Internetdaten - Wie nog meer?

03-01-2014 10:37 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het laatste topic dat ik hier over kon vinden was inmiddels een beetje dood gebloed omdat volgens mij iedereen naar een facebook groep is verhuisd. Vandaar dat ik een nieuwe aanmaak.

Onder een nieuwe naam vanwege herkenbaarheid, niet iedereen hoeft te weten wat ik uitspook op date gebied.



Wie is er nog meer aan het internetdaten geslagen en heeft zin om ervaringen uit te wisselen?

Het lijkt mij leuk om alle leuke en minder leuke dingen te kunnen spuien hier.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat jullie meedenken! Ik ben soms te soft, te onzeker en kan daardoor te afwachtend zijn. Nu al een aantal keren het initiatief genomen om een date af te spreken (met deze man en nog 2 andere mannen) maar zoals jullie doorhebben heeft dit weinig resultaat gehad :P De ene hield het af en de ander zit geloof ik nog met een pas beëindigde relatie waardoor hij nog niet af wil spreken. Vond het heel wat van mezelf om hem duidelijk te maken dat ik dan nu de bal bij hem heb gelegd en verder neem ik niet altijd initiatief in het appen. Het hoeft niet altijd bij mij vandaan te komen :P



Jullie hebben waarschijnlijk ook gelijk met deze man :P Het contact loopt vanzelf maar ondertussen ben ik 'bang' dat ik meer in de friendzone beland en ik ga ook niet achter iemand aan lopen. Ik weet dat ik degene ben die weer contact heeft gezocht maar als het nu afloopt (door hem of door mij) dan kan ik dat prima vinden.

Ik weet ook niet zo goed wat ik er van moet denken dat toen ik hem vroeg wat hij vandaag zou gaan doen hij verteld dat hij gaat daten met deze leuke vrouw (verteld me zelfs haar naam?) en dat hij dan ook een knoop door wil hakken. Toen ik aangaf dat hij zichzelf wel snel op ging leggen om dat te doen gaf hij aan haar al 3x te hebben gezien en dat hij al een keer bij haar is blijven slapen. Dat hij haar heel erg leuk vind maar toch nog iets mist.

Wat moet ik daarmee, beetje raar om die info met mij te delen...



@misisa toen ik net contact had met hem was hij ook al snel met de vraag wanneer wij gingen daten. Ik was pas net begonnen met rondkijken dus het overviel me en heb het eerst in het midden gelaten. Maar hij is er dus inderdaad snel mee (maar blijkbaar dus ook met het beslissen of het wat is/kan worden als hij na een week daten met die andere vrouw al een knoop wil doorhakken). Zoals ik het begrijp is de grootste reden dat hij voor haar koos en niet voor mij omdat zij elkaar al in het echt hadden gezien. Hij weet bij mij voor een deel watvoor vleesch hij in de kuip heeft maar we hebben elkaar nog nooit ontmoet, alleen een minuut of 20 op skype doorgebracht :P



Ik weet nog niet precies wat ik ga doen. Ik weet wel dat ik niet zielig ga afwachten. Ja ik ben benieuwd of hij vandaag een knoop doorhakt en of hij hier iets over gaat zeggen tegen mij. Als dit zo is en hij gaat door met die vrouw dan ga ik het contact afhouden of verbreken (ik denk dat het laatste het verstandigste is dan...) stopt hij met die andere vrouw dan overweeg ik om alsnog iets met hem te gaan drinken. Reden waarom ik nu wel een beetje twijfel is inderdaad dat hij al die dingen over die andere vrouw met mij deelt wat ik vreemd vind (of terwijl darts begint zeggen dat hij van die mooie vrouwen ziet met wie hij wel zou willen stripdarten... Ehm was dat him speaking or the beer... Anyway beet apart). Reden waarom ik wel iets met hem zou drinken, ach wat kan een drankje doen voor kwaad... Zolang ik mezelf maar in het oog houdt.



@misia ik wil zeker geen achter de hand blijver zijn! Ik denk dat ik inderdaad moet aanhouden dat mocht er komende week iets gebeuren in de vorm van een drankje doen ok, gaat dat niet gebeuren dan moet het ook klaar zijn.

Ik heb gemist wat er bij jou gaat gebeuren maar ik geloof dat het leuk gaat worden? :P Heel veel plezier in ieder geval!





@pina jammer dat de date niet heel geslaagd was! Maar wel heel goed dat je bij je standpunt bent gebleven! Haha ach waarom geen 32, ben benieuwd of je wat meer interessants voorbij gaat zien komen :D

Fijn dat ik dit ook hier kan neerzetten zodat jullie mij een objectievere mening kunnen geven! Ik ben natuurlijk toch enigszins gekleurd...
Alle reacties Link kopieren
Ok bij deze heb ik besloten om het verder bij die man zelf te laten. Ik las mezelf nog eens terug en ik lijk wel gek ook...

Ik gooi hem nog niet uit whatsapp maar ga ook niet meer zelf contact zoeken. En als het de komende week zo blijft als nu verbreek ik het contact... (weet nog niet of ik initiatief ga nemen om nog een drankje te doen, weet niet of ik dat nog wel wil/moet doen :P)

Ik denk dat ik dat moet doen want zo leuk is hij dan toch niet :P
Alle reacties Link kopieren
dubdub: kan je helemaal volgen. Voel(de) me ook vaak zo tussen ja en nee inhangen. Maar met vallen en opstaan heb ik besloten dat de man in kwestie het op MIJN manier gaat doen. Nee, ik ben geen bitch, maar ik begon mezelf af te vragen waarom vrouwen zichzelf zo willen plooien naar wat de man wil. Al dat geschipper zit volgens mij in onze genen, we aren't to blame (nee, echt niet!!). Dus toen ik me besefte dat ik eigenlijk bang was dat die vent me niet leuk cq een bitch (lijkt aan elkaar gerelateerd in mijn hoofd) zou vinden als ik mijn wensen en behoeften keihard (dwz duidelijk en onomwonden) op tafel zou gooien- zag ik ook dat dat idee me weerhield om ZELF de kaarten uit te delen, aan te geven waar MIJN standaard ligt. Wat ben/was ik bang dat mannen op me zouden afknappen als ik duidelijk ben/was. Heeeeeel langzaam probeer ik nu vanuit mezelf te redeneren, in plaats van vanuit de man in kwestie. En dat doe jij ook: stripdarten? Meid, zie je jezelf stripdarten met je date?

En inderdaad, probeer niet teveel te denken in 'als hij dat' dan 'ik dat' --------- gewoon bij jezelf je afvragen: wil ik deze sh*it over andere vrouwen wel horen van de man die zich misschien eventueel op een dag mijn vriend mag noemen?



Klinkt zalvend maar:



Girrrlpower!!

Goed hoe je ernaar kijkt/over nadenkt!!





Weet je wat trouwens wel het kutte is hiervan: je neemt een risico! Namelijk op afwijzing, BIG TIME!!!!! Want je loopt (veel) eerder de kans op een: sorry, ik zie hiervan af, als dat je op hem wacht daarin. Ja, dat is echt kut. Maar voor mezelf heb ik gezien dat mezelf zo in limbo ophouden met mannen nog een groter risico inhoudt. Dan heb ik liever (en nee, dat is niet zo makkelijk als het er staat) dat het gelijk duidelijk is dat we niet 'on the same page' zitten.



Ik heb veel gehad aan het lezen van de blogs op deze site:

http://www.gettingtotruelove.com/

Ik battle hier ondertussen tegen gigantische oorjeuk. Gadver, voel me nog steeds crap en vraag me af hoezo griep gepaard gaat aan OORJEUK ------------- die werkelijk niet te harden is. Zucht! Mannenperikelen zijn er niks bij
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Dankje misia!



Ik herken mij inderdaad erg in wat je zegt... Ik ik ben bezig met dezelfde kant opgaan als jij want ik wil nu eindelijk eens een kerel tegenkomen die mij leuk vind om mij. Dat leek deze man te vinden maar hij blijkt nu dus toch een beetje anders



Trouwens ik zou niet gaan stripdarten hoor! Maar hij ging darten kijken en daar lopen altijd 2 van die 'pitspoezen' mee het podium op. Over die vrouwen had hij het, dat ze zo mooi waren en dat hij met hen wel zou willen stripdarten...



Dank dank voor je woorden! (ga ook nog even die blog checken ) je hebt zo gelijk! Ik ga nu gewoon echt de touwtjes zelf in handen houden.... En als ik raad nodig heb of van me af moet schrijven kom ik hier het topic weer vol plempen )
Alle reacties Link kopieren
Hey dub, graag gedaan en ik kan ook altijd goed advies gebruiken, zo voel ik me soms een vat vol vraagtekens



"dat ze zo mooi waren en dat hij met hen wel zou willen stripdarten..."

Dub, klinkt als een ventje van 12. Sorry, maar je wilt geen vent die tegen jou loopt te kwijlen over pitspoezen!



Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Update: date van laatst had week niks laten horen, dus ik neutraal berichtje, dag later neutraal antwoord. Ik vragen of hij nog eens wilde afspreken, dag later: ja dat kan altijd en nog iets neutraals.....pffff ik vroeg duidelijk of nog eens wilde afspreken of het erbij laten....krijg je dit.



Nu gezegd dat we het er lekker bij laten..... ;) ik wil een man met ballen, letterlijk en figuurlijk.....die keihard voor me gaat.



Ik ben zo klaar met trekken aan dode paarden, ik laat deze lekker liggen



Misia: benieuwd naar je date morgen!!! woehoeeeeee



Dubdub: jouwes klinkt niet kosher.....zou dat dode paard ook laten liggen en echt NIKS meer sturen.

Ennuh: "Reden waarom ik wel iets met hem zou drinken, ach wat kan een drankje doen voor kwaad... Zolang ik mezelf maar in het oog houdt"...dit is gelul en dat weet je zelf ook :P



Op naar dates met leuke mannen met ballen!
Alle reacties Link kopieren
Misia, Maggie, natuurlijk hebben jullie gelijk.... Ik denk dat ik mij nog teveel laat verblinden door het beeld wat ik eerst van hem had...



Sowieso ga ik hem nu niet meer als eerste aanspreken. Maar heel eigenlijk zou ik gewoon het contact moeten verbreken... Lastig maar denk dat jullie gelijk hebben met dat hij foute boel is



@maggie wat goed dat jij het dan afgekapt hebt! Aan dat neutrale en niet enthousiaste gedoe heb je niks... Knap van je! Vond je hem heel leuk of viel dat wel mee?
Alle reacties Link kopieren
vond het eigenlijk een hele leuke vent....echt wel mn type, maar ja als hij mij niet leuk vindt....denk ik "meeh" dan niet
Alle reacties Link kopieren
anoniem_4163 wijzigde dit bericht op 23-07-2014 23:04
Reden: privacy
% gewijzigd
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
@maggie wel balen dan dat het zo loopt! Maar wat je zegt, dan niet toch... Hele goede gedachte.. Voor hem 10 anderen



de rest gewist vanwege herkenbaarheid,
Alle reacties Link kopieren
thanks dubdub, ja, met je laatste alinea zeg je eigenlijk alles. Het heeft ook niet met hem te maken, t is mijn eigen angst dat mensen afknappen als ik niet op mń best ben.

Maar ik wil het deze keer anders doen, ik wil gewoon mijzelf zijn, ook nu, maar puntje bij paaltje ben ik toch bang. Maar ja, angst is een slechte raadgever...maar ga het nog wel even aanzien.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
oh, mijn eigen motto herlezen is ook fijn
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Heel goed dat je jezelf wilt zijn! Eigenlijk ook een beetje de raad die je mij gaf toch jezelf kunnen zijn, de man moet enthousiast over jou zijn en echt voor je gaan en stel je krijgt wat met elkaar dan zal je elkaar vaak genoeg op charmante maar ook minder charmante momenten zien. Ik draag bijna nooit meer make-up (was al nooit zo'n make-upper maar sinds mijn dochter er helemaal weinig tijd en zin meer in) dus wil ook gewoon dat een vent mij leuk vind met mijn blote hoofd want zo ben ik bijna altijd



Ik ga hier verder geen details meer neerzetten anders blijf ik deleten maar ik zou zeggen enjoy en laat ons weten hoe het was!



(zal ik dan nu mijn vorige post wissen?)
Alle reacties Link kopieren
dubdub thanks meis. En ja, haha, mijn eigen raad opvolgen is vers twee haha

Je hebt zo gelijk: jezelf zijn, is zo mooi. Als ik dat bij jou lees, wbt make-up, denk ik: wow! Daar gaat het dus om, uiteindelijk.

Wat maakt mij het ook eigenlijk uit, hoe deze man over me denkt? Als ik me maar zo gedraag en handel als ik me voel en zoals ik ben, is er niks verloren!! Want daar gaat het om!



Thanks meis!

Je woorden doen me echt goed!!



Verheug me nu alleen nog maar. Heerlijk gewoon op de bank hangen, of zelfs in bed blijven liggen als ik daar zin in heb. Voelt ineens zoveel beter.



(en ad wissen: ja, dank je :)!!
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Leer hier ook weer van: hondsberoerd lig ik me op te winden over wat een man van me vindt: niet bepaald goede zelfverzorging.



Dat is wel de eye-opener van vanavond. Hoe makkelijk vrouwen, nu ikzelf dus (ik schreef het nog vandaag aan jou, Dub) zichzelf helemaal obsessen met een man.

En hoe moet een mens zich daar (in dit geval letterlijk) ooit beter door voelen?



Ga mezelf eens lekker in bed stoppen met een mok thee. *hopelijk is die oorjeuk morgen weg*
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Haha nou dan ben ik blij dat we elkaar zo kunnen helpen hier zorgen we bij elkaar dat we ons beter voelen



Tja weet je als je het tegen een ander zegt is het toch heel makkelijk maar moet je het op jezelf betrekken dan is het ineens heel lastig...



Tja weet je als je je nu zo anders voor gaat doen en het wordt wel wat... Dan krijg je het gevoel dat je ineens altijd zo moet zijn terwijl je misschien niet zo bent!

Plus dat als je gewoon jezelf bent je je toch ook lekkerder voelt dan als je een rol speelt.

Ja ok dat je bij de eerste date sommige dingen wat mooier voordoet kan ik me voorstellen als je ook maar bij jezelf blijft.



En als deze man je niet leuk zou vinden zoals je bent, pech voor hem dan! Dan is er wel een hele leuke vent die je nog tegen moet komen die je wél leuk vind zoals je bent.



Zo en nu zelf ook deze wijze woorden in gaan printen



Heel graag gedaan! Maarre wel laten weten hoe het was heh
Alle reacties Link kopieren
quote:maggie1978 schreef op 23 juli 2014 @ 22:05:

vond het eigenlijk een hele leuke vent....echt wel mn type, maar ja als hij mij niet leuk vindt....denk ik "meeh" dan niet Jammer Maggie!! Maar thats the spirit
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
"Maarre wel laten weten hoe het was heh :blob"

Yep!!
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Haha dat obsessen over een man moeten wij (vrouwen) echt eens afleren misia!



Oh ik heb trouwens ook nog contact met iemand van tinder, nu op whatsapp. Is nu nog voor 1,5 week in het buitenland dus als er een date zou komen kan het dan pas! Hij is buitenlands maar werkt in NL.

Hij is de eerste die ik tegenkom die lief is tegen me dus wie weet is deze man een betere optie
Alle reacties Link kopieren
.......klinkt goed dub!!

Ja, en ik denk dat je zo gelijk hebt: dat obsessen is het probleem. En daar IS een einde aan te maken. Ik voel het ook steeds vaker. Denk echt dat dat kan lukken . En veel wat hier gezegd wordt over dat proces is inderdaad printable: heb er veel aan!



Trusten
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Wij kunnen dit, een einde maken aan obsessen en zelf de touwtjes in handen nemen!

En hier sluiten we mee af

Welterusten misia! Dat je maar heerlijk mag slapen/uitrusten/bijkomen voor je date!
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen ,ik lees al een tijdje mee .

Ik ben ook sinds een tijdje aan het rondkijken op datingsites.

Ik heb vandaag toch wat raars meegemaakt.

Was sinds 2 dagen aan het sms met een leuke man,hij was heel open,en vertelde vanalles over zichzelf.

Had mij toegevoegd op fb ,mooie foto's gezien over zijn reizen ,en hij had nog heel veel vertelt over zijn leven ,in een hele korte tijd.



En nu ineens niks meer ,fb verwijderd,naam weg ,ineens van de aardbodem verdwenen,zo raar.

Ik vond dit zo raar,waarom vertelt iemand zoveel over zijn leven ,en is ineens van de aardbodem verdwenen,waarom doet iemand zoveel moeite?

Niet meer over nadenken zegt mijn vriendin dan ,er zijn nog meer leuke mannen op deze wereld.
Alle reacties Link kopieren
Je vriendin heeft gelijk, niet verder over nadenken, iemand die zo snel weer verdwijnt had daar vast een reden voor en je hebt daar niks aan. Je verdient iemand die eerlijk en open is, iemand die gewoon meent wat hij zegt en na een paar dagen (of wat langer) weet of hij wel of niet wilt daten. Iemand die een datum kan prikken en niet vaag blijft of steeds zijn afspraken verzet. Iemand die na de date duidelijk is in hetgeen wat hij van jou vind. Voldoet iemand niet aan bovenstaande tekst.. Dan is hij het niet waard!
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit mij aan bij morgana! Is het niet waard om meer energie aan te geven.
Alle reacties Link kopieren
Halfpipe: snap dat je nu nog over die vent aan het malen bent: waarom dit en dat. Maar wat al eerder is gezegd, laat het zoveel mogelijk. Pannekoeken heb je altijd er tussen zitten.

En Misia..wanneer komt de Man langs? Nog grieperig?

Hier heb ik ff Tinder gestopt, zelfs als ik de zoekleeftijd naar 32 jaar zet..gebeurt er niks. Trap zelf ff op de rem want daten geeft een soort spannende kick, die quasi interesse in mij als persoon is leuk maar..tja, weet niet. Bovendien, sprak een vriendin die na 4 maanden met 8 dates waarvan 2 hele leuke dates is gestopt..de mannen hadden irl het net niet of wilden puntje bij paaltje toch alleen maar lichamelijk contact. Arch. Focus..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven