Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker

01-03-2013 02:18 4992 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Lieve Lama,

Ik hoop dat de artsen snel wat kunnen vinden dat je klachten kan verlichten! En die broer van je zou ik zelfs snachts niet naast míjn bed willen ;) Hoop dat je de dagen in het ziekenhuis een beetje doorkomt! Ik ga dit weekend op vakantie, maar blijf je topic volgen. Blijven gewoon in Nederland, dus kan op mijn mobiel lezen. Reageren gaat daar wat moeilijk, dus ik stuur je alvast nu wat extra knuffels!



Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste digitale kaartje ontvangen hoe het allemaal werkt, weet ik nog niet, maar het is snel.



Even een update:

Ik krijg nu regelmatig morfine tegen de benauwdheid. Vanmorgen is er weer een longfoto gemaakt. Er was een grotere vlek van iets maar ze zijn er nog niet uit wat het betekent.

Vrijdag met de ambulance naar een ander ziekenhuis voor een nucleair onderzoek om te kijken hoe het met de werking van de longen gesteld is.

En morgen gaan ze verder kijken naar mijn hart. Vanavond weer 130 per minuut. Een typiste zou er jaloers op zijn. Maar voor Lamaatje is het toch een beetje teveel.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Lamaatje, wat naar dat je zo benauwd bent en in het ziekenhuis ligt. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
@ post-it



Zijn reactie heeft me ook nogal aangegrepen. Hij vind dat hij zijn hele leven al aandacht van mij tekort is gekomen en verbaasd zich er over dat ik nog iets van hem verwacht.

Dat kwam nogal hard aan.

Zeker als je weet dat hij en zijn vrouw beiden een nieuwe Mercedes voor de deur hebben en een eigen villa hebben laten bouwen waar nog net het zwembad ontbreekt.

Wij hebben nu net een inkomen van 1200 euro en ik ga dood aan longkanker.

Fuck you brother.dat je dan nog durft te klagen. Een poos geleden deelde hij me zelfs mede dat hij zijn aandelen had verkocht. Hij had schoenen genoeg en is zelfs een dag minder gaan werken. Maar goed.



Hartstikke fijne vakantie gewenst. Geniet ervan.
odi et amo
Geen energie insteken lama, lees mijn motto. Dat soort mensen komen zichzelf nog wel tegen hoor. Neem van mij aan, als hij in jouw schoenen stond, denk ik niet dat ik het nu zo druk had met antwoord geven op pb's met het verzoek tot een adres voor jou.



Hij komt er nog wel achter, maar dan is het te laat. Het leven zal hem de les geven die hij nodig heeft.
Alle reacties Link kopieren
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 23 juli 2014 @ 20:36:

Geen energie insteken lama, lees mijn motto. Dat soort mensen komen zichzelf nog wel tegen hoor. Neem van mij aan, als hij in jouw schoenen stond, denk ik niet dat ik het nu zo druk had met antwoord geven op pb's met het verzoek tot een adres voor jou.



Hij komt er nog wel achter, maar dan is het te laat. Het leven zal hem de les geven die hij nodig heeft.Hij moet eerst gekregen hebben voor hij geeft.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren








Ook ik denk aan je. Je bent een sterke vrouw!
Alle reacties Link kopieren
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
odi et amo
Van je familie moet je het hebben... Zo, wat aso van je broer.



Lieve Lama heb vandaag een virtueel kaartje naar je verzonden en een "echte" . Kusje en liefs
Alle reacties Link kopieren
Lieve Lama,

Heel veel sterkte in het ziekenhuis. Hopelijk ben je snel weer thuis.

Kaartje van mijn kant is onderweg. Hou je taai.....

Groetjes, Hazelnoot.
Lamaatje: je broer komt zichzelf nog wel een keer heel hard tegen!! Gelukkig heb jij gezond verstand, en er alles aan gedaan dingen uit te praten. Daar kan hij het mee doen!!!

Alle reacties Link kopieren
ik heb er gewoon geen woorden voor, Lama.

Echt heel erg. Dat hij zichzelf nog recht in de spiegel kan aankijken..
Zet even een teddy lama bij je neer voor als je vannacht een knuffel nodig hebt . . . . . . . .



Alle reacties Link kopieren
Hoi Lama,

"Kaartje" is verzonden, wel naar de verkeerde kamer lees ik nu maar hopelijk komt dat goed. Ik hoop echt dat de morfine wat voor je doet en dat er snel iets gedaan kan worden aan die benauwdheid en je racende hart. Das toch geen doen zo!



Het zou idd erg gaaf zijn als er extra maatregelen moeten worden getroffen om stapels kaarten bij je te krijgen en op te hangen. Stel me zo voor hoe de postbezorger puffend en zwetend met een enorme zak post komt aanslepen terwijl jij hem liefjes vraagt of hij ze ook even wil ophangen . Los daarvan: jij verdient de wereld aan kaarten, jij sterke vrouw!



En vwb je broer: in zijn sop laten gaarkoken. Ik heb het al vaak gezien en geloof het ook echt: karma is a bitch...
Alle reacties Link kopieren
quote:Klonkje schreef op 23 juli 2014 @ 21:20:

Lieve Lama heb vandaag een virtueel kaartje naar je verzonden en een "echte" . Kusje en liefsJa, hij is aangekomen hoor KLonkje. Wel apart hoor zo,n digitaal kaartje.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
@ Icebreaker



Dit doet me denken aan een van mijn favoriete scenes van Harry Potter uit de eerste film, waarbij Hetwig alles volgooit met uitnodigingsbrieven.
odi et amo
quote:lamaatje schreef op 23 juli 2014 @ 20:30:

@ post-it



Zijn reactie heeft me ook nogal aangegrepen. Hij vind dat hij zijn hele leven al aandacht van mij tekort is gekomen en verbaasd zich er over dat ik nog iets van hem verwacht.

Dat kwam nogal hard aan.

Zeker als je weet dat hij en zijn vrouw beiden een nieuwe Mercedes voor de deur hebben en een eigen villa hebben laten bouwen waar nog net het zwembad ontbreekt.

Wij hebben nu net een inkomen van 1200 euro en ik ga dood aan longkanker.

Fuck you brother.dat je dan nog durft te klagen. Een poos geleden deelde hij me zelfs mede dat hij zijn aandelen had verkocht. Hij had schoenen genoeg en is zelfs een dag minder gaan werken. Maar goed.



Hartstikke fijne vakantie gewenst. Geniet ervan.





De lul



(of mag ik dat niet zeggen? In dat geval mijn excuses)
Lamaatje, van nog een trouwe meelezer een dikke knuffel voor jou. Ik heb heel veel bewondering voor je moed en positiviteit. Ik weet van heel dichtbij een beetje waar je door heen gaat..



Ik wil je graag een kaartje sturen, kan iemand mij een pb sturen met het adres?
quote:lamaatje schreef op 23 juli 2014 @ 22:09:

[...]



Ja, hij is aangekomen hoor KLonkje. Wel apart hoor zo,n digitaal kaartje.Oh dat gaat snel. Krijg je die dan op je laptop of uitgeprint? Morgen krijg je hoop ik de echte. Liefs
Ik wil best t adres van Lamaatje doorsturen kan me voorstellen dat het voor haar teveel is. Lamaatje lama weten of je dat wilt of dat je zelf de regie (heel terecht) blijft voeren.
Alle reacties Link kopieren
Ook hiervandaan een dikke knuffel..



Zou iemand ook mij het adres van lamaatje willen sturen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven