Nieuwe mensen leren kennen in Deventer

11-07-2014 22:37 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden,



Ik ben een lieve, leuke meid van 28 jaar. Ik ga binnenkort naar Deventer verhuizen. Het lijkt me leuk om wat meer meiden te leren kennen hier.



Ik houd van reizen, winkelen, sporten, lezen, films, muziek, terrasje zitten, dansen. Eigenlijk zo veel! Ik vind het vooral leuk om allerlei interessante mensen te ontmoeten.



Spreekt het je aan en wil je ook nieuwe mensen leren kennen? mail me dan op:

meem1986@outlook.com
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk niet heel vaak op het forum, dus graag reacties bij voorkeur per mail! Groetjes!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb je een mail gestuurd!



Maar ik reageer ook even hier, want misschien zijn er wel meer meiden die het leuk vinden nieuwe meiden te leren kennen in Deventer (en omgeving)?

Ik ben 27 en woon nu een paar jaar in Deventer, maar nieuwe

gezelligheid is altijd welkom



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Mag Zwolle ook?
Alle reacties Link kopieren
Er zijn twee actieve topics voor Zwolle! Ik heb onlangs een Facebookpagina gemaakt. Mocht er interesse zijn, mail me op vivameiden@gmail.com



Wie weet tot gauw!
Alle reacties Link kopieren
Ik had het gezien iloveshushi maar ik dacht laat ik maar niet reageren omdat ik wat ouder ben..28..maar misschien kan ik toch aansluiten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi!



Jullie hebben allemaal een reactie gehad in je mail!



Vandaag ga ik een paar meiden ontmoeten in Deventer. Wie zin heeft om aan te sluiten, stuur mij even een berichtje. We hebben rond 20.00 uur afgesproken. Het is wat kortdag.. Maar wie weet kan je nog? Meer meiden hebben een reactie gestuurd. Ik stel voor voor wie dat leuk vind eind augustus een data te plannen waarop we nog een keer afspreken! (zal hierover binnenkort een bericht sturen)



Als je uit een andere woonplaats komt! Vind ik prima hoor! Maar wat ik toch heb gemerkt als je heel veel moet reizen om elkaar te zien (meer dan een uur), wordt de vriendschap toch anders... tenzij het natuurlijk heel erg goed klikt! Want dan doet afstand er niet toe!





Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven