Sodastream of gelijksoortig apparaat

21-07-2014 10:36 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben er 1, ik vind het geweldig.... maar maak alleen "spa" en geen limonades.



Omruilen kan via een aantal sites, en hier in Amsterdam weet ik ook een winkel waar dat kan.



De hoeveelheid nooit echt gemeten, is ook afhankelijk van hoeveel bubbels je in het water wil.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er 1 met glazenflessen genomen, volgens mij de penguin.



De smaak is afhankelijk van de smaak van het water uit de kraan. De bubbels voegen niet echt smaak toe...
Alle reacties Link kopieren
Hier een oudje in huis, die we alleen gebruiken voor bubbelwater. Ik ben het wel eens gaan bijhouden, hoeveel flessen te vullen zijn met 1 gasfles. En het waren er minder dan ik gedacht had. Totaalgezien kwam het erop neer, dat de goedkoopste flessen mineraalwater van de L*dl vrijwel even duur zijn als zelfgemaakt water (met de kleinste hoeveelheid bubbels, 1x drukken dus).

Oftewel, het scheelt voornamelijk gesleep met flessen vanuit de supermarkt, prijstechnisch is het niet goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een sodastream. Maken er alleen frisdrank mee. Ik weet ook niet precies hoeveel flessen we met koolzuur kunnen vullen.

Ik ruil de gasflessen om bij de Saturn. Daar kan je ook de frisdranksiroop kopen. Ik heb het apparaat zelf in duitsland gekocht. Met plastic flessen.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een sodastream, sinds een maandje.

Bevalt erg goed!

In Duitsland gekocht, een voordeelpakket met 3 glazen karaffen erbij. Ik drink dagelijks 1 karaf leeg.

Een vriendin van mij heeft een zelfde apparaat en heeft (bij dagelijks gebruik) na een maand of 5 de cilinder moeten vervangen.

De smaak vind ik vergelijkbaar met Spa rood.

Vooral met dit warme weer vind ik de bubbels extra lekker! Heb verder nog geen smaakjes geprobeerd. Ik ben in ieder geval blij met mijn aankoop!
Alle reacties Link kopieren
.
Wij hadden de soda club, maar ik vond het qua smaak toch niet zo lekker als gewone frisdrank. Wij zijn er dus weer mee gestopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven