Verliefd

23-07-2014 11:54 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_190436 wijzigde dit bericht op 24-07-2014 14:38
Reden: probleem opgelost
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar je OP komt op mij over alsof je krampachtig probeert mannen verliefd op je te laten worden. Waarom wil je dat? Waarom heb je dat nodig? Toen je schreef dat je van aanpakken houdt, dacht ik dat je aan jezelf ging werken. Maar nee, je bent als een malle met veel mannen gaan daten. Dat is niet aanpakken, dat is je hoofd in het zand steken.

Als je oprecht advies wilt, dan adviseer ik je te stoppen met daten want hoe jij bezig bent slaat echt nergens op. Je break up met je laatste ex te verwerken. En gewoon eerst even een tijdje proberen de rust in jezelf te vinden, al dan niet met hulp.
Alle reacties Link kopieren
Je komt over als iemand die verslaafd is aan verliefdheid".



Kijk deze docu eens: http://www.kennislink.nl/publicaties/liefde
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Er is ook een boek die verslaafd aan verliefdheid heet....



maar ik het herken het wel een beetje hoor!



Neem een stapje terug. Stop met daten voor een half jaar, met positieve aandacht zoeken van mannen, en concentreer je op andere doelen in je leven en jezelf (egoïst worden ) en dan leer je vanzelf wel te herkennen of iemand die je leert kennen ook echt voor langer is of niet en heb je misschien ook minder de behoefte om zoveel te daten?



(P.S. 20 mannen in 7 maanden is btw veel, maar ik mag niet zeggen, denk dat ik dat mss ook wel gedaan heb in een slechte periode)
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Alle reacties Link kopieren
Als je met alle 20 in vier maanden het bed hebt gedeeld , snap ik wel dat het niks langs wordt.
Alle reacties Link kopieren
Werk aan je eigenwaarde. Het is veel belangrijker of jij wel verliefd wordt op die jongens en waarom wel of waarom niet, in plaats van zij op jou.



En soms moet je in de liefde veel kikkers kussen.
Alle reacties Link kopieren
quote:studentje6 schreef op 23 juli 2014 @ 11:54:

Het valt mij alleen op dat ze meestal niet verliefd worden, en als ze dat al wel worden dan is dat na een maand of twee meestal weg en begint hun gedrag van lief en zorgzaam te veranderen in prikkelbaar en afstandelijk.

Ik denk dat je te veel je focus op mannen legt. Je wil TE graag een man.

Misschien prik je daar, onbewust, steeds het verkeerde type man uit. De types die wel lekker vlot zijn maar niet serieus.



Maar wat ook kan dat er in jou gedrag iets is waardoor de meeste mannen toch geen lange relatie met jou uithouden. Omdat je zegt dat ze eerste lief en zorgzaam zijn en dan langzaam maar zeker omslaan naar prikkelbaar en afstandelijk.



Als dit bij meerdere mannen een terugkerend probleem is ligt de oorzaak waarschijnlijk in jou doen- en laten wat een man minder prettig blijkt te vinden.

Tja, dat kan van alles zijn. Van teveel aandacht vragen tot de hele dag door maar kletsen of jaloers zijn of b.v. stemmingswisselingen.

Echt dat kan van alles zijn.



Je kent jezelf het beste. Dus kijk eens in die richting.

Ik bedoel, een man vinden als je er heel leuk uitziet is niet zo moeilijk. Maar om die man vast te houden is er meer nodig.

Ik weet natuurlijk niet zeker of dit ook bij jou het geval is. Maar het zou kunnen. Misschien is er iets wat ze tegenstaat waardoor het keer-op-keer fout gaat.
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben je toch niet zo knap, intelligent en gezellig als je zelf denkt, kan best zijn dat ze je na een tijdje maar oppervlakkig vinden.

Iemand die 20 mannen in 7 maanden verslijt zou ik ook niet direct als serieus willen bestempelen, leuk voor even maar verder niet.

Wat ook nog kan zijn is dat je zó graag wil dat je mannen té veel claimt, daar worden ze in de regel ook niet blij van.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
20 mannen op 7 maanden tijd? Hoe doe je dat? Tips zijn welkom :p! Lol!



Ik ben zelf een langere tijd vrijgezel en doe lekker op mijn gemakje. Ik heb geen haast. Bij jou heb ik het idee dat je een marathon daten aan het lopen bent. Waarom? Ben je bang om alleen te zijn? Last van rammelende eierstokken? Denk dat je eerst jezelf de tijd moet geven voordat "Prins Charming" ten tonele komt...



Succes! ;)
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Jij klinkt als iemand die denkt dat zij een man nodig heeft om gelukkig te zijn met zichzelf.

Los die gedachte.

Jij hoeft niet aan elke man vast te klampen alsof hij jouw laatste strohalm is.

Jij hebt in de basis alleen jezelf nodig om gelukkig te zijn met jezelf.



Ieder ander m/v die bij die basis komt is een bonus.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
quote:misspatrice schreef op 23 juli 2014 @ 14:12:

20 mannen op 7 maanden tijd? Hoe doe je dat? Tips zijn welkom :p! Lol!



Ik ben zelf een langere tijd vrijgezel en doe lekker op mijn gemakje. Ik heb geen haast. Bij jou heb ik het idee dat je een marathon daten aan het lopen bent. Waarom? Ben je bang om alleen te zijn? Last van rammelende eierstokken? Denk dat je eerst jezelf de tijd moet geven voordat "Prins Charming" ten tonele komt...



Succes! ;)



Hihi thanks voor je komische reactie



Tja.. Hoe ik dat doe? Ik sta er denk ik onbewust voor open.. straal iets uit

Want ik heb veel knappe, leuke en single vriendinnetjes maar die ontmoeten tijdens het uitgaan bijvoorbeeld vaak minder jongens omdat zij misschien onbewust iets minder toegankelijk overkomen
Alle reacties Link kopieren
quote:nbk schreef op 23 juli 2014 @ 14:00:

Misschien ben je toch niet zo knap, intelligent en gezellig als je zelf denkt, kan best zijn dat ze je na een tijdje maar oppervlakkig vinden.

Iemand die 20 mannen in 7 maanden verslijt zou ik ook niet direct als serieus willen bestempelen, leuk voor even maar verder niet.

Wat ook nog kan zijn is dat je zó graag wil dat je mannen té veel claimt, daar worden ze in de regel ook niet blij van.



Dat zou best kunnen, al moet ik er wel aan toevoegen dat dit niet mijn eigen mening is maar de mening van anderen die ik maar voor waarheid moet aannemen. Bijna ieder meisje is op haar eigen manier mooi, dus zo probeer ik niet alleen naar anderen, maar ook naar mijzelf te kijken. Intelligentie koppel ik aan mijn WO studie en sociale vaardigheden. En gezellig, ja dat beaamt mijn omgeving en vind ik zelf ook.



Die mannen weten dat niet van elkaar, maar goed. Denk je dat ze het wellicht aanvoelen?



Ik kan wel een beetje claimen, weet ik van mijzelf. Geniet erg van aandacht en kan het moeilijk verkroppen als ik die niet (genoeg) krijg Stomme eigenschap waar ik graag van af zou komen.. Maar ben eigenlijk altijd al zo geweest
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle andere reacties waar ik even niet afzonderlijk op in kan gaan



Wat kan ik zeggen? Het is niet dat ik niet alleen kan zijn, of bang ben om alleen te zijn. Ik vermaak mij prima met mijn vriendinnetjes, studie en werk maar ben iemand die veel liefde te geven heeft en vind mijn leven gewoon net wat leuker en gezelliger met een cutie aan mijn zijde Daarnaast is het bewezen dat mensen in relaties, die regelmatig seks hebben gelukkiger zijn Ik kan ook prima een tijdje alleen zijn, maar word gewoon snel gek op iemand en raak teleurgesteld als het niet is wat ik ervan verwachtte. Misschien heb ik te hoge verwachtingen
quote:studentje6 schreef op 23 juli 2014 @ 19:27:

[...]





Hihi thanks voor je komische reactie



Tja.. Hoe ik dat doe? Ik sta er denk ik onbewust voor open.. straal iets uit

Want ik heb veel knappe, leuke en single vriendinnetjes maar die ontmoeten tijdens het uitgaan bijvoorbeeld vaak minder jongens omdat zij misschien onbewust iets minder toegankelijk overkomenOf jij ben gewoon erg makkelijk. Not that there's anything wrong with that ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat veel van die mannen vooral een mogelijkheid zien om met een knappe jonge vrouw een paar keer seks te hebben, wanneer je lastig begint te worden haken zij (half) af.



Het is geen relatiemateriaal en jij hebt dat niet door want je bent vooral bezig om leuk gevonden te worden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Als er zo veel mannen zijn die jou leuk vinden en jij bent inderdaad zo leuk als je zelf zegt, zou ik me geen zorgen maken over de toekomst. Er blijft er heus wel eentje plakken!



Mocht je wel het idee hebben dat het aan je claimgedrag ligt, pak dat dan aan. Je bent waarschijnlijk nog erg jong (begin 20?), dan zitten de meeste mannen niet te wachten op een vriendin die na 2 maanden al al hun aandacht opeist, want dat belooft niet veel goeds voor de toekomst.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 23 juli 2014 @ 21:25:

Ik denk dat veel van die mannen vooral een mogelijkheid zien om met een knappe jonge vrouw een paar keer seks te hebben, wanneer je lastig begint te worden haken zij (half) af.



Het is geen relatiemateriaal en jij hebt dat niet door want je bent vooral bezig om leuk gevonden te worden.Dit zou goed kunnen. Dat laatste moet ik inderdaad een beetje los proberen te laten
Alle reacties Link kopieren
Je schrijft dat het bewezen is dat mensen gelukkiger zijn met een relatie en seks. Het is ook wetenschappelijk bewezen, dat huisdieren gelukkig maken. Dus dat kan ook nog

verder vind ik je nogal arrogant overkomen en lijk je erg vol van jezelf. En misschien dat dat iets is wat de heren ook storend vinden aan jou, op de lange duur? Leuk voor even en om te showen, maar geen relatiemateriaal. To snog, but not TO marry.

Het zou kunnen helpen om even de focus los te laten op het haast dwangmatig klinkend vasthouden van een vent en je focus te verleggen op gelukkig worden met jezelf. Ik denk oprecht dat daar de sleutel tot succes voor je ligt.
Alle reacties Link kopieren
Nee, je hebt geen liefde te geven, dat denk je alleen maar. Wat jij te geven hebt is een heleboel aandacht die jij net zo hard ook terugeist van je cuties aan je zijde. Dat is echt geen liefde, trust me.



Verder eens met ciambella; je klinkt erg vol van jezelf en misschien denk je onbewust dat mannen ook vol van jou moeten zijn. Als ze na een tijdje afhaken, dan vraag jij je in je onbewuste arrogantie af hoe zij in Godshemelsnaam zo'n bloedmooie intelligente gezellige meid nou kunnen laten gaan! Je bent gaan geloven dat je De Hoofdprijs bent en dat is iets waar zowel mannen als vrouwen op afknappen.



En je zegt ook dat je alleen kunt zijn MET je vriendinnetjes en je studie en noem maar op. Vond ik grappig om te lezen. Alleen kunnen zijn met jezelf is jezelf alleen kunnen vermaken.
Alle reacties Link kopieren
Wel jammer dat ik meteen 'vol van mijzelf' klink als ik zeg knap, intelligent en gezellig te zijn. Dit zou iedereen over zichzelf moeten denken
Alle reacties Link kopieren
quote:studentje6 schreef op 24 juli 2014 @ 02:44:

Wel jammer dat ik meteen 'vol van mijzelf' klink als ik zeg knap, intelligent en gezellig te zijn. Dit zou iedereen over zichzelf moeten denken



Je zal best knap, intelligent en gezellig zijn, dat geloof ik graag. Maar misschien mis je diepgang? En vinden de mannen het best leuk om een tijdje lol met je te maken, maar zien ze een lange serieuze relatie met jou niet zitten.



De post van Sensy vind ik trouwens heel scherp. Dat zou zomaar eens de spijker op zijn kop kunnen zijn.



Er zijn hier vast veel vrouwen die over zichzelf denken dat ze knap, slim etc. zijn, alleen voelen ze niet de behoefte dat steeds te benadrukken.
Alle reacties Link kopieren
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het knap dat je die positieve eigenschappen van jezelf herkent. Ik geef alleen aan, dat ik mezelf bescheidener zou opstellen. Dat is persoonlijk en misschien iets dat de heren in kwestie ook is opgevallen. Het kan ook misschien je onzekerheid maskeren?

En als je het daarmee niet eens bent, wat denk jij dan dat het probleem is? Heb je vast wel over nagedacht.

Verder vallen me een aantal uitspraken van je op:

- ik heb het uitgemaakt met mijn laatste ex, want ik had dat nodig.

- ik heb geen zin om mijn tijd te verdoen net mannen die niet verliefd op mij zijn.

- als hij niet voldoet aan mijn verwachtingen raak ik teleurgesteld.

- ik word snel verliefd.

Misschien heb jij je standaard te hoog zitten, heb je een onrealistisch beeld van een relatie en/of ben je idd verslaafd aan het verliefd zijn. Want het zou niet alleen om het verliefd worden moeten gaan, maar het vinden van een partner die goed voor je is en waarmee het op alle fronten klikt. Verliefdheid gaat altijd (bijna) een keer over.
Alle reacties Link kopieren
quote:studentje6 schreef op 24 juli 2014 @ 02:44:

Wel jammer dat ik meteen 'vol van mijzelf' klink als ik zeg knap, intelligent en gezellig te zijn. Dit zou iedereen over zichzelf moeten denken

Dit over jezelf denken vind ik al wat hoogdravend, er mee te koop lopen vind ik niet zo'n fraaie eigenschap.

Jezelf een klein beetje bescheiden opstellen is niks mis mee.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
quote:nbk schreef op 24 juli 2014 @ 12:16:

[...]



Dit over jezelf denken vind ik al wat hoogdravend, er mee te koop lopen vind ik niet zo'n fraaie eigenschap.

Jezelf een klein beetje bescheiden opstellen is niks mis mee.Geloof het of niet, maar ik ben in het dagelijks leven enorm bescheiden. Alleen ik heb ervoor gekozen die eigenschappen hier even te benadrukken omdat ik denk dat het niet aan mijn uiterlijk, intelligentie of gezelligheid ligt, snap je? Ik begrijp dat het misschien klinkt alsof ik vol van mijzelf ben, maar niets is minder waar
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 24 juli 2014 @ 02:17:

Nee, je hebt geen liefde te geven, dat denk je alleen maar. Wat jij te geven hebt is een heleboel aandacht die jij net zo hard ook terugeist van je cuties aan je zijde. Dat is echt geen liefde, trust me.



Verder eens met ciambella; je klinkt erg vol van jezelf en misschien denk je onbewust dat mannen ook vol van jou moeten zijn. Als ze na een tijdje afhaken, dan vraag jij je in je onbewuste arrogantie af hoe zij in Godshemelsnaam zo'n bloedmooie intelligente gezellige meid nou kunnen laten gaan! Je bent gaan geloven dat je De Hoofdprijs bent en dat is iets waar zowel mannen als vrouwen op afknappen.



En je zegt ook dat je alleen kunt zijn MET je vriendinnetjes en je studie en noem maar op. Vond ik grappig om te lezen. Alleen kunnen zijn met jezelf is jezelf alleen kunnen vermaken.



Thanks voor je reactie



Ik kan mij ook met mijzelf alleen vermaken, heerlijk op het strand liggen, boekje lezen, heerlijk uitgebreid koken, sporten, mediteren noem het maar op. Wat ik wilde zeggen is dat ik ook een leuk leven heb zonder man, maar een man het vaak net iets leuker kan maken.



Ik ga ook echt niet door het leven als 'de hoofdprijs' dus geloof niet dat het daar aan ligt.



Over de liefde zou je wel eens gelijk kunnen hebben, maar het is niet zo dat ik geen oprechte diepe gevoelens heb gevoeld voor sommige vriendjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven