Seks
alle pijlers
Heb je weleens een stelletje zien/horen sexen?
zaterdag 12 juli 2008 om 12:14
.. en dan bedoel ik natuurlijk niet op TV of jij met je partner voor de spiegel. Maar in 't 'echie'. De enige keer dat ik zelf zoiets heb meegemaakt was in een appartementen complex op vakantie in Bonaire. De kamers hebben daar puntige daken waarbij er een open doorgang is hoog bovenin de nok .. naar de kamer ernaast! Je kunt dus redelijk wat geluid horen van het aangebouwde appartement als jezelf stil bent. De eerste nachten hebben wij dat zelf niet in de gaten gehad maar toen wij nieuwe "buurtjes" kregen en wij zelf die avond in bed lagen hoorden wij plotseling gegiechel en niet veel later gevolgd door gekreun. Wij konden het toen niet laten om met ons oor tegen de muur gedrukt schaamteloos het vrijende stelletje af te luisteren. Niet netjes, ik weet het, maar zo spannend op dat moment. Omdat we daardoor behoorlijk opgewonden waren geworden hebben we toen zelf ook heerlijk gevreeën. Alleen wel muisstil haha. De ochtend erna hebben we natuurlijk geprobeerd het stel te spotten. Iets wat pas in de navolgende dagen een keer lukte. Bleken Amerikanen te zijn, dertigers, best leuk om te zien. Alleen helaas is het bij die ene keer gebleven, in de avonden erna niets meer gehoord. Misschien waren ze zich ook bewust geworden van de open nok ..
Heb jij ook weleens een ander stelletje zien/horen sexen? Waar? Wanneer? Was dat opwindend, grappig of juist vervelend?
Heb jij ook weleens een ander stelletje zien/horen sexen? Waar? Wanneer? Was dat opwindend, grappig of juist vervelend?
zaterdag 12 juli 2008 om 15:09
OW god ja,
ik woon boven het by far onaantrekkelijkste stel van Nederland.
Het liefdeskoppeltje bestaat uit een Portugese met fraaie bijbehorende mediterrane bovenlip begroeiing en een onvervalste nederlandse tokkie werkloze. Precies onder mijn slaapkamervloer speelt zich daar regelmatig hetzelfde ritueel af: eerst wordt er luidruchtig de liefde bedreven wat neerkomt op een hoop portugese schuttingtaal, gehijg en gegrom en zo wat andere geluiden die ik gelijk verdring omdat ze allerlei onaangename beelden bij me oproepen.
Daarna gaat de man des huizes lekker staan pissen en rochelen (ik wil echt niet weten waarom ie dat doet) en als het mijn geluksdag is gaan ze daarna voor nog eens een rondje. Knettergek wordt ik er soms van. Ik bedoel, ik gun ieder zijn libido maar als je weet dat je in een bordkartonnen appartementencomplex woont dan kan het toch ook wel een beetje minder uitgebreid zeg.
Nevertheless, ben al bezig voor een ander huis
ik woon boven het by far onaantrekkelijkste stel van Nederland.
Het liefdeskoppeltje bestaat uit een Portugese met fraaie bijbehorende mediterrane bovenlip begroeiing en een onvervalste nederlandse tokkie werkloze. Precies onder mijn slaapkamervloer speelt zich daar regelmatig hetzelfde ritueel af: eerst wordt er luidruchtig de liefde bedreven wat neerkomt op een hoop portugese schuttingtaal, gehijg en gegrom en zo wat andere geluiden die ik gelijk verdring omdat ze allerlei onaangename beelden bij me oproepen.
Daarna gaat de man des huizes lekker staan pissen en rochelen (ik wil echt niet weten waarom ie dat doet) en als het mijn geluksdag is gaan ze daarna voor nog eens een rondje. Knettergek wordt ik er soms van. Ik bedoel, ik gun ieder zijn libido maar als je weet dat je in een bordkartonnen appartementencomplex woont dan kan het toch ook wel een beetje minder uitgebreid zeg.
Nevertheless, ben al bezig voor een ander huis
zaterdag 12 juli 2008 om 15:21
Veel van jullie noemen nogal uitzonderlijke situaties, ik hoor eigenlijk iedere vrijpartij van mijn buren. Heb me er bij neergelegd en dacht dat dat nou eenmaal het nadeel was van in de grote stad wonen. Dicht op elkaar, oude huizen en gehorig dus.
Ik realiseerde me dit pas toen ik nieuwe buren kreeg overigens, want daarvoor een oud dametje als buurvouw, dat waarschijnlijk wel regelmatig van mij en mijn ex heeft mogen meegenieten.
Ik realiseerde me dit pas toen ik nieuwe buren kreeg overigens, want daarvoor een oud dametje als buurvouw, dat waarschijnlijk wel regelmatig van mij en mijn ex heeft mogen meegenieten.
zaterdag 12 juli 2008 om 17:08
Tijdens onze vakantie op Limnos(Gr)zagen we schuin aan de overkant een heerlijk stel,ik schat begin dertig, met elkaar bezig.Het leek of er zich een complete film zich afspeelde.Wat mij het meest is bij gebleven is waren de witte billen hahaha.
De luiken waren ze waarschijnlijk vergeten vast te zetten.
De luiken waren ze waarschijnlijk vergeten vast te zetten.
zaterdag 12 juli 2008 om 17:24
heb een paar maanden met de backpach gereisd en in dorms geslpane en tja dan kon het wel eens zijn dat iemand ff van bil ging op een kamer met nog 8 anderen...
als de nood hoog was kon ik zelf ook wel heel zachtjes vrijen vond t wel spannend heb dit op het bovenste bed gedaan maar als ik op t oiderste bed sliep deed ik er wel een sarong voor....mmmm vond t wel kinkie
als de nood hoog was kon ik zelf ook wel heel zachtjes vrijen vond t wel spannend heb dit op het bovenste bed gedaan maar als ik op t oiderste bed sliep deed ik er wel een sarong voor....mmmm vond t wel kinkie
zaterdag 12 juli 2008 om 17:54
zaterdag 12 juli 2008 om 17:55
Ik woon in een oud huis met houten vloeren en je hoort hier zowat alles van iedereen die aan jouw huis grenst. Mijn bovenburen slapen precies boven mij en vorige week vertelden ze enthousiast dat ze kinderen willen. Volgens mij komt daar KI aan te pas.
Na de blikken van afgelopen week vermoed ik dat zij ons wel gehoord hebben.
Na de blikken van afgelopen week vermoed ik dat zij ons wel gehoord hebben.
zaterdag 12 juli 2008 om 18:02
zaterdag 12 juli 2008 om 18:11
Yeegh! Dat is echt schaamteloos.
jaren gelden vertelde mijn (inmiddels ex) vriend dat zijn buurvrouw in zijn studentenhuis het hele huis bij elkaar krijste tijdens de sex. Het verhaal deed mij ietwat overdreven aan, dus ik naam het met een korreltje zou, totdat.... ik het zelf hoorde. Dat meisje was echt net een jankende wolf!! Ik viel zowat uit de hoogslaper van verbazing....
zaterdag 12 juli 2008 om 18:13
Soort van glij hem d'r in
We begonnen op een schommel, maar dat werkte niet niet zo goed, we lagen al snel op de grond. Toen zo'n 'wipkip'. Dat was het ook niet. Enige optie die over was, was de glijbaan.
Niet echt een aanrader hoor, gleed niet zo lekker, was eerder behoorlijk stroef met een rood achterwerk als gevolg.
Duurde even voor we in de gaten hadden dat er een man naast ons stond die zijn hondje uitliet. En die liep vervolgens weg met de woorden ''die jeugd van tegenwoordig ook''...
M'n klitje
Toen je haar tegen kwam vroeg je zeker hoe het met haar klitje was?
We begonnen op een schommel, maar dat werkte niet niet zo goed, we lagen al snel op de grond. Toen zo'n 'wipkip'. Dat was het ook niet. Enige optie die over was, was de glijbaan.
Niet echt een aanrader hoor, gleed niet zo lekker, was eerder behoorlijk stroef met een rood achterwerk als gevolg.
Duurde even voor we in de gaten hadden dat er een man naast ons stond die zijn hondje uitliet. En die liep vervolgens weg met de woorden ''die jeugd van tegenwoordig ook''...
M'n klitje
Toen je haar tegen kwam vroeg je zeker hoe het met haar klitje was?
zaterdag 12 juli 2008 om 18:29