Uitgerekend tot 15 Maart 2015 - deel 2

30-06-2014 20:43 693 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn zwanger!

En uitgerekend in de eerste helft van maart 2015!



Nu met tabel!



Naam Leeftijd Ronde # Kindje Afspraak Geslacht Bijz.h. Uitgerekend Debster 36 2 2e Echo 15 juli, vk 30 juli jongen Al een dochter van 3,5 jaar 03-03-2015 Beau 31 2 1e Echo 30-7 Jongen 04-03-2015 Koemelk 24 3 1e echo 24 juli, week 8 jongen pcos, na een jaar zwanger! 3 rondes clomid 06-03-2015 Poppie 38 3 2e 5 december verloskundige jongen Miskraam jan/feb
Lieve dochter 2013 03-03-2015 Kippie 27 1 2e Echo en intakegesprek: 23 juli Verrassing prachtige zoon uit oktober 2012 01-03-2015 Jetje 31 4 2e verrassing 06-03-2015 Hamer 38 1e 5 december verloskundige verrassing Zwanger na IUI 05-03-2015 Selll 24 1 1e vk 23 juli jongen 04-03-2015 Tulipa 33 2 1e 3 juli kennis- making vk 01-03-2015 Janna Queen 33 1 2e 12 aug echo meisje 07-03-2015 River Chas 28 2 1e intake en echo 22 juli meisje 02-03-2015 Anna1983 31 1 2e Echo 29-7 twee jongens al een dochter van 2 jaar 14-03-2015? Sapphira 25 1e rondje 1e kindje 27 oktober de 20 weken echo! nog even geduld... 10-03-2015 Romorantin 28 1 2e Al een dochter uit 2011 begin maart 2015





Dikke voor Wiennie en Prulletje



Wil je meeschrijven, welkom! Stel je even voor . En wil je ook in de tabel? Stuur een berichtje naar me (en laat ook even weten dat je dat gedaan hebt, want ik krijg er geen melding van) en je krijgt de inloggegevens!
Alle reacties Link kopieren
:(
you will be beautiful
Alle reacties Link kopieren
Ooo Prulletje wat heftig!!!

En zeker omdat jullie er helemaal geen rekening mee hadden gehouden. Hoop voor jullie dat jullie samen dit kunnen handelen en je heel snel je weer kunt aanmelden. Heel veel sterkte en dikke



zal ik je uit de lijst halen? Ik vond het toen ook fijn dat iemand anders dat voor mij deed. Als je verder nog vragen hebt roep je maar. Heb helaas ook ervaring hiermee
Alle reacties Link kopieren
Oh nee... Prulletje toch! Wat verdrietig!

Ik weet helaas precies hoe je je voelt en gooi al je verdriet er maar uit. Heel veel sterkte voor jou en je man
Alle reacties Link kopieren
Ik breek nog even in, ik las nog een beetje mee. Wat verdrietig prulletje, na de eerdere goede berichten blijkt het nu dus toch niet goed te zijn. Ik wens je veel sterkte. Neem je tijd en hopelijk ben je, als jij daar aan toe bent, weer snel zwanger. Knuffel!
Alle reacties Link kopieren
Ach prulletje, wat een verdrietig nieuws voor jullie. Ik weet helaas hoe het is. Bij mijn eerste zwangerschap was het hartje met 10 weken gestopt. Ik wens je heel veel sterkte toe!!
Alle reacties Link kopieren
Prulletje, wat een verschrikkelijk rotnieuws



Héél veel sterkte! En ook voor Wiennie.
Alle reacties Link kopieren
Prulletje wat enorm rot voor je. Hoe is het nu?
Alle reacties Link kopieren
Ik leef met je mee prulletje en hoop dat je je er een beetje doorheen slaat!
Alle reacties Link kopieren
Hier trouwens volgende week dinsdag de echo. Ik krijg ook meer kwaaltjes, misselijk vooral als ik honger heb (lekker tegenstrijdig en heel irritant), pijnlijke borsten had ik al, duizelig als ik opsta, en ook al best een buikje, ik denk dat dat bij de tweede sneller gaat. Mijn ouders weten het nu en mijn beste vriendin, zondag vertellen we het schoonouders en als we volgende week na echo zus zien haar ook.

Dochter vertellen we het na de echo als die goed is.



Verder spannend is dat ik intern gevraagd ben te solliciteren en dat de gesprekken ws rond de 11-12 weken plaatsvinden. Nog even kijken hoe ik dat dan ga doen...
Alle reacties Link kopieren
@prulletje: hoe gaat het nu met je?



@Anna: spannend joh, volgende week de echo! Die kwaaltjes herken ik wel. Misselijk maar toch hongerig, heel handig !



Wij zijn net terug van de verloskundige. Echo was goed! Er was al zoveel meer te zien dan vorige week. Veel meer vorm, een stukje navelstreng en z'n armpjes en beentjes bewogen een beetje. Erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel allemaal.

Hier nog steeds verdrietig natuurlijk, maar het verdriet is al wel wat gezakt. De krampen zijn eigenlijk ook bijna weg, zo gek. Maar de zwangerschapstest geeft nog wel gewoon een dikke knalstreep, dus het hormoon is nog niet aan het afnemen. Denk dus ook dat de miskraam niet snel uit zichzelf op gang zal komen. Maar dat is gewoon een gevoel. We hoeven dinsdag pas terug naar het ziekenhuis, dus tot die tijd kan er nog vanalles gebeuren natuurlijk.

En het stomme is, ik geloof het gewoon nog steeds niet, ik heb nog steeds hoop dat het nog goedkomt, hoewel ik weet dat dat eigenlijk niet meer kan. Mijn man niet, voor hem is het wel duidelijk dat het over is. Daar baal ik ergens wel van. Maar hij heeft vast gelijk.

Ik weet nog niet wat ik dinsdag wil doen als de situatie onveranderd is gebleven. Nog langer afwachten tot het er zelf uitkomt? Of curettage? Of pillen om een miskraam op te wekken? Ik durf er niet over na te denken.

Hoop wel dat het hormoon daarna snel uit mijn lijf is, dan kunnen we opnieuw beginnen. Pff, het rotte is gewoon dat je wéét dat het nog niet voorbij is. Je bent al zo verdrietig, maar je moet eerst nog afwachten tot het voorbij is voor je verder kunt. Ik had het nu zo graag al een plekje willen geven en verder willen gaan, maar dat gaat nog niet. Gaat nog wel zwaar worden denk ik.



Kippie, wat fijn dat je echo goed was!! Leuk ook dat je het al zag bewegen!
Alle reacties Link kopieren
Geef jezelf de tijd om na te denken, prulletje, wat je wilt. Wacht even tot aanstaande dinsdag, wellicht dat het dan voor je gevoel allemaal wat duidelijker wordt en je ook makkelijker een keuze kunt maken.



Bij mijn miskraam (voor deze zwangerschap) heeft het 2 weken de kans gehad om zelf te "verdwijnen" (even heel oneerbiedig gezegd), maar dat gebeurde niet. Ik was zo'n 9 weken toen het misging en heb met 11 weken een curretage ondergaan.

Het ergste, waarom ik ook niet nog langer wilde afwachten, was voor mij dat mijn buik in die twee weken gewoon doorgroeide en ik geen zin had om vragende blikken te gaan krijgen van mensen.

Curretage is mij heel erg meegevallen, ik zag het sowieso niet zitten om dan ineens op mijn werk de miskraam te krijgen (dat risico liep ik natuurlijk ook toen ik gewoon aan het afwachten was nog).



Ze zullen je dinsdag vast goede voorlichting kunnen geven over de voor- en nadelen van alle opties. Als je het niet direct weet, neem dan in ieder geval nog een dagje om er over na te denken





Kippie, gefeliciteerd met de goede echo!

Hier vanochtend ook een goede echo gehad, met kloppend hartje en ongeveer 8 weken, dus dat zag er goed uit. Ik vond het wel slecht beeld om iets te herkennen, maar mijn vriend zag er meer aan dan ik.
Alle reacties Link kopieren
Sell is zo te zien vandaag ook bij de vk. Hebben ze ook een echo gemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het niet raar is dat het nog een plek moet krijgen prulletje. Bij mijn miskraam merkte ik dat ik het pas kon verwerken toen het fysieke deel achter de rug was. Kwam overigens wel spontaan op gang en al met al duurde het vloeien ruim een week. Ik wens je veel sterkte, het is niet niets



Gefeliciteerd poppie, met je goede echo! Toch een opluchting he? Bij de 10 weken echo wordt alles al veel herkenbaarder.
Hier ook een meelezer (en misschien kom ik nog weleens meeschrijven )



Wil prulletje even een geven!! Wat verdrietig!!!

Veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames, ik lees regelmatig mee op mobiel, maar kan me via mobiel niet inloggen vandaar dat ik niet zo vaak reageer.



@ Prulletje !! wat verdrietig om te horen... :( dikke knuffel.. Veel sterkte..



@Poppie0022 ik heb inderdaad vandaag mijn echo gehad, kloppen hartje gelukkig ! alles zag er goed uit. al hoewel ik zelf ''niet echt een baby nog kon zien''. Over twee weken krijg ik weer een echo, omdat ze mij dit keer niet veel kon laten zien Alleen hoofdje, stuitje en kloppend hart. ik ben nu 8 weken + 1 dag en uitgerekend op 3 maart 2014 1 dag verder dus.
Alle reacties Link kopieren
En ik heb heel veel kwalen, misselijkheid/spuugen vermoeidheid kan heel de dag op bed liggen zelfs met dit warme weer wil ik niets doen. Ik kan me niet eens meer opmaken zo vermoeiend ben ik pff. 4 dagen werken vind ik dan ook erg vermoeiend. EN vreetbuien ik kijk niet op de weegschaal denk dat ik zeker nu al 2 kilo ben aangekomen !! Ik wil nu opeens zoveel ongezond eten !! en voorheen was het alleen maar salades en crackers.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Sell! Vervelend wel dat je zoveel last hebt van kwaaltjes. Je hcg stijgt nu ook enorm dus echt... Er komen betere tijden!
Alle reacties Link kopieren
Fijn Sell, dat je ook een goeie echo gehad hebt gisteren!

En pas over een paar weken (met de termijnecho) zou het pas herkenbaarder moeten zijn als een klein mini mensje!



Pfff, spugen en vermoeidheid... bleh!

Ik heb gisterochtend ook flink moeten overgeven (dus mijn blaas was niet echt vol meer toen ik voor de echo ging ) maar ik hoop van harte dat het aan het kraanwater lag en dat het eenmalig was (*duim*duim*duim*)



Hier eet ik niet heel erg anders dan voorheen, maar ben toch zeker een kilo afgevallen (en dan kijk ik wel op de weegschaal). Maarre, mijn buik is al behoorlijk aan het uitzetten, maar ja, dit is mijn 3de zwangerschap (vorige was een miskraam) dus dan schijnt het ook allemaal net even iets sneller uit te zetten.

Wat ben ik blij met mijn normale broeken die wat meerekken op de buik zodat ik nog niet naar positiemode hoef te grijpen nu
Alle reacties Link kopieren
Koemelk, veel succes met je echo vandaag!
Alle reacties Link kopieren
@ koemelk en hoe is je echo verlopen ?



Hoe groot was julli ''baby'' eigenlijk? bij mij was die 1,73mm
Alle reacties Link kopieren
Ben ook benieuwd koemelk!



Ons spruitje was 1,94cm. Nog 48 cm en heel wat grammen te gaan
Alle reacties Link kopieren
Wat lief dat jullie naar me vragen!! Even snel antwoord want heb avonddienst.. de echo was prachtig... heb er 10 seconden van gefilmd en zag het poppetje zelfs een beetje bewegen. Alles zag er goed uit. Ben nu volgens de echo 8 weken en 1 dag en het babytje is 1,6 cm



Nu zit ik echt op een roze wolk.. nu geloof ik het ook pas echt ♡





Later meer lieve meisjes



Liefs
you will be beautiful
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je goede echo Koemelk en welkom op de roze wolk! :-)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd koemelk!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven