whatsapp

29-09-2011 15:37 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een vraag hierover, hopelijk weet iemand dit !



Ik heb een contactpersoon in mijn tel staan waarnaar ik net een whatsapp naartoe heb gestuurd. Ik weet niet zeker of hij mij ook in zn tel heeft staan. Bij zijn naam zie ik wel dat ie 3 dgn terug online is geweest, krijg je dit ook te zien als je niet in iemands tel staat ? Of als diegene je geblokt heeft ?
Alle reacties Link kopieren
Als diegene je geblokt heeft niet maar volgens mij wel als hij/zij jou niet heeft.
Alle reacties Link kopieren
Als jullie beiden Whatsapp hebben en jouw naam staat niet in zijn telefoon krijgt hij ipv jouw naam gewoon jouw telefoonnummer (en natuurlijk je bericht) te zien als jij hem een berichtje stuurt dus hij ontvangt hem wel gewoon. Je kan ook zien of hij je berichtje ontvangen heeft aan de vinkjes bij je verstuurde berichtje. 1 vinkje betekent succesvol verzonden en 2 vinkjes betekent succesvol ontvangen op telefoon ontvanger;)
Alle reacties Link kopieren
En wat nou als je niet weet of iemand Whatsapp heeft, maar je vermoed van wel? Kun je die persoon dan een bericht sturen? Of kan dat alleen maar als diegene in je Whatsappcontacten staat?
Alle reacties Link kopieren
Tieger, mensen die je in je telefoon als contact hebt staan, die Whatsapp hebben, komen automatisch bij je Whatsapp contacten.
Alle reacties Link kopieren
Ah, dat vermoeden had ik al, maar ik vroeg het me af. Omdat ik het van sommigen wel had verwacht (want iPhone), maar die ik dus niet zag verschijnen.
Alle reacties Link kopieren
Kun je iemand blokkeren op whatsapp dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb daarnet een bericht via whatsapp gestuurd, en diegene is nog niet online geweest, bericht staat ook ongelezen.. Naast dat de tel uit zou staan, wat zou het nog meer kunnen zijn ?
Alle reacties Link kopieren
Dat diegene nog niet op what's app is geweest?
Alle reacties Link kopieren
He's not into you
Alle reacties Link kopieren
Haha nee is geen evt vriendje hoor lol anders zou het dat zijn hehe

maar als je een bericht binnen krijgt zie je dat toch ?
Alle reacties Link kopieren
Als jouw bericht zo'n haast had, waarom heb je dan niet gewoon even gebeld?
Alle reacties Link kopieren
Ja maar als zijn geluid aan staat en hij is niet smartphone verslaafd heeft hij zijn telefoon misschien nog niet aangeraakt sinds jij een bericht hebt gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een vraagje over whatsapp.

Ik heb 2 contacten in mijn whatsapplijst staan, maar die staan niet in mijn telefoonlijst. Kun je een whatsapp contact ook toevoegen aan je contactlijst?
Alle reacties Link kopieren
Zoals ik al eerder schreef betekent 1 vinkje succesvol verzonden en 2 vinkjes betekent succesvol ontvangen op de telefoon van de ontvanger.



1 vinkje betekent dus dat je bericht (nog) niet is aangekomen bij de ontvanger.



Aan de andere kant zegt 2 vinkjes dus ook niets over of het bericht ook daadwerkelijk gelezen is!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu ook aan de whatsapp. Ik wist niet dat dat beschikbaar was voor de Blackberry. Ik heb het alsnog geïnstalleerd en de aanwijzingen bij de installatie opgevolgd. Één contactpersoon (bekend bij mijn toestel) heeft whatsapp. Naar hem kan ik direct een bericht verzenden. De rest van mijn contactpersonen heeft dat niet, en kan ik geen berichten verzenden, omdat ze geen whatsapp hebben.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ik word geappt door iemand die ik (maanden geleden al) geblokkeerd heb in mijn what'sapplijst, hoe is dit nu mogelijk??

Ik wilde juist geen berichten meer kunnen ontvangen van deze persoon, wat is anders het nut van blokkeren immers?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ruby-Ann schreef op 24 juni 2012 @ 01:48:

Ik word geappt door iemand die ik (maanden geleden al) geblokkeerd heb in mijn what'sapplijst, hoe is dit nu mogelijk??

Ik wilde juist geen berichten meer kunnen ontvangen van deze persoon, wat is anders het nut van blokkeren immers?Degene staat nog in je blokkade? Heb je dat goed gecontroleerd? Als je whatsapp opnieuw heb geïnstalleerd, kan het zijn dat je degene opnieuw moet blokkeren.
Alle reacties Link kopieren
Even een oud topic boven halen..



Hoe zit het nou, als ik mijn telefoonnummer aan iemand (bellen) geef en ik heb zijn telefoonnummer zien we elkaar dan automatisch in Whats app? En stel nou dat die persoon spijt heeft en mij uit zijn telefoonlijst verwijderd (niet geblokkeerd) zie ik dan nog steeds zijn profielfoto of is deze foto dan ook weg, of blijf je de profielfoto zo ie zo zien omdat je zelf deze persoon nog in je telefoonlijst hebt staan? En stel ik heb zijn nummer uit mijn telefoon gewist ziet hij dat dan op Whats app?



Sorry maar ik snap er niks meer van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven