Vlucht MH 17. Amsterdam Kuala Lumpur.

20-07-2014 20:14 3136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier mee over je gevoelens, angsten, kwaadheid, frustraties, en onmacht.

Er zal nog voldoende te discussiëren zijn.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 23 juli 2014 @ 17:04:

[...]





Volgens mij zeiden ze dat net wel, dat de militairen dat zo blijven doen bij de volgende keren dat de vliegtuigen terug komen.



Dat zou erg mooi zijn, Mal.

Bedankt!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 23 juli 2014 @ 17:05:

Het kwam hier net op de Engelse TV, de minuut stilte en een stukje van de ceremonie.

Tranen met tuiten voor Scampman en mij. Verschrikkelijk!

Maar gelukkig zijn ze nu veilig. voor jou en Scampman.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Shebyte schreef op 23 juli 2014 @ 16:56:

[...]



Ik heb Italiaanse 'schoonfamilie' en die heb ik er dus helemaal niet over gehoord. Zelfs vlak na het neerkomen niet.

Ook Italiaanse vrienden er niet over gehoord..



Ik kijk nu niet. Heb het gevoel dat ik naar iets zit te kijken wat zo persoonlijk is dat ik me er een beetje ongemakkelijk bij voel.



Tja, mijn familie is mij heel dierbaar, ik voor ze ook, en ze weten hoe ik hierover denk. Ze belden me net voor 16.00 uur om te vertellen dat ze ook gingen kijken en onder de indruk waren.

Hier in Spanje,(waar ik nu ben) zijn de kranten en de TV steeds met Nederland bezig. Ze voelen met Nederland mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 23 juli 2014 @ 17:05:

OOK CEREMONIE VOOR VOLGENDE VLUCHTEN

Ook morgen en overmorgen zullen rond 16.00 vliegtuigen arriveren met slachtoffers van de ramp met de MH17. Net als vandaag zal ook bij de aankomst van die toestellen een ceremonie worden gehouden.Mooi nieuws Tickel, jij ook bedankt.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Tickel

Bedankt voor de info.

Dat hoort ook zo, maar ik had even mijn twijfels hierover, en een soort

oneerlijkheidsgevoel dus.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat er voor alle overledenen ceremonies gehouden worden.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 23 juli 2014 @ 17:07:

[...]





Tja, mijn familie is mij heel dierbaar, ik voor ze ook, en ze weten hoe ik hierover denk. Ze belden me net voor 16.00 uur om te vertellen dat ze ook gingen kijken en onder de indruk waren.

Hier in Spanje,(waar ik nu ben) zijn de kranten en de TV steeds met Nederland bezig. Ze voelen met Nederland mee.Spanje heeft natuurlijk ook van oudsher een erg goede band met NL. Dus wel begrijpelijk dat ze er mee bezig zijn.
Alle reacties Link kopieren
pff, het idee ineens dat al die nabestaanden eerst een vrolijk afscheid hadden toen ze hun familie voor het laatst zagen, en dat dit het eerste is wat ze weer zien.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik was om 16 uur nog op mijn werk. Collega's en ik hebben de radio aan gezet om half vier en een minuut stilte gehouden.

Nu voor de tv. Wat indrukwekkend en wat doen die mannen en vrouwen dat goed
Alle reacties Link kopieren
Hoorde op de radio dat er op de viaducten op de route naar hilversum veel mensen staan
Alle reacties Link kopieren
Denken jullie dat ik dit straks nog ergens terug kan zien? Vanavond zie je vast wel stukjes maar ik bedoel het geheel de ceremonie. Wij keken wel van kwart voor 4 tot half 5 ongeveer maar toen moest ik toch echt nog even het een en ander doen.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 23 juli 2014 @ 17:21:

Denken jullie dat ik dit straks nog ergens terug kan zien? Vanavond zie je vast wel stukjes maar ik bedoel het geheel de ceremonie. Wij keken wel van kwart voor 4 tot half 5 ongeveer maar toen moest ik toch echt nog even het een en ander doen.NOS denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blusher schreef op 23 juli 2014 @ 17:15:

Hoorde op de radio dat er op de viaducten op de route naar hilversum veel mensen staanJa dat klopt, ik zie heel veel op social media staan
Het is hier sinds de ceremonie begon, heel stil. Op een grasmaaier na. Mijn, nog jonge, kinderen zijn na een uurtje nu weer het zwembadje in de tuin in gegaan. Op mijn verzoek doen ze vrij zachtjes, maar zouden mensen er aanstoot nemen? Ik weet, een rare vraag is het.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 23 juli 2014 @ 17:23:

[...]





NOS denk ik.

Oke dank je.

Zag er echt mooi uit, echt heel veel respect voor NL dat dit zo prachtig geregeld is.
.
Alle reacties Link kopieren
De komende dagen worden de overige geborgen lichamen vanuit Oekraïne naar Nederland vervoerd. Dezelfde ceremonie zal voor hen worden herhaald. Het koninklijk paar zal daar niet bij aanwezig zijn, wel zullen er telkens leden van het kabinet aanwezig zijn. (Novum)
Alle reacties Link kopieren
quote:norahdubois schreef op 23 juli 2014 @ 17:25:

Het is hier sinds de ceremonie begon, heel stil. Op een grasmaaier na. Mijn, nog jonge, kinderen zijn na een uurtje nu weer het zwembadje in de tuin in gegaan. Op mijn verzoek doen ze vrij zachtjes, maar zouden mensen er aanstoot nemen? Ik weet, een rare vraag is het.Ik denk het niet hoor... Binnen 5 minuten na de minuut stilte zou ik wel raar opkijken, maar bijvoorbeeld de kermis in Tilburg draait inmiddels ook weer op volle toeren...
Alle reacties Link kopieren
quote:norahdubois schreef op 23 juli 2014 @ 17:25:

Het is hier sinds de ceremonie begon, heel stil. Op een grasmaaier na. Mijn, nog jonge, kinderen zijn na een uurtje nu weer het zwembadje in de tuin in gegaan. Op mijn verzoek doen ze vrij zachtjes, maar zouden mensen er aanstoot nemen? Ik weet, een rare vraag is het.Vind het een mooi gebaar! Toch belangrijk om ze erbij te betrekken (weet niet hoe oud ze zijn) Ik denk dat het wel los loopt, jullie hebben om 4 uur stil gehouden.
Alle reacties Link kopieren
Roy Klopper

@klopperroy





Brok in keel bij rijden over #A2 richting Den Bosch. Overal mensen met nationale driekleur. Spandoeken met 'welcome home' #mh17





Wat lief..
.
Ze zijn vijf en negen. Van de oudste heb ik afgelopen week veel vragen beantwoord en zij wou graag kijken. De jongste heeft zitten tekenen. Ze doen vrij zachtjes. Mijn onzekerheid kwam vooral door het feit dat het ineens zo stil buiten was. Bedankt dames, ik laat ze gewoon zitten.
Alle reacties Link kopieren
Brok in mijn keel dat ze allemaal gingen klappen!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 23 juli 2014 @ 17:05:

OOK CEREMONIE VOOR VOLGENDE VLUCHTEN

Ook morgen en overmorgen zullen rond 16.00 vliegtuigen arriveren met slachtoffers van de ramp met de MH17. Net als vandaag zal ook bij de aankomst van die toestellen een ceremonie worden gehouden.Fijn om te lezen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 23 juli 2014 @ 17:41:

[...]





Fijn om te lezen.Alleen zijn Rutte, WimLex en Max er niet bij.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren






Ook respect voor onze verslaggever.

Hij heeft het mooi en ingetogen verslagen.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Wat een lieve man is die Timmermans toch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven