Aangeboden alle pijlers

Moederfiets aangeboden

15-07-2014 20:21 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er staat hier een pracht van een moederfiets die graag nog eens echt zou gaan rijden! Ik heb hem 15 jaar geleden gekocht, maar 11 jaar geleden kwam er ook een rolstoel bij ons wonen. Ik fietste af en toe, bij mooi en windstil weer, maar het was de moeite niet.

Nu heb ik eindelijk een elektrische fiets gekocht, naast de elektrische rolstoel.. ik hoop dat het lukt om weer een beetje te gaan fietsen.



De moederfiets van Sparta (Amazone) is al die jaren inpandig gestald geweest, geen roest, nauwelijks beschadigingen. Mijn man fietste er gisteren nog weer even op en noemt het een geweldige fiets. Hij heeft 4 versnellingen, heeft 26 inch wielen en is zwart.

Vanmiddag heb ik een bod van een hobbyist op marktplaats afgewezen. Niks geen gesleutel aan mijn mooie fiets.. ik gun hem gewoon aan een jonge moeder die er lekker op weg kan..

We wonen in Nijmegen, is misschien ook handig om te weten.

Vraagprijs is 175 Euro.
Alle reacties Link kopieren
15 jaar oud en 175 euro. Is dat niet wat veel? Jij kan hem prachtig vinden maar voor de koper is het gewoon een fiets van 15 jaar oud.
Alle reacties Link kopieren
Geen roest wel ingedikt vet in de rem en versnellingen.



Rust roest.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Oh, die fiets hebben wij ook!!! Geniale fiets!!!



Wij hebben m ook via marktplaats gekocht, heb eerlijk gezegd niet eens naar het bouwjaar gevraagd

We hebben m toen voor 125 gekocht (meteen dezelfde dag gebeld). Die man baalde wel, er waren na ons nog andere bieders die tot 200 boden. Maar hij was toch zo netjes om hem voor de afgesproken prijs aan ons te verkopen ( je hoort wel eens anders).



Succes met verkopen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven