat is wat anders dan rondlopen met een bord toch? Je kan online meedoen.
Dancing like there's no tomorrowland?



Ik heb geen idee, ik ben er nooit geweest (niet mijn muziek smaak).
Alle reacties Link kopieren
Ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me heel gaaf TO. Veel plezier!

Ik heb twee ideeën, weet niet of je het wat vindt maar misschien helpt het ter inspiratie:



"The day after tomorrow" en er dan een plaatje van een bed/kater/of iets anders wat jij de dag erna gaat doen.



Tomorrow tomorrow I love you tomorrow. En dan een Annie in festival kleding erbij.
Some flies are too awesome for the wall
Trouwens, als je zo graag gezien wil worden, dan weet je toch wel wat je de wereld in wil helpen qua text?
Alle reacties Link kopieren
quote:masque schreef op 22 juli 2014 @ 10:03:

http://www.tomorrowland.com/en/people





To heeft gelijk hoor, zeikerts;)TO wil er zelf mee rondlopen, leuk voor de aftermovie schrijft ze....
quote:masque schreef op 22 juli 2014 @ 10:03:

http://www.tomorrowland.com/en/people





To heeft gelijk hoor, zeikerts;)Nee, TO wil aan de aftermovie meedoen. Dus rondlopen met een bord dat het zicht voor mensen achter haar belemmert en hopen dat ze gefilmd wordt.
Waarom een spandoek als je zelf geen tekst kunt bedenken?

Wat is dan de functie?
Doe dan: <insert text here>
Ze kan ook inschrijven om mee te doen aan een docu als ik het goed lees, hoeft ze ook niet met dat bord rond te gaan lopen
"Neuken na afloop? 06-12345678"
Alle reacties Link kopieren
"Film me for the after movie!"



Maar even serieus. Ik vind spandoeken altijd bruut irritant als ik lekker op een festival sta. Dat met die people of tomorrow brug is dan wel weer heel gaaf!



Hoe dan ook: Veel plezier, het is een heel tof festival.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij vraagt TO om advies, niet om jullie meningen.

Werkelijk verbazend hoe mensen hier soms afgezeken worden.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Cake me!



Google: Steve Aioki:)
quote:nbk schreef op 22 juli 2014 @ 11:19:

Volgens mij vraagt TO om advies, niet om jullie meningen.

Werkelijk verbazend hoe mensen hier soms afgezeken worden.Nou TO, nu weet je voor wiens/wier neus je met je spandoek kunt gaan staan . Ik bezoek ieder jaar het Glowfestival en als het regent is het ontzettend irritant als mensen ineens een paraplu opzetten en het zicht blokkeren. Er is niks mis met rekening houden met andere bezoekers.
quote:WishfulThinking schreef op 22 juli 2014 @ 12:47:

[...]



Nou TO, nu weet je voor wiens/wier neus je met je spandoek kunt gaan staan . Ik bezoek ieder jaar het Glowfestival en als het regent is het ontzettend irritant als mensen ineens een paraplu opzetten en het zicht blokkeren. Er is niks mis met rekening houden met andere bezoekers.Rekening houden met de rest, dat is wishful thinking hoor
Alle reacties Link kopieren
Wat is overigens een spanddoek? Is vast iets origineels.....
Alle reacties Link kopieren
Wat je er ook op schrijft ik zou iig even spel check doen.

spanD doek?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dahlia74 schreef op 22 juli 2014 @ 14:53:

Wat is overigens een spanddoek? Is vast iets origineels.....Neuh, foute spelling. Vandaar dat er al een Dom BlonTje opmerking geopperd werd
Alle reacties Link kopieren
Het wordt hier op festivals steeds irritanter met al die vlaggen en bordjes en mensen in rare dierenkostuums etc.
Alle reacties Link kopieren
als ik te dom ben voor een rijbewijs kan ik wel een auto kopen

maar ik mag er niet in rijden......





naja.. ik zou zeggen maak jij alvast je bordje maar.
hier mag de url van mijn hobby website niet staan
Alle reacties Link kopieren
quote:WishfulThinking schreef op 22 juli 2014 @ 12:47:

[...]



Nou TO, nu weet je voor wiens/wier neus je met je spandoek kunt gaan staan . Ik bezoek ieder jaar het Glowfestival en als het regent is het ontzettend irritant als mensen ineens een paraplu opzetten en het zicht blokkeren. Er is niks mis met rekening houden met andere bezoekers.



Neuh, dank je. Ik bezoek ook graag festivals en zou het bloedirritant vinden indien er iemand met een spandoek voor mijn neus zou gaan staan, dat was echter niet de vraag van TO.

Overigens lees ik ook nergens dat ze geen rekening met andere mensen zou willen houden.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
https://www.google.nl/sea ... ei=XfTOU67EI8e3PKnfgLAP#q=leuke+teksten&tbm=isch&facrc=_&imgdii=vGI5lc5yvsH0RM%3A%3B6pvUkiR-nxuEbM%3BvGI5lc5yvsH0RM%3A&imgrc=vGI5lc5yvsH0RM%253A%3Bqr-6jD7DLS4C3M%3Bhttp%253A%252F%252Fimage3.spreadshirt.net%252Fimage-server%252Fv1%252Fcompositions%252F117024826%252Fviews%252F1%252Cwidth%253D235%252Cheight%253D235%252CappearanceId%253D5%252FKijk-eens-naar-links-T-shirts.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.spreadshirt.nl%252Fleuke%252Bteksten%252Bshirt%252Bt-shirts%3B235%3B235
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven