Geld & Recht alle pijlers

Omzet belasting vraag voor werk

22-07-2014 10:37 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,



Wie kan mij even helpen met de volgende vraag:



Ik moet voor mijn werk omzetbelasting invoeren en heb dit dus ook netjes gedaan. Echter blijken er toch nog wat rekeningen te zijn geweest (was ik niet van op de hoogte) die nog hadden moeten meegenomen worden voor het tweede kwartaal.



Ik heb mijn aangifte al ingevuld en doorgestuurd naar de belastingdienst. Ik heb daarop een antwoord mail gehad met het bedrag wat overgemaakt moet worden.



Bij mijn weten kan dit nu niet meer aanpast worden en word er aan het einde van het jaar sowieso de ob verrekend en is dit vooorlopig? of kan dit nog wel?



Ik weet dat ik ook de belastingtelefoon kan bellen maar deze is erg moeilijk bereikbaar en weet uit ervaring dat zij ook niet altijd mij van een goed antwoord kunnen voorzien.
Alle reacties Link kopieren
Verschil tot 1000 euro mag je verrekenen in eerstvolgende aangifte. Daarboven moet je suppletie indienen. Kijk even op de site van de belastingdienst, daar staat het gewoon duidelijk op.
Alle reacties Link kopieren
idd suppletie of de zaken in het 3de kwartaal inboeken/meenemen
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren
Neem het maar mee in het volgende kwartaal.
Alle reacties Link kopieren
Als het verschil minder is dan 1000 euro, dan kun je het bij het volgende kwartaal aangeven. Toevallig deze week over gebeld met de Belastingtelefoon. Klopt dus helemaal wat Viennas zegt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven