Ik ben zwanger en ik eet...

18-06-2014 00:43 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
... Roggebrood met pindakaas



Nu hield ik altijd al van vreemde combinaties, maar deze is zelfs voor mij nieuw.



Wat eten jullie nu je zwanger bent graag?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zwanger en ik eet het liefst helemaal niets.

Ik heb totaal geen eetlust, ik eet omdat het moet. En ik heb een afkeer voor zoveel dingen gekregen, terwijl ik normaal gesproken alles kan eten en ook echt van eten hou.

Ik hoop dat dit weg is na 12 weken. :(
Live Laugh Love
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 25 weken zwanger en eet gewoon normaal wat ik altijd eet, ik heb niet echt extra trek in iets ofzo, maar in de eerste 12 weken had ik het erg lastig, ik gaf veel over en tijdens het bakken van vlees hing ik ook boven de gootsteen.

Verder las ik hier over de broodjes roomkaas van de v&d, mij werd het verboden door de werknemers daar! Hij is namelijk niet van gepastoriseerde melk gemaakt. En ja daar baal ik dan ook wel van want ik vind ook die roomkaas zó lekker maarja dan maar een saucijzenbroodje! Zou dat dan per v en d verschillen?!
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Alle reacties Link kopieren
Ik hunker telkens naar fruit (galiameloen, banaan, peer), ijs en snoep! Kreeg zo'n gratis beker schepsnoep bij de Kruidvat (500 gr) en heb die gelijk voor meer dan de helft opgegeten (en 's nachts gelijk weer uitgekotst )
Alle reacties Link kopieren
Hier nig steeds cravings voor de McDonald. Maar gelukkig beperkt ik het nog steeds naar max 1x per maand. Binnenkort mag ik weer.
Alle reacties Link kopieren
Samova dat doe ik ook. Ruiken aan alcohol. Ik drink (uiteraard) geen druppel alcohol, mis het ook niet. Maar heel soms, eigenlijk alleen als ik uit eten ben, mis ik een wijntje. Ik hang dan altijd even met mijn neus in het glas van een ander.
Alle reacties Link kopieren
quote:Noah_ schreef op 23 juli 2014 @ 05:59:

Samova dat doe ik ook. Ruiken aan alcohol. Ik drink (uiteraard) geen druppel alcohol, mis het ook niet. Maar heel soms, eigenlijk alleen als ik uit eten ben, mis ik een wijntje. Ik hang dan altijd even met mijn neus in het glas van een ander.Haha same here!
Alle reacties Link kopieren
Ik kon maar geen genoeg krijgen van custard cakejes. Dagelijks ging er een pak van 6 stuks naar binnen.
Enjoy the little things in life
Alle reacties Link kopieren
Liters Cola light, in plaats van Koffie......maar dat is al weer lang geleden......
Mijn vrouw had de hele zwangerschap ongelooflijk veel zin in vette snacks. Was vreemd genoeg ook het enige dat ze binnen hield. Daar ging mijn voornemen om iedere dag smoothies en gestoomde groenten voor te schotelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven