Vriendinnen gezocht Den Bosch

19-10-2012 18:40 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben een leuke, hartelijke meid van 32 jaar. Nog niet zo lang woonachtig in Den Bosch en veel van mijn vrienden wonen niet in de buurt, dus ‘even’ gezellig een koffietje doen bij een vriendin zit er met mijn drukke baan helaas niet in. Ik kijk er daarom erg naar uit om ook in deze stad fijne en warme mensen om me heen te hebben. Sport graag om energie op te doen, maar geniet minstens zo erg van een wijntje op het terras ;) Het zou zo fijn zijn dit met iemand te delen die in de buurt/regio woont. Lijkt je dit wat, laat een berichtje achter!



Groetjes,

GezelligJetje
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt hier een beetje doodgebloed. Jammer
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ook mij lijkt het leuk om wat meer mensen te leren kennen in Den Bosch. Ik ben 28 en woon samen met mijn vriend. Via een sportvereniging ken ik inmiddels al iets meer mensen in Den Bosch, maar het lijkt me leuk om wat meer meiden te kennen om leuke dingen te ondernemen, lekker op het terras te zitten etc.



Ik heb enkele mensen een vriendenverzoek gestuurd, omdat je dan privéberichten kunt sturen. Dat maakt het misschien makkelijker om iets af te spreken als mensen daar behoefte aan hebben.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Mij lijkt het ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen en gezellig om dingen te ondernemen.



Ik ben 32, sinds een tijdje weer single en woon al geruime tijd in Den Bosch. Ik ga graag uit eten, naar de film, naar concerten en festivals.



Groetjes!
Actions speak lounder than words!
Alle reacties Link kopieren
Hey wat leuk!

meer meiden in de buurt die iemand zoeken!

Ik had zelf al een berciht geplaatst maar zie nu deze stroom aan berichten.

Misschien kunnen we dit topic weer een beetje leven inblazen en weer n initiatief starten om in Den Bosch wat leuks te gaan doen en te kijken of het klikt?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me ook gezellig om nieuwe mensen in Den Bosch te leren kennen. Wie heeft er zin om vanavond een drankje te doen op festival Boulevard?
Alle reacties Link kopieren
Het was misschien wat kort dag. Liep gisteren over festival Boulevard, was erg gezellig om iets te gaan drinken. Dus misschien kunnen we het volgend weekend opnieuw proberen?



Ik ben zelf 28 jaar, opgegroeid in Den Bosch en tijdens mijn studie naar Tilburg verhuisd. Inmiddels weer terug naar Den Bosch gekomen omdat ik het zo'n leuke stad vind. Ik vind het leuk om spontaan de stad in te gaan om iets te drinken, naar de film of het theater te gaan, te gaan dansen, en samen met anderen is dat natuurlijk een stuk leuker.
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ben 25 en woon sinds een half jaar in Den Bosch, nu eindelijk een beetje gesettled en wel in om nieuwe mensen te ontmoeten! Mocht er iets georganiseerd worden dan sluit ik graag aan!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Sinds ongeveer 2 maanden is er een prive facebookgroep opgericht via viva, zie forumoproep: Vriendinnen gezocht Den Bosch

Zijn nu 19 vrouwen lid tussen de 22 en 32 jaar uit Den Bosch.

Wil je hier ook lid van zijn dan kan je me een prive berichtje sturen of mailen naar vriendschapdenbosch@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik heb een berichtje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik heb zojuist ook een mailtje gestuurd. Ben benieuwd!
Actions speak lounder than words!
Alle reacties Link kopieren
ik ben net nieuw hier op het forum, maar het lijkt me erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik ben 30, en woon mijn hele leven al in Den Bosch. Werk met dieren en in m'n vrije tijd maak ik muziek.
Alle reacties Link kopieren
Oh dames dames, ik voel mij niet meer alleen! Er zijn dus meerdere mensen die contacten zoeken! Ik zal me kort even voorstellen: Ik ben Inge, 24 jaar, SPW4 gestudeerd en daarna Maatschappelijk werk (net mee klaar) werk momenteel (bij gebrek aan beter eigenlijk) in de kinderopvang. Woon samen met vriendlief, die graag zijn eigen 'dingetjes' houd, waardoor ik vaak alleen op de bank beland. Ook leuk maar niet te vaak.......... vriend komt uit Groningen dus ook regelmatig daar te vinden, wel leuk



Ik hoor het graag!
Doe maar normaal, doe je al gek genoeg ;)
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Aangezien de meeste vrienden allemaal gesetteld zijn en een ander leven hebben ben ik vaker op mezelf aangewezen. Zelf ben ik iemand die houd van gezelligheid, bourgondische leven en leuke en gezellige dingen ondernemen. Dus ik zou heel graag nieuwe vriendinnen omgeving Den Bosch willen leren kennen en leuke dingen mee gaan doen. Ik ben 35 en woon in Moergestel. Zelf ben ik de laatste jaren meer een stadse geworden en liever in omgeving Den Bosch of Tilburg. Vandaar zo ook dit berichtje. In mijn vrij tijd vind ik het leuk om te: sporten, koken, shoppen, uit eten/borrelen, stappen/festivals, fashion & beauty styling, fotoshoots enz.

Verder ben ik een echte carnavalsliefhebber, en geniet dan ook volop maar samen zou dat wel gezelliger zijn dan alleen. Aangezien ik ook single ben en ik op zoek ben naar lieve, eerlijke, maar vooral gezellige spontane vriendinnen leuke dingen te delen.

Lijkt dit je wat, stuur een berichtje!

Groetjes Simone
Alle reacties Link kopieren
Graag zou ik het ook leuk vinden om gezellige vriendinnen uit Den Bosch te leren kennen en te ontmoeten. Om samen leuke dingen samen te doen. Aangezien de meeste een ander leventje krijgen is het wel leuk om weer nieuwe vriendschappen aan te gaan.

Zelf hou ik van spontane gezellige dingen zoals: sporten, koken, uit eten, borrelen, stappen/festivals, fashion & beauty styling, terrasje enz. En een groot liefhebber van carnaval. Oh ja ik ben 35 jaar. Dus zou het leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen op deze manier.
Alle reacties Link kopieren
jo86 schreef:
31-07-2014 10:25
Hoi meiden,



Ook mij lijkt het leuk om wat meer mensen te leren kennen in Den Bosch. Ik ben 28 en woon samen met mijn vriend. Via een sportvereniging ken ik inmiddels al iets meer mensen in Den Bosch, maar het lijkt me leuk om wat meer meiden te kennen om leuke dingen te ondernemen, lekker op het terras te zitten etc.



Ik heb enkele mensen een vriendenverzoek gestuurd, omdat je dan privéberichten kunt sturen. Dat maakt het misschien makkelijker om iets af te spreken als mensen daar behoefte aan hebben.



Groetjes
Hoi meid
Ik wil meer mensen leren kennen om gezellig wat mee te doen dagjes weg of zo of wat ergens gaan drinken lachen lolm hebben gekke dingen doen en huilen voor elkaar zijn en goede tijden slechte tijden voor elkaar zijn goede vriendin wil ik.
Dan hoor ik het wel.
Mail me jocelyn_jarratt@hotmail.com
Gr jocelyn PS im ben 36 Jaar en woon in de buurt van den bosch
Alle reacties Link kopieren
Simoon83 schreef:
19-09-2018 13:58
Hallo allemaal,

Aangezien de meeste vrienden allemaal gesetteld zijn en een ander leven hebben ben ik vaker op mezelf aangewezen. Zelf ben ik iemand die houd van gezelligheid, bourgondische leven en leuke en gezellige dingen ondernemen. Dus ik zou heel graag nieuwe vriendinnen omgeving Den Bosch willen leren kennen en leuke dingen mee gaan doen. Ik ben 35 en woon in Moergestel. Zelf ben ik de laatste jaren meer een stadse geworden en liever in omgeving Den Bosch of Tilburg. Vandaar zo ook dit berichtje. In mijn vrij tijd vind ik het leuk om te: sporten, koken, shoppen, uit eten/borrelen, stappen/festivals, fashion & beauty styling, fotoshoots enz.

Verder ben ik een echte carnavalsliefhebber, en geniet dan ook volop maar samen zou dat wel gezelliger zijn dan alleen. Aangezien ik ook single ben en ik op zoek ben naar lieve, eerlijke, maar vooral gezellige spontane vriendinnen leuke dingen te delen.

Lijkt dit je wat, stuur een berichtje!

Groetjes Simone
Hoi Simone
Ik wil ook een vriendin om gezellig wat mee te doen ik hou ook toevallig van carnaval maar ben niet single maar dat geeft niet hoop ik.
Ik wil een vriendin waar je mee kan lachen huilen lol gekke dingen en kletsen voor elkaar zijn goede tijden slechte tijden goede vriendin .
Als je wil mail me jocelyn_jarratt@hotmail.com
Ik woon in een dorp den dingen vlak bij den Bosch ik ben 36 jaar.
Dan hoor ik het van je.
Gr jocelyn
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik zal me even voorstellen ik ben Simone 36 jaar en ben pas geleden verhuisd naar Tilburg Centrum. Aangezien de meeste gesetteld zijn en een ander leventje hebben verwateren contacten soms of hebben de meeste geen tijd. Wat ik erg jammer vind omdat ik van gezelligheid hou en liefst met vrienden op pad dan ga. Maar alleen is dan ook maar alleen, en dat beperkt het. Ik ben een spontaan en gezellig persoon die veel leuk vind namelijk: sporten, koken, fashion & beauty styling, uit eten, borrelen, terrasje, sauna, weekendjes weg, stappen/festivals, maar ook een groot liefhebber van carnaval is, oktoberfesten, kermis enz.

Ik ben heel mijn leven al een echte carnavalsvierder in hart en nieren. Elk jaar weer leef ik daar zo ontzettend naartoe en kijk ik uit naar het mooiste feest van het jaar. Waar ik met veel plezier en enthousiasme doorbreng.
Begint alweer bijna te kriebelen nu 11-11 weer in aantocht is.
En ga dan ook met de carnaval 5 dagen op pad.
Helaas merk ik dat steeds meer vrienden om me heen minder gaan, of in een ander leventje zitten waardoor ik vaak zelf erop uit moet gaan. En zou het nou juist leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen die hier ook zo van houden en gezellig met me mee op pad gaan die dagen. Maar ook elders in het jaar. Aangezien ik van een feestje/stappen/festival en gezelligheid hou.
Of om bij een caranvalsvereniging aan te sluiten om leuke dagen mee te beleven. Ik ben dus op zoek naar een groepje, persoon of carnavalsvereniging waar bij ik me kan aansluiten en die het leuk vinden om een echte carnavaller in hart en nieren erbij te hebben. Ik ben de diehard die er alle 5 de dagen staat in Tilburg, Den Bosch en omgeving! Graag reacties of tips.
Dank je! Alaaaaaaf!!

En wie weet ontstaan hier ook wel leuke gezellige vriendschappen, om leuke dingen mee te ondernemen. Stuur me anders een mailtje
simoontje83@hotmail.com

En wie weet tot snel.


Groetjes Simone

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven