Zwolle; een nieuw thuis, maar nog geen nieuwe contacten. :)

30-04-2014 15:50 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve iedereen,

Deze post was verouderd en daarom heb ik een nieuwe post aangemaakt waar jullie op kunnen reageren! Zie: Gezocht; gezellige mensen uit Zwolle!



Liefs

Sharon
We all start as strangers.
Alle reacties Link kopieren
Hai Sharon,



Wat spannend zeg, zo verhuizen naar een nieuwe stad!

Heel kort over mij: Ik ben Sandra, 25 jaar oud, en ik woon al mijn hele leven in Zwolle (afgezien van een paar jaar studie in Utrecht). Ik werk fulltime als lerares op het mbo en ik dans en lees heel graag.



Je mag me mailen op shoving@live.nl als je zin hebt om een keer af te spreken!



Groetjes,

Sandra
Make the most of now:D
Alle reacties Link kopieren
Hee!



Reageer ook maar even, vind je berichtje herkenbaar ben zelf 27, woon sinds een klein half jaartje in Zwolle (en kan je dus nog niet het echte Zwolle laten zien ;)) en ben eigenlijk zelf ook op zoek naar wat meer contact hier!



Ik ga graag naar de film, uit eten, winkelen, of gewoon lekker thuis zijn, series kijken/lezen/etc.



Je (of jullie) kunt me mailen en misschien kunnen we een keertje afspreken!
Alle reacties Link kopieren
Hoi.



Je berichtje is erg herkenbaar.

Ik ben Anja, 23 jaar en woon in Heerde (kwartier van Zwolle). Sinds kort ben ik hier komen wonen en ken hier verder niemand behalve mijn vriend.



Als je wilt mag je een mailtje sturen naar alentjes90@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben Marleen, 23 jaar en ik woon nu ongeveer 3 jaar in Zwolle. Ik wil wel wat meer mensen leren kennen in Zwolle.

Het lijkt me leuk om een keer af te spreken. Mijn mailadres is mar_leen6@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hee,