Borrel met groepje vrienden

21-07-2014 21:12 41 berichten
Hallo,



Mijn man wordt binnenkort 40 jr en ik wil een groepje hechte vrienden uitnodigen gezellig in een eetcafe voor een borrel en hapjes. Dit is overigens een verrassing voor manlief!!

Nu zit ik even met het volgende; ga ik alles zelf betalen..kom ik wel erg duur uit. Of zal ik op de uitnodiging vermelden dat de eerste 3 drankjes op mijn kosten zijn en daarna op eigen kosten? Vind dit ook zo gek staan..

Heeft iemand ervaring/tips??



Matz
En een envelop als kadotip bij een suprise party: Goedkoop, heel erg.
Doe het thuis. Ik vind uitnodigingen voor feestjes die mensen niet kunnen betalen stom. En feestjes thuis zijn vaak leuker.
Bedankt voor jullie reacties...werkt verhelderend!! Thuis is inderdaad een beter plan..(dan maar in een tuin die wat overhoop ligt)...
Goed plan! Wordt vast hartstikke gezellig. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Of je geeft het feest in het park! Das ook gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Afspraken maken met de kroeg; geen sterke drank etc. En leg een vast bedrag achter de bar. Mochten ze in de buurt komen, dan moeten ze je waarschuwen.



Kroegen kennen dit "probleem".
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
quote:slempie schreef op 21 juli 2014 @ 21:52:

Of je geeft het feest in het park! Das ook gezellig!Ligt er denk ik ook een beetje aan waar je woont. In de stad waar ik woon is dat best normaal, in het dorp waar ik vandaan kom totaal niet
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook raar, je nodigt mensen uit, maar vervolgens mogen ze zelf betalen???
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van me heeft onlangs een American party georganiseerd vanwege haar verjaardag. Supergezellig, zij regelden de muziek, gezelligheid en toestanden er omheen (bbq, servies, glazen, springkussen voor de kinderen, banken, etc). en het verzoek aan ons was om als cadeautje iets te eten & drinken qua hoeveelheid voor ons eigen gezin mee te nemen.



Zo voorkom je ook dat je met heel veel blijft zitten - hoewel er altijd wel weer wat overblijft.



Juist ook omdat je een surpriseparty wilt geven voor je man, kun je dit best wel met de uitnodiging meegeven, zo heeft mijn zus dat ook eens gedaan voor m'n zwager. Want het valt natuurlijk wel op wanneer je voor 17 personen aan drank en hapjes in huis haalt, en ondertussen zegt niks geregeld te hebben voor de verjaardag van man
Klinkt goed, wat Tieger zegt!
Alle reacties Link kopieren
Thuis is geen optie zegt TO toch? En idd een envelopje vragen is heel erg, maar minder erg dan een feestje waar je 3 consumptiebonnen krijgt....
Ik heb zelf met wat vrienden zo'n feestje gegeven voor mijn man.

Vast bedrag afgesproken met de kroeg en aangegeven bij de andere gasten dat de gezelligheid een kado op zich was maar als ze toch wat wilde geven een bijdrage aan de pot een fijn kado zou zijn.

Uiteindelijk tot sluitingstijd geborreld en met de bijdrages gewoon de pot vergroot toen het vaste bedrag in zicht kwam.

Niemand vond dat raar en was super leuk feest.
quote:hamerhaai schreef op 21 juli 2014 @ 21:53:

Mochten ze in de buurt komen, dan moeten ze je waarschuwen.Daar los je het probleem toch niet mee op? Of ga je dan, op het moment dat het afgesproken bedrag bijna bereikt is maar iedereen nog gezellig staat te kletsen, zeggen dat iedereen nog maar één drankje mag bestellen?
Alle reacties Link kopieren
quote:matz schreef op 21 juli 2014 @ 21:47:

Bedankt voor jullie reacties...werkt verhelderend!! Thuis is inderdaad een beter plan..(dan maar in een tuin die wat overhoop ligt)... Veel succes met regelen. Ze komen voor jouw man en niet voor je tuin.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:DrMelfi schreef op 23 juli 2014 @ 08:44:

Thuis is geen optie zegt TO toch? En idd een envelopje vragen is heel erg, maar minder erg dan een feestje waar je 3 consumptiebonnen krijgt....Ik vind een envelop vragen altijd erg..
Alle reacties Link kopieren
quote:tanteslankie schreef op 21 juli 2014 @ 21:33:

[...]





Oi oi oi......ontspan



Deze jarige kennis zat de hele tijd aan de bar te checken wat iedereen bestelde. Ze verder nergens aandacht voor. Wij werden erg melig van dat gecontroleer. Ze wilde ook eens hip doen maar eigenlijk mocht niemand meer dan een glaasje fris bestellen. Dus wie is hier nu gierig? Doe het dan niet!
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven