Ervaring innestelingsbloeding

22-07-2014 21:41 19 berichten
Ben benieuwd of er hier meiden zijn die er ervaring mee hebben :)! Pure nieuwsgierigheid. Op internet staan er zo veel verschillende dingen over.



Ik hoor het graag..
Dit is ook internet. Je gaat ook heel veel verschillende dingen lezen.



Wat wil je precies weten?
Ervaringen van anderen..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen drupje bloed gezien en toch echt zwanger. Hoe bedoel je verschillende ervaringen?
Idem als sealight.
Alle reacties Link kopieren
Twee dagen voor NOD en 1 dag voor NOD een klein beetje bruine afscheiding gehad. Omdat ik niet zo in de innestelingsbloeding geloofde (hoe vaak komt dat nou voor, dacht ik nog) nog maar een fles wijn opengetrokken, want ik zag het als een voorbode van de menstruatie.Twee dagen later positief getest.



Hoe vaak het voorkomt weet ik niet. Denk dat tamelijk wat meiden zich vastklampen aan het laatste strohalmpje 'kan een innesteling zijn' voordat de menstruatie toch snel daarna begint.
Alle reacties Link kopieren
Dat verschilt zo per vrouw. Ik heb dat mijn zwangerschappen nooit gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nergens last van gehad.
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
quote:Sealight schreef op dinsdag 22 juli 2014 21:44 Ik heb geen drupje bloed gezien en toch echt zwanger. Hoe bedoel je verschillende ervaringen?Dit dus.
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Hier wel een beetje bloed, en fikse kramp. Dacht dat het een raar begin van mijn menstruatie was, maar ik was (ben) toch echt zwanger.

Vorige zwangerschap geen druppel bloed gezien en ook niet die kramp gehad.

Oftewel: je weet het pas als je twee strepen ziet.
anoniem_6485721e868ee wijzigde dit bericht op 22-07-2014 22:27
Reden: typo
% gewijzigd
Ik heb schijnbaar een innestelingsbloeding gehad ipv een menstruatie, duurde enkele dagen en ik dacht dus echt niet zwanger te zijn.

Op de echo bleek ik 4 weken verder te zijn dan volgens mijn telling.
Dank voor de reacties :)! Ik denk inderdaad ook dat vrouwen zich eraan vasthouden of laatste hoop hebben dat t geen menstruatie is. Ik ben net zelf zwanger, 9 weken en heb ook nergens last van gehad. Mijn vraag kwam voort uit een verhaal van een vriendin, maar vind dat altijd zo'n eindeloos lang intro worden op het forum haha.. Sorry voor de onduidelijkheid..
Alle reacties Link kopieren
Ja, druppel, 5 dagen na eisprong ofzo...
Alle reacties Link kopieren
Ik hetzelfde als jannejip.. 6 dagen na mijn eisprong een veeg bloed bij het afvegen.. een week later positief getest. Nu 8 weken zwanger
you will be beautiful
Alle reacties Link kopieren
Idem als jannejip
Twee keer bloedverlies gehad voor ik positief testte, beide keren een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
Geen drup gezien, ook niets gevoeld.
Alle reacties Link kopieren
Bij de eerste geen bloed gezien en nu (37weken zwanger) bij nummer 2 had ik bruin/ bloed verlies net voor mijn nod en dacht dat het het begin was van mijn menstruatie, toen dat niet doorzetten heb ik voor de zekerheid een test gedaan en deze was dus positief.
Als ik mezelf voorbij loop, lach ik wel even vriendelijk
Alle reacties Link kopieren
Kben ook benieuwd..heb deze week 6 dagen na eisprong ietsjes bloed vermengd met slijm gehad...ben benieuwd of ik volgende week zwanger blijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven