Heeft hij gelijk??

22-07-2014 22:32 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Omdat ik in mijn vorige topic vrij veel bruikbare tips heb gehad, zit ik met een meningsverschil met mijn vriend. Gisteren heb ik samen met mijn beste vriendin een vakantie geboekt naar Marokko voor 2 weekjes. Ik ben nog nooit in Marokko geweest, maar het lijkt mij prachtig daar. Relevante informatie: we verblijven bij háár familie! Echt ideaal voor ons dus!



Ik had het gisteren al op Facebook gezet en vertelde het vandaag heel enthousiast (want dat ben ik!) aan mijn vriend, maar hij reageerde niet vrolijk terug. Hij vond het niet leuk dat ik het 1 dag later "pas" aan hem vertel en het wel meteen op FB zette en hij vindt Marokko nogal een onverstandige keuze. Nou is hij absoluut niet boos, maar hij zei wel dat hij het jammer vond, want hij wou ook nog op vakantie met mij en daar is nu geen tijd meer voor vanwege werk en aankomende hertentamens, terwijl we eigenlijk nog een last minute zouden boeken.



Maargoed.. Dat van Marokko was nogal spontaan en ik was onze afspraak al een beetje "vergeten" als in dat ik dacht dat het er toch niet meer van ging komen. Nu is er helemaal geen ruzie tussen mij en mijn vriend, maar merk ik wel dat hij het helemaal geen leuke zet van mij vindt. Maar ik dacht er niet over na dat hij het zo zou opvatten. En dan geeft hij mee dat ik "meer kan overleggen met hem" omdat het nogal lullig overkwam volgens hem.



Maar eigenlijk ben ik het daar niet mee eens. Ik hoef toch niet te overleggen met hem als ik besluit om met een vriendin op vakantie te gaan? Nou, dat vraag ik mij dus af. Thanks voor het lezen!
Alle reacties Link kopieren
Team vriend
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Team vriend. En ik woon ook niet samen en trek ook graag mijn eigen plan. Maar ik kan dat prima zonder afspraken over boord te zetten en zonder totaal geen rekening met hem te houden.
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Je bent egoïstisch! Ook niet zo'n beetje.
Alle reacties Link kopieren
Team vriend! Ik vind het onwijs dom van je.

Ik trek ook graag mijn eigen plan en heb daarom nu dus even geen relatie. Mijn keuze. Ik ga niet iemand anders benadelen omdat ik het voorlopig te druk heb met mezelf. Misschien moet jij dat ook doen. En dan kan je vriend op zoek naar iemand die wel voor hem gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk nu ook dat dit fake is. Vooral in combinatie met het vorige topic.
Life is short. Eat dessert first.
Reacties niet gelezen, maar als ik jouw vriend was, had je ruzie met me. Je overlegt toch eerst met z'n tweeën of je samen op vakantie kunt?!
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 22 juli 2014 @ 23:43:

Ik denk nu ook dat dit fake is. Vooral in combinatie met het vorige topic.Fake? Nee, wel een slordige relatie
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Damn, is er nog wel plek in kamp vriend??



Haha, wat denk je nou zelf?!?

Zo ga je natuurlijk niet met mensen om en zeker niet met je eigen vriend.

In combinatie met je vorige topic zou nu voor mij ook wel het eindpunt bereikt zijn en kreeg je een trap onder je reet!

Dit is zo asociaal dat ik werkelijk hoop dat Whopper gelijk heeft. (Overigens doe je het dan wel briljant)
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft niet met je vriend te overleggen, je hoeft nix met je vriend te overleggen, nooit...alleen grote kans dat hij op een dag ook helemaal voor zichzelf kiest.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Kamp vriend.... duhuh!. Dus omdat je moeder het vroeger ook deed denk jij ook dat je geen rekening hoeft te houden met je vriend. Zéér vreemd! !
Alle reacties Link kopieren
Je vergeet je vriend nogal snel zeg, .ben je wel gek genoeg op hem?

En waarom noem jij jezelf piekeraar? Dat doe je te weinig over je relatie geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Team vriend hier, lijkt me duidelijk.
Dus hij moet op facebook lezen dat jij een vakantie met iemand anders heeft geboekt. Heel bijzonder dit.
Alle reacties Link kopieren
Ik lig in een deuk! Dat verzin je toch niet?



Hoe oud ben jij to? Hebben je moeder en jij misschien een stoornis? Dat zou dan wel iets verklaren!
Team vriend!quote:piekeraar_ schreef op 22 juli 2014 @ 22:57:

[...]



Dat valt ook wel weer mee maar ik maak blijkbaar wel eens foute keuzes. Ik heb een relatie omdat ik hem wel echt leuk vond en verliefd ben.. Maar ik vind ook gewoon dat ik binnen een relatie mijn eigen plan moet trekken. Niet egoistisch, maar als ik dus op vakantie wil dan doe ik dat. Alleen goed, ik had het dus moeten aangeven en dat neem ik mee, want ik heb uit enthousiasme gewoon snel geboekt zonder dat ik aan meningen van andere mensen dacht.



Wel egoïstisch; want de afspraken met hem interesseren je niets, wat hij er van vind boeit je niet, je houdt geen rekening met hem en je overlegt niet met hem. Dat is dus egoïsme!

En dat je moeder net zo is..... Fijn voor je dat je dan nog één medestander hebt.



Ik vind je vriend veel te lief voor je, en jou actie is een klote streek.

Als mijn partner me dit zo flikken kon hij opzoek naar een nieuwe liefde.
quote:SuzanneSuus schreef op 23 juli 2014 @ 00:20:

[...]





Fake? Nee, wel een slordige relatieJawel. Heel erg fake. Het ligt er te dik bovenop. Echt.
Eens met Whopper. En anders schuif ik graag aan in kamp Vriend.
Alle reacties Link kopieren
Loepje, je bent niet toe aan een vaste relatie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Heb je wel een goede relatie?



Want, om eerlijk te zijn, twijfel ik daar dus aan.



Als ik een vriend heb, dan wil je toch ook het liefst met hem weg? Twee weken ongestoord van elkaar genieten? En het eerst op FB zetten en het daarna hem vertellen? Ja, beetje lullig...



Of je bent nog vrij jong en vrij naief en spontaan, of je relatie zit niet heel erg goed...



Ik vind bij deze dus dat je vriend gelijk heeft...



Anyway, je hebt nu geboekt en het is niet anders, probeer anders op het najaar met je vriend nog weg te gaan. Probeer het zo goed te maken ;). Marokko is volgens mij best veilig, al helemaal als je mensen bij je hebt en je niet als vrouw alleen daar rond hobbelt. Veel plezier met je reis.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Kijk, hier een foto van piekeraar en vriendin.

Met vriendin is het toch veel leuker dan met vriend?



quote:viva-amber schreef op 23 juli 2014 @ 09:53:

Loepje, je bent niet toe aan een vaste relatie.



+1



Ik ben voor team vriend. Hmmm, het is wel erg knusjes in dit overvolle team.

Speciaal voor medeteamleden, ik heb een zwembad, stoelen, bar en bediening geregeld. Wie neemt de popcorn en de bitterballen mee?

Alle reacties Link kopieren
To, ga je trouwens nog reageren in je andere topic? We willen graag weten hoe dat gesprek is gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Na je vorige topic en deze nu: je vriend is een watje dat hij dit allemaal van je pikt en niet eens kwaad is/ruzie durft te maken.

Als ik hem was had ik de relatie beeindigd.

Uiteraard zonder te melden, je kan het ook wel via fb lezen, want iets delen/overleggen met je partner, waarom??
Alle reacties Link kopieren
quote:glitglam schreef op 23 juli 2014 @ 10:22:

Als ik hem was had ik de relatie beeindigd.

Uiteraard zonder te melden, je kan het ook wel via fb lezen, want iets delen/overleggen met je partner, waarom??
Team vriend, ik wurm me er wel even bij.



Piekeraar: je mag je eigen plan trekken binnen een relatie. Maar zoals jij dit invult is het nogal doorgeschoten. Je hoeft geen toestemming aan hem te vragen, maar wel te overleggen.

"hee lief, moet je horen! Vriendin gaat naar Marokko, en ik kan mee. Het is vrij snel al, van xx tot xx . Jij wilde ook graag nog met mij op vakantie. Wat zeg je ervan? En wat gaan wij samen doen met vakantie?"



Zo had je 2 vakantie kunnen pakken. Nu zeg ik: na dit Marokkogebeuren had ik, als ik je vriend was, je als single laten vertrekken. Ik wens niet zo aan de kant gezet te worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven