Vriendinnetjes gezocht in omgeving Rotterdam

14-06-2014 10:51 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Ik woon op dit moment al een paar jaar in Rotterdam, waar ik al een erg leuke tijd heb beleefd (in een studentenhuis en met klasgenoten). Omdat ik nu werk en op mijzelf woon merk ik dat deze contacten minder worden en wordt het lastig om leuke dingen te doen! Zelf heb ik wel een vriendje waar ik veel leuke dingen mee doe, maar de echte "meidendingen" mis ik toch wel een beetje!



Zelf lijkt het mij erg leuk om bijvoorbeeld via dit forum af te spreken met andere meiden die ook tegen dit probleem aanlopen (of ben ik de enige?).



Ik vindt het leuk om een drankje te doen in de stad, naar festivals te gaan of juist lekker naar de sauna te gaan! Omdat ik nog wat vrienden van buiten Rotterdam heb is het lastig om bijvoorbeeld even spontaan een drankje in de stad te doen.



Laat het mij weten en wie weet kunnen wij (of met een groepje) een keer afspreken om wat leuks te gaan doen en elkaar beter te kunnen leren kennen!
Alle reacties Link kopieren
Hi



Ik doe ook graag mee



Heb je een privé bericht gestuurd toefjeslagroom



X

Samanta
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur je vanavond ook een privé bericht met m'n Facebook gegevens,:) ik zit nu op die app en doet even niet wat ie moet doen haha
Livv:

Ik zie het vanzelf wel verschijnen!



Samanta87: Ik heb je een uitnodiging gestuurd op fb, dat moet eerst voordat ik je kan toevoegen aan de groep
Meiden, mochten jullie interesse hebben, mail me even op:



toefjeslagroom@outlook.com
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar! Ik ben 22, studeer in Rotterdam (Psychologie aan de EUR) en ik woon half samen met mijn vriend. Mijn vriendinnen wonen allemaal in Sliedrecht, maar in Rotterdam heb ik nog niet echt vriendinnen.. Aangezien m'n vriend en ik in Rotterdam willen gaan samenwonen, wil ik dit graag veranderen ;)



Ik heb je een mailtje gestuurd, toefjeslagroom!
Herkenbaar inderdaad! Kom uit de buurt van Rotterdam en merk inderdaad dat vriendschappen wat verwateren.



Toefjeslagroom, ik neem contact met je op!
Ik heb jullie of terug gemaild of uitgenodigd op FB, daarna kan je pas toegevoegd worden aan de groep.



Gezellig!
Hej,



ik ben pas verhuisd van een klein dorpje in oost-brabant naar zwijndrecht. Ik merk dat de contact vanuit brabant snel verwateren. Het lijkt me leuk om hier in de omgeving ook wel meidendingen te kunnen doen en het klinkt hier als een gezellige club. Hebben jullie al wat ondernomen? Lijkt me gezellig om jullie te leren kennen.



groetjes anke



Mn mailadres is ankebungelaar@gmail.com en ik ben trouwens 23 jaar.
Hoi toefjes, heb je een PB gestuurd lijkt me ook gezellig. Ik ben 29 uit Dordrecht
Alle reacties Link kopieren
Hoi Toefje,



Ook ik heb je ene PB gestuurd.

Ik zou graag toegevoegd worden aan de groep!

Ik ben 25 en kom uit Capelle a/d IJssel
Alle reacties Link kopieren
aa
anoniem_205221 wijzigde dit bericht op 08-10-2014 20:18
Reden: anonimiteit
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb precies hetzelfde.. ben ook bijna 23..zou graag weer nieuwe contacten maken.
Alle reacties Link kopieren
Hayy

Ik ook is er een groepswhatsapp?

:D
Alle reacties Link kopieren
ik herken me in jullie verhalen, zie dat dit topic al wel een tikje oud is... Is deze groep van de grond gekomen? Ik zoek vooral iemand om mee te sporten bij Fit4Free in Rotterdam!
Alle reacties Link kopieren
Deze groep is zeker van de grond gekomen: gisteren zijn er drie meiden bij elkaar gekomen (:

We hebben een Whatsapp en een Facebookgroep, als jullie even een PM sturen met jullie naam, kan ik jullie toevoegen.
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me graag aan, heb je een pb gestuurd mirror.
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me ook graag aan bij jullie
Alle reacties Link kopieren
ik wil ook!

woon ook in rotterdam. Bijna 24 .

toefjeslagroom ik ga je mailen met mn fb gegevens!
Never hold your head down, never say you can't, never limit yourself, never stop believing
Alle reacties Link kopieren
Aahh, mag ik er ook bij? Woon nog niet zo lang in Rotterdam en ken hier niemand nog en ik mis gezelligheid en vriendinnetjes om me heen!

Je kunt me vinden op FB als Lyza Nguyen uit Rotterdam. Ik ben 23 en studeer af dit jaar.
Alle reacties Link kopieren
Het handigste is om mij even een PB te sturen met een link van je FB! Dan kunnen we vrienden worden en kan ik je toevoegen aan de groep.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een pb naar je gestuurd mirror =)
Never hold your head down, never say you can't, never limit yourself, never stop believing
Alle reacties Link kopieren
Ik herken me hier ook in! Ben 22, en ben in Den haag komen wonen. Mag ik er ook nog bij ?
Alle reacties Link kopieren
He ik ben ook op zoek naar vriendinnen in Rotterdam! Ik ben 27 en een paar weken geleden voor werk verhuisd naar Rotterdam. Ik zou het leuk vinden om wat nieuwe mensen te leren kennen, want ik ken verder niemand hier .



Ik zal je zo mailen, toefjeslagroom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven