Zwolle; een nieuw thuis, maar nog geen nieuwe contacten. :)

30-04-2014 15:50 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve iedereen,

Deze post was verouderd en daarom heb ik een nieuwe post aangemaakt waar jullie op kunnen reageren! Zie: Gezocht; gezellige mensen uit Zwolle!



Liefs

Sharon
We all start as strangers.
Alle reacties Link kopieren
Hai Sharon,



Wat spannend zeg, zo verhuizen naar een nieuwe stad!

Heel kort over mij: Ik ben Sandra, 25 jaar oud, en ik woon al mijn hele leven in Zwolle (afgezien van een paar jaar studie in Utrecht). Ik werk fulltime als lerares op het mbo en ik dans en lees heel graag.



Je mag me mailen op shoving@live.nl als je zin hebt om een keer af te spreken!



Groetjes,

Sandra
Make the most of now:D
Alle reacties Link kopieren
Hee!



Reageer ook maar even, vind je berichtje herkenbaar ben zelf 27, woon sinds een klein half jaartje in Zwolle (en kan je dus nog niet het echte Zwolle laten zien ;)) en ben eigenlijk zelf ook op zoek naar wat meer contact hier!



Ik ga graag naar de film, uit eten, winkelen, of gewoon lekker thuis zijn, series kijken/lezen/etc.



Je (of jullie) kunt me mailen en misschien kunnen we een keertje afspreken!
Alle reacties Link kopieren
Hoi.



Je berichtje is erg herkenbaar.

Ik ben Anja, 23 jaar en woon in Heerde (kwartier van Zwolle). Sinds kort ben ik hier komen wonen en ken hier verder niemand behalve mijn vriend.



Als je wilt mag je een mailtje sturen naar alentjes90@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben Marleen, 23 jaar en ik woon nu ongeveer 3 jaar in Zwolle. Ik wil wel wat meer mensen leren kennen in Zwolle.

Het lijkt me leuk om een keer af te spreken. Mijn mailadres is mar_leen6@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hee,



Ik ben Maike, ben 23 en woon in Dalfsen (10/15 minuutjes van Zwolle). Ik woon hier sinds april 2013. Ik ben verhuisd vanuit Twente hier naar toe maar heb hier eigenlijk nauwelijks vriendinnen.. Het lijkt me leuk om wat meer mensen te leren kennen vooral omdat mijn vriend veel van huis is en ik dan echt helemaal alleen ben hier. Ik werk 30 uur per week in Zwolle in een winkel. In mijn vrije tijd ga ik graag winkelen, lezen of ik luister naar muziek of ik maak zelf muziek.



Heb lang gewacht om zo'n berichtje te plaatsen omdat wij waarschijnlijk terugverhuizen naar Twente en ik bang ben weer vriendschappen te verliezen, maar mis dit op het moment toch heel erg in mijn leven..



Je kunt me mailen op liefsmaike@live.nl
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Momenteel pendel ik veel tussen Hoorn en Zwolle. Dit komt onder ander omdat ik nog niet heel veel mensen ken. Ik en mijn vriend wonen in de Aa landen en we zijn nog druk bezig met ons huisje. Ik dacht even kijken of er nog meer meiden reageren!



Liefs,

Sharon
We all start as strangers.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Ik woon sinds 3 jaar in Zwolle. Ken wel her en der mensen, maar echt vrienden heb ik nog niet hier. Ik woon in Holtenbroek, dat ligt naast de Aalanden.



Verder: ik ben 22 jaar, woon samen met mn vriend en kat, studeer aan Windesheim en hou van koken, lezen, films/series kijken, terrasje pakken en nog meer.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik woon in Diezerpoort (de wijk naast de Aalanden), lijkt me leuk om wat meer contact te hebben van meiden van ongeveer dezelfde leeftijd! Ik houd van shoppen, lezen en na de zomer begin ik weer met volleybal. Ik werk bij een opticien sinds een paar maanden, leuke bril Sharon!!!



liefs Josien
Alle reacties Link kopieren
We zijn allemaal ongeveer van dezelfde leeftijd zo te zien. Zal ik een FB groep aanmaken? Lijkt jullie dat wat?



Xx
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat lijkt mij een goed en leuk idee! ook wat makkelijker communiceren!



Ben benieuwd wat je studeert en welke series je graag kijkt.



X
We all start as strangers.
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Ik heb overigens een Facebookpagina aangemaakt. Mochten jullie je willen toevoegen, dan kunnen jullie een mailtje sturen naar vivameiden@gmail.com. Ik stuur je dan een uitnodiging toe.



Misschien spreken we elkaar daar!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben Sharon en ik ben ook 24 jaar en ik woon ook net in Zwolle én ik wil ook graag nieuwe mensen leren kennen :)! Mag ik bij jullie groepje? Ff voor de duidelijkheid, ik ben dus een andere dan de Sharon die dit topic startte haha.

Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg nog regelmatig mailtjes van meiden die zich wil toevoegen aan de Facebookgroep in Zwolle. Deze post dateert zich van juli / augustus 2014. Inmiddels hebben we een ontzettend leuk en hecht clubje meiden van elf meiden en het gaat niet werken als er meer meiden zich nog toevoegen. Reageren heeft dus geen zin meer Bedankt voor alle reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven