Warme douche

22-07-2014 23:22 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
(Zoals Tros Radar dat noemt)



Ik heb een nieuwe kast en ben oa mijn administratie aan het herordenen die uit de oude kast komt. Ik vind een map met veel brieven nav een ziek kind lang geleden. Veel brieven zijn bevestigingen van telefoongesprekken met oa de verzekering. Mijn dochter is ooit op vakantie heel ziek geworden, veel hulp gekregen van een contactpersoon vd verzekering, ook weer bij terugkomst in NL.



Tussen alle papieren rondom dit alles vind ik een kaartje met een lieve tekst van die contactpersoon. Het kaartje kwam ooit mee met een brief vd verzekering.

Dus een warme douche voor J.V.!!



Hebben jullie ook nog warme douches uit te reiken?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
aan alle cassieres die het voor elkaar krijgen om niet alleen een goedemorgen te wensen, maar je ook nog aan te kijken en je vriendelijk helpen!
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Heb niet echt een bijdrage, maar hier komen vast dingen in te staan waar je blij van wordt als je het leest...
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
Aan die lieve buschauffeur die zag dat ik veel pijn had en daarom regelde dat ik kon zitten
Alle reacties Link kopieren
Mijn kinderen die mij in een moeilijke periode een fantastische dag bezorgd hebben!
En nou is het afgelopen!
Aan de NS conducteur die mij uit een stampvolle trein haalde om me naast de machinist neer te zetten en me ook nog de stations en informatie liet omroepen. En vervolgens bij het uitstappen mij consumptiebonnen meegaf voor 50 gratis kopjes koffie bij de kiosk op het station.
Sinombre, wat hij gedaan daarvoor? Hahahahaha.. Grapje; Wat leuk!
Alle reacties Link kopieren
- De stewards van de NS die vriendin en mij op een veilig plekje hebben geparkeerd en 'bewaakt' toen ik in beschonken toestand allerlei lullige vragen ging stellen aan de supporters van het verliezende team.



- de heren in blauw die mij zo vaak laten wegkomen met een waarschuwing



- de mevrouw van Rijkswaterstaat die mij voorzag van een kopje koffie toen ik half bevroren toekeek hoe mijn auto werd omhoog getakeld uit de berm (die horrorwinter toen er niet was gestrooid)
Nee heb je, ja kun je krijgen
De man die na mijn ongeluk bij mij bleef tot de ambulance er was. Later nog via de politie een kaartje naar toe gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
De mensen in het willekeurige cafe waar ik zaterdag met zonnesteek na (flauw)val op m'n hoofd binnen stapte terwijl ik op ex wachte die de auto ging halen om me naar de EHBO te brengen.



Zo begaan, koude theedoek, groot glas water en bezorgd praatje.



Had ik niet verwacht van vreemden
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Aan alle gezinnen die mij tussentijds hebben opgevangen omdat er geen langdurige opvang voor mij was...



En mijn pleegmoeder die helaas maar even voor mij heeft mogen zorgen die mij toch erg veel geleerd heeft over mezelf zijn... (L)
Alle reacties Link kopieren
Maaique, het is toch niet uit met je recente vriend, hè?
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
De monteur van de ANWB die een nieuw slangetje voor de koelvloeistof ging kopen bij een garage (15 kilometer verderop) en het slangetje gelijk monteerde zodat ik veilig naar huis kon rijden.
Enjoy the little things in life
Alle reacties Link kopieren
quote:pandabeertje1991 schreef op 23 juli 2014 @ 09:35:

Aan alle gezinnen die mij tussentijds hebben opgevangen omdat er geen langdurige opvang voor mij was...



En mijn pleegmoeder die helaas maar even voor mij heeft mogen zorgen die mij toch erg veel geleerd heeft over mezelf zijn... (L)Wat lief pandabeertje!
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
Het meisje van 10 dat bij een ski-ongeluk (klap tegen hoofd) koud ijs op mijn hoofd legde. Anderen skieden gewoon verder...
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
De monteur van de ANWB die een heel eind voor mij uitreed en omreed om me naar de bewoonde wereld te brengen (normaal rijd ik daar ook gewoon).



De mevrouw die bij de yogales tijdens een dieptepunt in mijn leven zei: "jij mag er ook zijn".
Ik voel me zo moedellooos
Afgelopen vrijdag samen met mijn vriend een groot buurtfeest bezocht. Elkaar uit het zicht verloren, hij was dronken verloor zijn telefoon en slippers (??!!).Volgende dag gaan kijken en vragen bij het feest en de mensen die het hadden gevonden, hadden alles netjes in een tasje achter gelaten! Heel fijn! dat het nog bestaat denk je dan ;)
Alle reacties Link kopieren
Warme douche aan de ambulancebroeder die me gerust probeerde te stellen toen ik zwanger door een spookrijder was aangereden. Hij bleef maar benoemen dat het kindje heel veilig in mijn buik zat... (Klopt!)
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
Warme douche voor mijn lieve man. Omdat hij me steunt en helpt waar hij maar kan nu ik zelf tijdelijk invalide en overspannen ben.



En aan die lieve pakjesbezorger. Die ik om de weg vroeg toen ik vanaf de bushalte op weg was naar mijn 1e werkdag. Hij heeft me even heen gebracht! En 2 weken later toen hij me in de zeikende regen zag lopen is hij gestopt om me in te laten stappen en heeft hij me nog een x heen gebracht!
je leeft maar 1 keer
Alle reacties Link kopieren
Nog een warme douche: voor de onbekende man die de extra fiets die ik in de stromende regen bij me had in zijn bestelbus laadde en 'm thuis afleverde. Ik word helemaal blij van dit topic! Wat veel aardige mensen zijn er toch...
Ik voel me zo moedellooos
Warme douche voor de lieve vrouw die mij begeleid heeft om naar de daniel den hoed te komen toen ik net hoorde dat mijn man leukemie had.

Ik was aan het huilen en in paniek, wist niet hoe ik er komen moest. Deze vrouw heeft gevraagd wat er aan de hand was, is meegelopen naar de juiste bus en met mij ingestapt en meegelopen naar de daniel den hoed en gaf aan bij me te willen blijven tot er familie was.

Ik was zo in de war dat ik niet heel duidelijk bedankt heb maar mocht u dit lezen, ik ben uw lieve actie nooit vergeten!
Warme douche voor de Inspecteur van de Belastingdienst. Ook al vroeg ik een regeling voor een cliënt die in strijd was met alle geldende regels, heeft zij telefonisch heel hard met me mee gedacht en zijn we samen, binnen de regels, tot een oplossing gekomen waar we beide mee kunnen leven!



De ambtenaar van de gemeente Leeuwarden, die mij gewoon zelf belt om aan te geven dat ik voor een nieuwe cliënt nog kwijtschelding aan mag vragen, want dat is nog niet gedaan, maar zonder deze aanvraag blijft de vordering openstaan, dus doe het even, dan handel ik het meteen af!



En verder veel deurwaarders en incassomedewerkers, die mij netjes te woord staan en met mij mee willen denken hoe iets op te lossen binnen hun voorwaarden en de mogelijkheden van de klant.



Chapeau, jullie maken mijn werk een heel stuk gemakkelijker en simpeler!
Alle reacties Link kopieren
De dame op de klantenservice van Omoda die ervoor heeft gezorgd dat mijn pakket dat naar een vriendin moest, maar bij hun was afgeleverd (hergebruik van de doos) binnen een dag weer doorgestuurd was!
Alle reacties Link kopieren
Een warme douche voor mijn ouders die me in alles steunde toen het met mijn kinderen en mij niet goed ging en ik ook nog in een scheiding lag. En er nu nog voor me zijn al gaat het nu gelukkig best goed met ij en de kinden..



Ook een warme douche voor alle hulpverleners en begeleiders die ik in die moeilijke,uitzichtloze jaren voorbij heb zien komen.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
- Een warme douche voor een buurman die mij naar huis begeleidde toen ik op het punt stond flauw te vallen.



- Een warme douche voor een goede vriendin die mij heeft geleerd wat echte vriendschap is; zij stond mij bij in een periode waarin ik geen hoop meer zag en door haar zag ik licht aan het einde van de tunnel



- Een warme douche voor familieleden die veel meer begaan met me zijn dan ik altijd dacht



- Een warme douche voor een collega die mij steunde buiten alle verwachtingen



- Een warme douche voor dit topic en de topicstarter want ik word hier oprecht blij van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven