Vlucht MH 17. Amsterdam Kuala Lumpur.

20-07-2014 20:14 3136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier mee over je gevoelens, angsten, kwaadheid, frustraties, en onmacht.

Er zal nog voldoende te discussiëren zijn.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:cayke schreef op 23 juli 2014 @ 18:45:

Zit het te kijken zo indrukwekkend. Vind het mooi dat dit ook voor de andere slachtoffers gedaan zal worden.



Morgen moet ik op Schiphol zijn, weet iemand of daar bloemen/kaarsje neergelegd kan/mag worden?Dat mag en wordt ook veelvuldig gedaan dus als jij dat wilt mag dat absoluut . Er is een speciale gedenkplek bij ontvangsthal 3 geloof ik. Maar overal mag het hoor..
Alle reacties Link kopieren
Met àlle respect, maar wij kunnen en mogen toch niet van ons Koningspaar verwachten dat zij deze ceremonie nog 6 x moeten doorlopen.



Vandaag was een monument voor àlle slachtoffers.[/quote]



Maar waarom zijn de ministerie enzo er wel bij dan? Die moeten dit dan toch ook zo vaak meemaken
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend intens om dit te kijken. De vliegtuigen vlogen hier boven mijn woning, ik heb buiten gestaan met tranen in mijn ogen. De snelwegen zijn leeg of auto's staan stil. Heel Nederland rouwt en voelt mee met alle nabestaanden. Ik heb mij zelden zo betrokken gevoeld als nu, de beelden gaan bij mij echt door merg en been. Verschrikkelijk, maar wat ben ik blij en ontdaan, dat wij onze mensen weer thuis hebben. Een brok in mijn keel van al het medeleven dat wordt getoond, ik hoop dat alle nabestaanden hier ook hun troost uit kunnen putten. Ik wens alle nabestaanden heel veel kracht, sterkte en liefde toe en mogen alle overledenen in vrede rusten.
"De man die blij was dat hij nog met de vlucht mee kon voor de begrafenis van zijn moeder"



.......
Alle reacties Link kopieren
Als je naar vertrekhal 3 loopt buiten zie je het vanzelf, is niet te missen.
Alle reacties Link kopieren
Mooie foto



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:arwen1 schreef op 23 juli 2014 @ 18:51:

Met àlle respect, maar wij kunnen en mogen toch niet van ons Koningspaar verwachten dat zij deze ceremonie nog 6 x moeten doorlopen.



Vandaag was een monument voor àlle slachtoffers.[/quote]



Maar waarom zijn de ministerie enzo er wel bij dan? Die moeten dit dan toch ook zo vaak meemakenIedere keer als er een vliegtuig landt met slachtoffers, zal er een lid van het kabinet bij zijn.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:dewanhoopnabij schreef op 23 juli 2014 @ 18:51:

Wat ontzettend intens om dit te kijken. De vliegtuigen vlogen hier boven mijn woning, ik heb buiten gestaan met tranen in mijn ogen. De snelwegen zijn leeg of auto's staan stil. Heel Nederland rouwt en voelt mee met alle nabestaanden. Ik heb mij zelden zo betrokken gevoeld als nu, de beelden gaan bij mij echt door merg en been. Verschrikkelijk, maar wat ben ik blij en ontdaan, dat wij onze mensen weer thuis hebben. Een brok in mijn keel van al het medeleven dat wordt getoond, ik hoop dat alle nabestaanden hier ook hun troost uit kunnen putten. Ik wens alle nabestaanden heel veel kracht, sterkte en liefde toe en mogen alle overledenen in vrede rusten.Een heel klein deel van de mensen
Alle reacties Link kopieren
@arwen, dank je wel. Ga ik morgen hier bloemen uit mijn tuin halen voor ze.

Klinkt misschien raar maar heb ik toch het gevoel dat ik iets doe.



Heb ook respect en waardering voor onze regering dat ze zich zo inzetten voor alle slachtoffers.



2 bekende van me zitten erbij. Blijft onvoorstelbaar dat zij er met de volgende verjaardag niet bij zullen zijn.

Dat we nooit meer een post op Facebook zullen zien. Nooit meer een biertje kunnen gaan drinken.
Alle reacties Link kopieren
quote:dewanhoopnabij schreef op 23 juli 2014 @ 18:51:

Wat ontzettend intens om dit te kijken. De vliegtuigen vlogen hier boven mijn woning, ik heb buiten gestaan met tranen in mijn ogen. De snelwegen zijn leeg of auto's staan stil. Heel Nederland rouwt en voelt mee met alle nabestaanden. Ik heb mij zelden zo betrokken gevoeld als nu, de beelden gaan bij mij echt door merg en been. Verschrikkelijk, maar wat ben ik blij en ontdaan, dat wij onze mensen weer thuis hebben. Een brok in mijn keel van al het medeleven dat wordt getoond, ik hoop dat alle nabestaanden hier ook hun troost uit kunnen putten. Ik wens alle nabestaanden heel veel kracht, sterkte en liefde toe en mogen alle overledenen in vrede rusten.+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Kijk ook CNN maar pfff.. Daar komt t nog meer bij me binnen.. Hoe ze praten over hoe mooi en respectvol het nu gaat en hoe zo veel mensen hun respect en medeleven betuigen langs de route :''(



En ze interviewden nabestaanden, dan kun je niet anders dan meehuilen om zoveel verdriet :(
Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 23 juli 2014 @ 18:51:

"De man die blij was dat hij nog met de vlucht mee kon voor de begrafenis van zijn moeder"



.......
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
@Cayke, gecondoleerd
Alle reacties Link kopieren
quote:ratjetoe2004 schreef op 23 juli 2014 @ 18:36:

Heel erg indrukwekkend vanaf het moment van landen tot het in colonne op weg naar Hilversum.



Ik hoop alleen dat er op de andere rijbaan niets gebeurd, want wat ontstaan er gevaarlijke situaties. Er wordt juist aangeraden om niet op de vluchtstrook en op de linkerbaan stil te gaan staan.



Mijn gedachten zijn bij de nabestaanden, wat een dubbele dag moet dit zijn voor henNou volgens mij valt t wel mee met die gevaarlijke situaties. Mensen weten wat en hoe en ze moeten niet plotseling vol op de rem. En bovendien, mensen kunnen toch ook nog zelf wel opletten en anticiperen
Weet iemand waar ik de hele ceremonie terug kan kijken?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ook zó goed van raadwaterstaat dat ze stoppen om de dingen die mensen van de brug gooien (bloemen enzo) oppakken en verzamelen. Mooi gebaar
Alle reacties Link kopieren
Phoolan, dank je wel.

Ik kan ook namens hun ouders/familie zeggen dat het ze enorm veel steun geeft dat Nederland zo meeleeft en zoveel respect voor alle slachtoffers heeft.

Het is wachten tot ze geïdentificeerd zijn dat we allemaal echt afscheid kunnen nemen. Het ongeloof overheerst nog.



Morgen halen we vrienden op van het vliegveld die naar huis wilde komen door alles.
Alle reacties Link kopieren
quote:papmetgrutjes schreef op 23 juli 2014 @ 18:58:

Weet iemand waar ik de hele ceremonie terug kan kijken?Misschien uitzending gemist?
Alle reacties Link kopieren
quote:cayke schreef op 23 juli 2014 @ 19:00:

Phoolan, dank je wel.

Ik kan ook namens hun ouders/familie zeggen dat het ze enorm veel steun geeft dat Nederland zo meeleeft en zoveel respect voor alle slachtoffers heeft.

Het is wachten tot ze geïdentificeerd zijn dat we allemaal echt afscheid kunnen nemen. Het ongeloof overheerst nog.



Morgen halen we vrienden op van het vliegveld die naar huis wilde komen door alles.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:arwen1 schreef op 23 juli 2014 @ 18:59:

Ik vind ook zó goed van raadwaterstaat dat ze stoppen om de dingen die mensen van de brug gooien (bloemen enzo) oppakken en verzamelen. Mooi gebaarDat gebeurd alleen vanwege de verkeersveiligheid voor de autos die straks er weer rijden vertelde ze hoor. Er lagen soms hele bloemstukken op de weg.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:dewanhoopnabij schreef op 23 juli 2014 @ 18:51:

Wat ontzettend intens om dit te kijken. De vliegtuigen vlogen hier boven mijn woning, ik heb buiten gestaan met tranen in mijn ogen. De snelwegen zijn leeg of auto's staan stil. Heel Nederland rouwt en voelt mee met alle nabestaanden. Ik heb mij zelden zo betrokken gevoeld als nu, de beelden gaan bij mij echt door merg en been. Verschrikkelijk, maar wat ben ik blij en ontdaan, dat wij onze mensen weer thuis hebben. Een brok in mijn keel van al het medeleven dat wordt getoond, ik hoop dat alle nabestaanden hier ook hun troost uit kunnen putten. Ik wens alle nabestaanden heel veel kracht, sterkte en liefde toe en mogen alle overledenen in vrede rusten.Hopelijk komen alle slachtoffers snel thuis dat is nu helaas nog niet het geval maar sluit me hier volledig bij aan.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
quote:Lenne85 schreef op 23 juli 2014 @ 18:54:

Kijk ook CNN maar pfff.. Daar komt t nog meer bij me binnen.. Hoe ze praten over hoe mooi en respectvol het nu gaat en hoe zo veel mensen hun respect en medeleven betuigen langs de route :''(



En ze interviewden nabestaanden, dan kun je niet anders dan meehuilen om zoveel verdriet :(Ik kijk nu ook naar CNN die foto van die 2 neefjes van die man die nu word geïnterviewd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
http://twitter.com/Egbert ... 91986885175410688/photo/1
Alle reacties Link kopieren
quote:papmetgrutjes schreef op 23 juli 2014 @ 18:58:

Weet iemand waar ik de hele ceremonie terug kan kijken?Via npo.nl kan je zowel live volgen als de ceremonie terug zien.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand de foto plakken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven