Ik vind hem heel leuk maar ik wil geen relatie.

23-07-2014 16:40 12 berichten
--
Alle reacties Link kopieren
grijp die kans die hij biedt om langzaam een beetje te wennen aan een beetje binding... deze mannen kom je niet elke dag tegen
I GOT A GIRL THAT KEEPS ME WAITING
Alle reacties Link kopieren
quote:pippa2 schreef op 23 juli 2014 @ 16:40:Wat ik eventueel wel wil, omdat ie wel echt heel leuk is, is totale vrijblijvendheid waarbij ik af en toe mag binnenvallen.Scharrelen is niets mis mee.

Zo te lezen vind hij het goed om op die manier met elkaar om te gaan.

Ik zie jouw probleem niet.



Mocht jij die losse verkering om willen zetten in een vaste verkering dan kan dat altijd nog.

Maak wel zo nodig duidelijke afspraken over exclusiviteit ed.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Noem het gewoon geen relatie, en geniet van de mooie momenten samen. Leef in het NU.
Alle reacties Link kopieren
[quote]pippa2 schreef op 23 juli 2014 @ 16:40:

Simpel antwoord zou dan zijn: nou niet doen dus.



nvt
--
Alle reacties Link kopieren
Eens met Highlander. Er bestaat geen blauwdruk voor hoe zaken horen te zijn. Indien een minder traditioneel patroon beter bij jou past en hij is het eens waar maak je je dan druk over.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Kun je ook koken?
quote:Amand schreef op 23 juli 2014 @ 18:49:

Kun je ook koken?
Wat wil je van die man? Alleen seks? Vind je het ook goed als hij vrijblijvend de deur een keer niet opendoet als je aanbelt? Misschien omdat hij net toevallig vrijblijvend met een andere leuke meid aan het scrabbelen is?
Alle reacties Link kopieren
Nou, dit klinkt als een uitstekende kans/gelegenheid voor iemand met bindingangst! Ik zou niet twijfelen als ik jou was. Gaandweg kom je er vanzelf wel achter of en hoe het loopt en werkt...

Geniet ervan!
Hier is toch de SV voor uitgevonden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven