Dingen die je pas heel laat begreep...

22-09-2012 21:20 3001 berichten
Ik kwam er door een ander topic op. En ik dacht dat er al eens zo'n topic was hier op viva, maar ik kan het niet vinden.



Dus maar een nieuwe.



Dingen die je pas heel laat begreep :



Ik dacht altijd dat grafstenen in films en soaps 'echt' waren, en dat er dus een crew zich de vinkengriep zocht, opzoek naar een grafsteen met de juiste naam, en het liefst de juiste sterfdatum van de desbetreffende persoon. ( Anita van GTST bijv. Zo toevallig dat er érgens in NL een Anita begraven lag die dezelfde achternaam had ect.



ik bedacht me een jaar of 2 geleden dat die dingen natuurlijk gewoon gemaakt worden voor een film of serie



... Dat Grass roken niet hetzelfde is als Gras roken..... Ik heb het ooit met ene vriendin ( we waren 14 ofzo... ) gedaan in het park, maar stoned wordt je er niet van hoor



.. En dat bryan adams niet over zijn 'first real sexdream' zingt, maar over zijn 'first real six-string'....
quote:amarna schreef op 22 juli 2014 @ 09:56:

[...]





Wat een openbaring! Dat wist ik ook niet. Ik zit altijd uren te peuteren om die verpakking open te krijgen. \|Bedankt voor de tip!

haha, mensen toch, die pijltjes zitten er toch niet voor niets op
Alle reacties Link kopieren
quote:runningbaleys schreef op 22 juli 2014 @ 17:29:

[...]





haha, mensen toch, die pijltjes zitten er toch niet voor niets op Ik dacht dat die pijltjes naar het beginnetje leidden, net als bij een rol beschuit. Maar ik kon dat beginnetje nooit vinden....
Alle reacties Link kopieren
quote:ClaudeFiolle schreef op 22 juli 2014 @ 15:56:

Maar het refrein is toch "'cause Jesus he knows me, and he knows I'm right."

Dat kan toch nooit stichtelijk bedoeld zijn?

Ik dacht dat het uitgelegd moest worden als: Jezus kent me, en hij weet dat ik gelijk heb dat ik geloof dat hij bestaat.



Volg je het nog?



De coupletten hield ik me niet mee bezig
Occam's razor
Alle reacties Link kopieren
Dat maizena van mais wordt gemaakt......



En dat "het gevoel alsof ik bijna moest plassen" toen ik vroeger in lantaarpalen klom wel wat veel leek op wat ik later tussen de lakens beleefde, realiseerde ik ook pas een paar jaar geleden......
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij gaat dat nummer van Genesis (Jesus he loves me) over hypocriete tv-predikanten (hij zingt ook:"Do as I say, don't do as I do) en de bakken met geld wat zulke door God uitverkoren zielen naar binnen harken. Grappig nummer trouwens en gedurfd van Genesis (zie ineens de ironie van hun bandnaam en het liedje haha!)
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem64892 schreef op 30 december 2012 @ 18:02:

wij ontdekken nu net dat de eerste zin van het liedje van barbapapa niet: kom op bezoek bij barpabapa, maar met 'hang op het doek voor barbapapa''Haal op'
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:runningbaleys schreef op 22 juli 2014 @ 17:29:

[...]





haha, mensen toch, die pijltjes zitten er toch niet voor niets op

Ohw joh, pijltjes! Staan op van alles en nog wat!, en vooral bij gebruiksaanwijzingen. Zijn ons duidelijk gezonden om ons te beproeven!



Hoe lang ik er wel niet over gedaan heb om eindelijk te snappen (en onthouden) hoe ik mijn stofzuigerzakloze stofzuiger moet legen! En ik had dat ding nog wel gekocht omdat het me zo handig leek. Immers, je neemt altijd nèt het verkeerde model (dure) zak mee uit de supermarkt. (dit klinkt ineens heel raar...).



Iets wat ik nog steeds niet begrijp is: waarom bestaan er geen 'fluisterstofzuigers'? Een van de weerzinwekkende aspecten van je huis stofzuigen is, sinds de uitvinding ervan, het oorbeledigende geluidsniveau (en -karakter). Wel allerlei andere innovaties maar geen geluidsdemper.



Dit geldt voor veel huishoudelijke apparaten. Bestaan er al geluidloze keukenmachines, mixers, wasautomaten ... ? Ik hoor het graag. [De kiespijnpillen beginnen erin te kicken gelukkig].



Komt dit doordat die dingen door mannen worden ontworpen? En dat die dan vergenoegd kijken naar hun hypertechnische, veel kunnende 'power' apparaat, zonder stil te staan bij hoe het is om het te gebruiken en toch gezellig te blijven converseren cq. je eigen gedachten nog te horen?
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 22 juli 2014 @ 09:56:

[...]





Wat een openbaring! Dat wist ik ook niet. Ik zit altijd uren te peuteren om die verpakking open te krijgen. \|Bedankt voor de tip!

Moet je wel de goede kant op draaien! Ik heb me maandenlang afgevraagd waarom er van die pijlen op staan als je ze helemaal niet kunt open draaien. Bij toeval kwam ik erachter dat ik stelselmatig precies de verkeerde kant op draaide
Ik spreek toch geen Chinees?!
quote:amarna schreef op 22 juli 2014 @ 18:19:

[...]





Ik dacht dat die pijltjes naar het beginnetje leidden, net als bij een rol beschuit. Maar ik kon dat beginnetje nooit vinden....Ik ook niet! Wat een frustraties, heb het plastic soms met mijn tanden losgemaakt. Elke maand weer woedend over de idioten die dit bedacht hebben want wie wil nou een uur zitten pulken aan dat stomme ding
Alle reacties Link kopieren
quote:voornu schreef op 22 juli 2014 @ 22:51:

[...]





Ik ook niet! Wat een frustraties, heb het plastic soms met mijn tanden losgemaakt. Elke maand weer woedend over de idioten die dit bedacht hebben want wie wil nou een uur zitten pulken aan dat stomme ding



Ik ook met mn tanden....

Maar heb het draaiprincipe geprobeerd en het werkt echt!

Misschien staat het op de gebruiksaanwijzing in het doosje, maar die lees ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Hele andere categorie.. Aantal jr geleden zat ik al 2 wkn aan de buis gekluisterd voor de olympische spelen in turijn, toen ik aan een vriendin vroeg... Torino moet toch wel een groot bedrijf zijn als ze hoofdsponsor zijn (borden langs alle velden) maar ik heb er nog nooit van gehoord..
Alle reacties Link kopieren
quote:Zonnebloempje48 schreef op 26 maart 2014 @ 15:47:

[...]



Kennissen van mijn ouders raakten hun auto kwijt in een grote Duitse stad. Ze hadden toch goed gekeken waar ze hem neergezet hadden: in de Einbahnstrasse (eenrichtingsverkeer). De politie heeft hen een hele tijd moeten helpen met zoeken..............



Een kennisje van me werkt bij de ANWB Alarmcentrale.

Ze kreeg een paniektelefoontje van mensen die in Frankrijk op de Autoroute reden:

hun TomTom deed het niet meer



Op haar vraag of ze ergens een plaatsnaam zagen werd verheugd geantwoord:

"ja, we rijden nu bij Prochaine Sortie"



(prochaine sortie = volgende afslag)





(ze kreeg trouwens ook een paniektelefoontje van mensen die belden omdat de airco van hun auto het niet meer deed )
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 18 juli 2014 @ 19:09:

Als kind dat ik dat iedereen, zodra hij volwassen werd, een portemonnee kreeg waar gewoon altijd geld in zat. Immers, mijn vader en moeder en opa en oma e.d. hadden altijd geld in hun portemonnee, dus volwassenen hadden in mijn ogen altijd een portemonnee met geld erin. Dat dat geld ergens vandaan moest komen, daar had ik geen idee van als kind. OK, ik wist dat mijn vader ging werken om centjes te verdienen, maar op de één of andere manier stond dat voor mij los van die portemonnee, want werken was iets dat alle vaders deden toch? Dat was gewoon de natuurlijke orde der dingen, zeg maar.Dus als dreumes snapte ik nooit dat geld ook wel eens "op" kon zijn, want dat zat toch gewoon in je portemonnee?



Toen mijn dochter 3 was, ging ze met me mee boodschappen doen.

Ze zag een prachtige speelpop in een etalage en wilde dat ik die voor haar zou kopen. Ik zei dat ik daar geen geld voor had omdat we boodschappen moesten doen.

Ze keek me strak aan en zei: "daar kan je geld halen papa, uit de muur !"

en wees op een pin-automaat ....
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Jesus he knows me and he knows I'm right.

ik interpreteer dat als "ja ik doe wel alles wat God verboden heb, maar Jezus weet dat ik best een goeie gast ben."
Alle reacties Link kopieren
Ik heb heel lang alleen maar 'de tandjes' gezien in het batman logo....

Ook pas laat beseft dat een 'gate' op Schiphol eigenlijk gewoon de engelse term voor 'hek' is.

Dat DSB stond voor "Dirk Scheringa Bank" (met zijn eigen naam dus )

Ook weet ik pas sinds kort dat HEMA staat voor "Hollandse Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam" en dus ook echt in Amsterdam is begonnen.

Dat Rotterdam, Rotterdam vernoemd is naar de dam in de rivier de "Rotte" (logisch, net als Amsterdam de dam in de Amstel is)

Ik wist ook heel lang niet dat M&Ms staat voor "Mars & Murrie's" (de uitvinders).
Alle reacties Link kopieren
Joh, dat wist ik ook niet van die M&M's! Grappig! En van DSB wist ik ook niet . Wat doet die Dirk Scheringa tegenwoordig eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 23 juli 2014 @ 09:16:

Misschien staat het op de gebruiksaanwijzing in het doosje, maar die lees ik niet.Hahaha nog niet eens in het doosje, maar gewoon op de buitenkant met het woordje 'twist' erbij.
quote:boerderijgeit028 schreef op 22 juli 2014 @ 16:53:

[...]



Haha zo zing ik het ook! Are you okay haal ik er echt niet uit +1
quote:daddy_gijs schreef op 23 juli 2014 @ 14:09:

Ik wist ook heel lang niet dat M&Ms staat voor "Mars & Murrie's" (de uitvinders).Hee, dat wist ik ook nog niet!
quote:Starshine schreef op 23 juli 2014 @ 11:49:

Jesus he knows me and he knows I'm right.

ik interpreteer dat als "ja ik doe wel alles wat God verboden heb, maar Jezus weet dat ik best een goeie gast ben."Dan interpreteer je het niet zoals de schrijvers bedoelden
Niet? Zo zou ik het ook opvatten. Ik ben dan ook erg slecht in het goed luisteren naar songteksten, maar wat wordt er dan wel bedoeld?
quote:Tuorrebout schreef op 23 juli 2014 @ 14:28:

[...]





+1https://www.youtube.com/watch?v=CBrWNbjw3RA
Alle reacties Link kopieren
Mijn broertje vroeg eens aan mijn moeder waarom hij geen zak met geld kreeg, want ik kreeg toch ook zakgeld!l



En waar ik laatst dankzij viva achterkwam was dat betrouwbaarheid van de morning afterpil afneemt bij 75 + .... :o

Schrok ik erg van!
Alle reacties Link kopieren
(75 KG +)
Vandaag ben ik erachter gekomen dat bij mensen met een grote mond 'het transportsysteem' even groot is als bij andere mensen, waardoor ze die grote happen die ze kunnen nemen in meerdere keren doorslikken. Dochter en ik gingen sushi eten. Mijn mond is heel klein, dus kan alleen de kleinste gerechten in een keer happen. Dochter krijgt ieder formaat sushi in haar mond, maar moet daar dan wel langer op kauwen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven