Entertainment alle pijlers

Utopia 2 (spoiler alert!)

24-04-2014 08:13 3021 berichten
En hier kunnen we verder.



Waarschuwing: topic loopt voor op de tv-uitzendingen!



Laatste prangende vragen: Waar is Drakenoog gebleven? Waarom eten de bewoners zoveel kwark? En zou vertrek van Andrea wederom een actie van de regie zijn?



Alle reacties Link kopieren
quote:*Ginger* schreef op 23 juli 2014 @ 20:18:

Heeft ze zo laten verven voor Ruud. Koekoek. Maar ze laat het niet zo begreep ik.Nee, dat snap ik. Wat een vreselijk kapsel zeg.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
quote:*Ginger* schreef op 23 juli 2014 @ 20:38:

And... she's gone!
Alle reacties Link kopieren
quote:*Ginger* schreef op 23 juli 2014 @ 20:38:

And... she's gone!Hèhè! Het zou tijd worden. Dit was met afstand de langste exit ooit. Ze heeft zelfs Ron overtroffen.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
Aike is gewoon een undercover dramaqueen. Roepen dat je geen drama wilt, maar ondertussen wel hopen dat je drama creëert en dat dan zo lang mogelijk vasthouden.



Ik ben niet geschikt voor dat soort types. Verdeel en Heers. Niet mijn ding.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
Er is alweer een nieuwe aike: Laura.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Nu Aike naar huis is ga ik Sonny vervelend vinden heb ik zojuist besloten.



Die nieuwe vind ik trouwens wel leuk.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
quote:denachtzuster schreef op 23 juli 2014 @ 22:12:

Nu Aike naar huis is ga ik Sonny vervelend vinden heb ik zojuist besloten.



Die nieuwe vind ik trouwens wel leuk.Ik vond 'm al vervelend voordat hij in Utopia ging
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 23 juli 2014 @ 23:06:

[...]





Ik vond 'm al vervelend voordat hij in Utopia ging Ik ook, maar Aike nam zoveel ruimte in dat ik geen plek had voor een nieuwe irritatie.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Is er nu al 'n nieuwe dan? Wat is dat voor iemand? Man/vrouw?
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 23 juli 2014 @ 23:06:

[...]





Ik vond 'm al vervelend voordat hij in Utopia ging



Jij kent hem dus?



Ik vind dat je de nieuwelingen zoals Sonny en Colinda maar ook Marije maar weinig in beeld te zien krijgt op tv. Die moeten gewoon heel saai zijn of zo. De moeite van het uitzenden niet waard..
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 24 juli 2014 @ 09:42:

[...]





Jij kent hem dus?



Ik vind dat je de nieuwelingen zoals Sonny en Colinda maar ook Marije maar weinig in beeld te zien krijgt op tv. Die moeten gewoon heel saai zijn of zo. De moeite van het uitzenden niet waard..





Nee Dolf, het was spreekwoordelijk



Dat ben ik met je eens!

En dan spant Marije de kroon.............
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij hebben ze in Utopia een nieuwe werkster.



Laura2 heeft vanmorgen Isa geholpen met de koeien.

Vervolgens begon kakmadam Nico even te delegeren dat de akker besproeit moest worden.

Ze vroeg '' zullen we even een kopje koffie of thee drinken?'', nee, de akker kon niet wachten.



Vervolgens had Vanessa wel een klus voor haar, de oude keuken uitmesten.

Plus dat ze zelf aan bood het rooster van de "mops'' over te nemen.



Toen dat kind aan haar koppie drinken zat, kwam Billy uit haar bed.



Wat een ontvangst..

Maar ja Bil had gister ook een crematie, Heur haar
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel een mooi meissie............



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 24 juli 2014 @ 13:02:

Ik vind het wel een mooi meissie............Een mix van Isa en Marije?
Alle reacties Link kopieren
quote:Kamparie schreef op 24 juli 2014 @ 13:10:

[...]



Een mix van Isa en Marije?



Ja leuk hè?



Bijdewee, ze gaat zo Joey helpen de obstacle run op te bouwen.



In het dagelijks leven werkt ze 5 dagen, en doet op zaterdag vrijwilligerswerk.



Wat een lieverd
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Van Fok!





De nieuwe keuken van VanFles.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
haha!
Alle reacties Link kopieren




Billy wordt weer blond........
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Is Billy al jaloers op de nieuwe?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 25 juli 2014 @ 19:07:

[afbeelding]



Billy wordt weer blond........Ze zou zo auditie kunnen doen voor een heks
Komt die kapper gratis ofzo? Ze hebben toch helemaal geen geld voor overbodige luxe? Vind het trouwens echt mislukt die vieze grijze kleur bij Billy. Het is toch geen omaatje van 90?
Alle reacties Link kopieren
Ik persoonlijk vind het een verademing dat die Aike is opgerot; alles wat ze zei leek zo uit een cursus economisch management te komen. Ik zag haar ook al een keer voorbij komen bij tattoo stories, dus zij heeft eigenlijk de ambitie om een tv personality te worden. Ik hoop dat dit muslukt, want dat zij gisteren wegging maakte dat de mooiste dag uit mijn leven.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
quote:elninjoo schreef op 26 juli 2014 @ 12:24:

Komt die kapper gratis ofzo? Ze hebben toch helemaal geen geld voor overbodige luxe? Vind het trouwens echt mislukt die vieze grijze kleur bij Billy. Het is toch geen omaatje van 90?



Vraag het me ook af, toch best duur 2 x je haar laten verven.



Net weekoverzicht gekeken, wat maakt die Billy toch veel ruzie met Ruud. Snap niet waarom ze elke keer zo boos is en er steeds ECHT (dat woord gebruikt ze veel te vaak) helemaal klaar mee is. En dan willen ze nog trouwen ook. Volgens mij wordt Ruud aangestuurd door regie hierin; trouwen verhoogt het soapgehalte.
Eindeloos ik vind je een lieve en leuke forummer maar wil je alsjeblieft niet meer van die gore plaatjes plakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven