What to do?

23-07-2014 21:36 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is een jongen.. hij wil geen relatie zegt hij, hij wil eerst zijn 'problemen' oplossen ;s, maar hij vind me wel leuk.. Hij wordt vervolgens echt beledigd als ik met andere boys afspreek. Als vriendin heb ik hem geld geleend. Dan komt ie op een keer naar me toe en vraagt wat ik van hem vindt qua stel dat we wat beginnen, op dat moment is de gang van zaken zo slecht, dat ik hem dit eerlijk zeg en als het zo verder zou gaan ik me geen relatie kan voorstellen. Nu heeft hij me op straat zien praten met een onbekende man. Toen heeft hij mij geblokt (dit blokkeren op whats app doet hij vaker) zonder te vragen hoe of wat. nu heeft hij me gedeblokkeerd en scheldt me heel erg uit. Hij denkt dat ik me nummer heb gegeven aan die jongen maar dit is niet waar. Hij heeft me gedeblokeert om me uit te schelden?? ik heb hem uitgelegd dat dit niet waar is en of hij me nog wilt sspreken, wilt hij niet. Nu wil hij mij mijn geld niet terruggeven en zegt dat ik hem nu wel kan blokkeren terwijl dit zijn ding is.. moet ik hem nu blokken of dat geld nog terug proberen te krijgen? en hoe dan, in het laatste geval?

En als hij me niet wilt spreken meer waarom zou hij me nu dan ene keer niet blokkeren, geniet hij hier nou echt van? alvast bedankt,

groetjes
Alle reacties Link kopieren
Zelfrespect?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Koekoek!
Alle reacties Link kopieren
hmm wat bedoel je daarmee?
Alle reacties Link kopieren
Om hoeveel geld gaat het?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha koekkoek it is! ik sta op het punt om hem zelf te vragen om me te blokkeren weer aangezien dit echt niet mijn ding is gewoon en wel het zijne. Omdat het ergens toch vervelend is dat hij me puur alleen deblokkeert om me uit te schelden en blijkbaar dwars te zitten..

Maar, m'n geld zou ik op zich best terug willen ;p
Alle reacties Link kopieren
het gaat maar om 60 euro maar mij ook om het idee..
Alle reacties Link kopieren
Als je iemand blokkeert kun je nog steeds geld terug geven hoor. En andersom ook. WA is de laatste keer dat ik checkte nog steeds geen bank...





Meid, laten gaan die hap
Cursus Nederlands?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er niks van. Maar dat ligt ongetwijfeld aan mij hoor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
60 euro uitlenen als je een krantenwijkje oid en het minimum jeugdloon verdient? Je lijkt wel gek.



Block die looser, en negeer hem verder ook op alle mogelijke manieren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hij scheldt je uit, hij blokkeert je te pas en te onpas, hij wil niet dat jij met andere mannen praat en jullie hebben niet eens een relatie?



Wat denk je wat er gebeurd als je deze fijne vent nog langer in je leven laat?



¤60 euro leergeld. Wis, verwijder en blokkeer hem voorgoed, dit is een heel eng en zielig mannetje waar je heel erg ver bij uit de buurt moet blijven.



Hij heeft inderdaad problemen, die wil jij niet meemaken.
Alle reacties Link kopieren
whahaha okey, ik hoor dat de meeste stemmen: blokken..

toch gun ik het hem niet.. Dit is echt niet normaal inderdaad, belachelijk



en Doreia zo zal ik het maar bekijken, bedankt, dure les wel hoor ;)
Je gunt jezelf alleen wel een leven zonder deze vent, die je controleert, de baas over je wil spelen, je wil vertellen met wie je wel en niet mag praten, je uitscheldt (wtf?!) en je naar zijn eigen goeddunken blokkeert en deblokkeert.



Je bent toch veel meer waard, veel beter dan om zo behandelt te worden?



Laat zitten dat geld, loop hierbij weg. En leer: dit soort mannen moet je mijden als de pest in je verdere leven!
Alle reacties Link kopieren
hmpf ja ..

Alle reacties Link kopieren
Er staat een grote letter T op zijn voorhoofd, de T van Trouble.
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
quote:its@me schreef op 23 juli 2014 @ 22:07:

whahaha okey, ik hoor dat de meeste stemmen: blokken..

toch gun ik het hem niet.. Dit is echt niet normaal inderdaad, belachelijk



en Doreia zo zal ik het maar bekijken, bedankt, dure les wel hoor ;)Dat is het enige wat je hem (en jezelf) moet gunnen: een levenslange blokkade. Je bent toch te goed om zijn speelgoedje te zijn dat hij naar believen aan en uit kan zetten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
what to do? Nou.. niks in dit geval. Gewoon negeren.
Alle reacties Link kopieren
haha nee dat zou mijn reactie ook zijn.. vet plaatje heb je Nieke78 :p

Maar die 60 euro vind ik een beetje raar om te negeren.. in ieder geval is het niet anders op dit moment en zijn er ergere dingen in het leven.

Stay positive ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:its@me schreef op 23 juli 2014 @ 21:36:

Hij wordt vervolgens echt beledigd als ik met andere boys afspreek. Als vriendin heb ik hem geld geleend.



Nu heeft hij me op straat zien praten met een onbekende man.



Nu heeft hij me gedeblokkeerd en scheldt me heel erg uit. Hij denkt dat ik me nummer heb gegeven aan die jongen maar dit is niet waar. Hij heeft me gedeblokeert om me uit te schelden?? ik heb hem uitgelegd dat dit niet waar is en of hij me nog wilt sspreken, wilt hij niet.



Nu wil hij mij mijn geld niet terruggeven



Jij mag praten met wie je wil. Daar heeft hij helemaal niets over te zeggen. Laat staan dat hij je gaat uitschelden. Hij is niet goed bij zijn hoofd.......

En jij gaat je nog verdedigen tegenover hem???? Laat hem snel naar de maan lopen zeg...... Wat een loser.



En dat je geld geleend heb aan hem is wel een beetje (erg) dom van je. Hij gebruikt dit nu gewoon als smoes om jou dat geld niet terug te hoeven geven. Hij is niet alleen een slappe zak. Maar ook nog eens heel gemeen.



Ik denk dat je maar heel snel moet kappen met die loser. En blijf hem lastig vallen met de mededeling dat je je geleende geld terug wil. Blijven aanhouden, elke keer weer.



Als je immers je mond gaat houden zal hij het uit zichzelf niet teruggeven en lacht hij in zijn vuistje.



En misschien is het ook wel een vooropgezet plan in drie stappen:



1. Ik leen geld van een meisje die ik makkelijk kan beïnvloeden.



2. Vervolgens zorg ik dat er ruzie komt. Ik doe net of zij niet met andere jongens en mannen mag praten.



3. Vervolgens geef ik het geld NIET terug. Dat is haar straf omdat ze met een vreemde kerel stond te praten.



Denk daar maar eens aan its@me. Ik vind het te triest voor woorden en zo vals.....



Alle reacties Link kopieren
Meestal heb ik een hekel aan jouw plaatsjes Rob. Maar deze is leuk!
Alle reacties Link kopieren
Tjah.. jammer

Het zit zo deze jongen ken ik vanvroeger. Hij was vroeger verliefd op mij en ik had een vaste relatie. Zou dit een soort terugpakkertje zijn, want dit had ik never verwacht.

Maar dat ik hem al zo lang ken + dat hij mij mijn geld niet terug wil geven dat stelt me onwijs teleur. Ik heb namelijk niets slechts in de zin.

Ik heb geprobeerd hem mij te laten blokkeren door daar op aan te dringen, hem een smeerlap genoemd en een baby, maar nee hoor nu in eens kan dat niet..



Wie weet rob_uit_zeist, kan ik deze tijd inderdaad gebruiken om mn geld terug te eisen. Heb alleen geen zin me zo te verlagen, het voelt alsof dat niet veel zin heeft, als hij mij dat terug wilde geven zou het toch doen..?
Alle reacties Link kopieren
Waarom erop aan dringen dat hij jouw blokt. Gooi die gast gewoon uit je foon!! Laat die 60 euro zitten en ga verder met je leven. Laat dit een les zijn dat je je geld niet zomaar uitleent. Ga boven hem staan, hij vind het prachtig dat hij nu de macht heeft. Draai de rollen om.



Ik geloof nl nooit dat dit een.gezonde vriendschap zal opleveren. Er is nu al zoveel strijd.
Pluk de dag voor je in een vaas eindigt.
Een terugpakkertje? Meis, in wat voor wereld leef jij? Steek niet zoveel energie in die man.



Hij gaat je het geld niet teruggeven. Nooit. Op geen enkele manier. Wat hij is gemeen, vals, laag en een valserik.



Leen nooit meer geld uit, als je het niet kunt missen. Maar voor nu moet je met hem stoppen. Helemaal. Jammer van je geld, maar laat hangen. Dat is dan zijn straf, als je in die termen wil blijven hangen, dat hij voor ¤60 euro nooit meer contact met je mag hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:lucifers schreef op 24 juli 2014 @ 08:26:

Meestal heb ik een hekel aan jouw plaatsjes Rob. Maar deze is leuk!Ach ik probeer soms een beetje een topic iets op te fleuren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven