37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.



Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Je leeft vandaag en niet gisteren.



Je hebt je halve leven nog te gaan, maar je praat alsof je al bijna dood bent.



Jij vult constant in wat anderen denken. Hierdoor heb je ALTIJD gelijk (fijn hè ), maar creëer je als het ware een schijnwerkelijkheid.



Tel wat je hebt, niet wat je mist. Hierdoor zul je tevredener zijn en anders in het leven staan en sta je eerder open voor een ander.



Bedenk wat je wilt en wat je leuk vindt en ga dat dan ook doen. Ga niet naar een café, omdat dat zo hoort, maar doe dingen die je wel leuk vindt, maar kom wel van je bank af. Ze komt niet morgen spontaan bij je aanbellen.



Luister eens naar Novastar- The best is yet to come. Dit heeft hij flink geholpen toen ik in de put zat, omdat ik dacht nooit meer een relatie te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Als ik denk aan mijn relaties en single tijd en iemand vraagt me aan de de fijnste tijden van mijn leven te denken, dan hebben die eingelijk nooit per se te maken met of ik een relatie had of niet. Ik ben heel gelukkig met en zonder partner geweest en ongelukkig met en zonder.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:boebezoebe schreef op 24 juli 2014 @ 00:11:

Als ik denk aan mijn relaties en single tijd en iemand vraagt me aan de de fijnste tijden van mijn leven te denken, dan hebben die eingelijk nooit per se te maken met of ik een relatie had of niet. Ik ben heel gelukkig met en zonder partner geweest en ongelukkig met en zonder.Maar waarom zou je dan een relatie beginnen? Volgens mij ervaren de meeste mensen hun fijnste tijden in hun leven tijdens relaties.
Mijn betere tijden zijn toch echt als single. Ben ik veel meer mezelf en bovendien ben je in 'n relatie toch vaak bezig met rekening houden en wordt je ook wel 'ns gekwetst omdat de ander niet evenredig veel rekening met jou houdt. Het leven is veel fijner als individu. Maar ben wel blij dat ik de ervaring heb, als je niet weet wat je mist kun je gaan idealiseren door al die romantische films. Maar bedenk: het happy end van 'n film is pas het begin van de relatie en daarna gaat het vaak toch mis als de roze verliefdheids wolk is opgetrokken.
Alle reacties Link kopieren
quote:justme_37 schreef op 24 juli 2014 @ 01:39:

[...]





Maar waarom zou je dan een relatie beginnen? Volgens mij ervaren de meeste mensen hun fijnste tijden in hun leven tijdens relaties.



Als het zo uitkomt wel, dan wil ik best een relatie. Als twee mensen graag een relatie willen met elkaar, dan is het raar om dat niet te doen vind ik. Andersom wil niet bij iemand blijven die mij niet meer wil, dus dan liever niet (als er kinderen in het spel zijn hoor je wel je best te doen vind ik). Zo bedoel ik dat. De langste relatie die je hebt is die met jezelf. Hoe het voor anderen geldt weet ik niet, ik weet alleen dat het voor mezelf zo is. Dat de keren dat ik me heel erg goed of heel erg slecht voelde, dat het weinig met een ander te maken had, maar alles met hoe ik mezelf zag.



Nu ben ik over het algemeen een erg gelukkig en tevreden mens. Ikzelf zie relaties in ieder geval niet als het grootste geluk, maar een mooie bonus.



Maar je hoeft me niet te geloven hoor. Als alles zoals jij het doet prima voor je werkt, sta dan vooral in het leven zoals je nu doet.



Maar zolang je een soort van mythe gelooft dat alles beter zou zijn als je wel op de middelbare school met de meisjes had zitten tongen in het fietsenhok, dan maak je jezelf ongelukkig met die gedachte.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Nou ja ik hoef ook niet perse een relatie. Een beetje spanning in het leven op zijn tijd vind ik al prima. Maar dat is dagdromen. Als je niet goed genoeg bent dan heeft het ook geen zin om verder je best te gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Al bijna 3 jaar ben je hier in dit topic aan het miepen dat je geen relatie hebt, geen seks hebt, je weer 21 wil zijn en dingen in je jeugd hebt gemist.



En er is al 3 jaar niets veranderd.



Conclusie: miepen over al jouw sores brengt je geen centimeter dichter naar een vrouw en achteraf kijk je een koe in zijn kont.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Wat een slachtofferrol zeg.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Justme, ik heb even bijgelezen sinds mijn postings, en wat zit je zielig te doen man! Get a life. Je hangt in het verleden! Gedraag je je ook zo als collega op je werk?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
quote:justme_37 schreef op 23 juli 2014 @ 23:36:

Jullie snappen het niet.



Mijn probleem is dat ik zoveel heb gewerkt heb dat ik altijd ignorant doorging.



Waar ik mee zit is dat ik niet geleefd heb. Ik heb nooit mijn wilde haren verloren. Het enige wat ik deed was studeren en werken.

Ik heb het verschrikkelijk gemist vroeger. eerste zoen, eerste keer sex, dates, relaties. Ik heb dat allemaal overgeslagen en dat doet mij pijn. Ik ga er steeds moeilijker mee om.



Het verleden kun je niet veranderen. Maar het nu wel. Wat houdt je tegen om alsnog die wilde haren te verliezen?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
En overigens heb je wel degelijk geleefd. je vulde je leven met studeren en werken.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 24 juli 2014 @ 21:15:

En overigens heb je wel degelijk geleefd. je vulde je leven met studeren en werken.En dat was zijn eigen keuze.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 24 juli 2014 @ 21:36:

[...]





En dat was zijn eigen keuze.En als ie wel met die wilde haren was bezig geweest, dan had ie misschien wel studie en werk verwaarloosd en had ie nu een stom baantje. Ook weer niet goed..
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 24 juli 2014 @ 21:44:

[...]

En als ie wel met die wilde haren was bezig geweest, dan had ie misschien wel studie en werk verwaarloosd en had ie nu een stom baantje. Ook weer niet goed..Precies. Dan had dat weer de reden geweest dat hij niet in trek is bij de veeleisende vrouwtjes.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Elmervrouw schreef op 24 juli 2014 @ 20:47:

Jeetje Justme, ik heb even bijgelezen sinds mijn postings, en wat zit je zielig te doen man! Get a life. Je hangt in het verleden! Gedraag je je ook zo als collega op je werk?



Als ik wist wat ik wel moest doen dan had ik dat allang gedaan.

Nee mijn collega's weten er natuurlijk niets van af en vermoeden ook niets. Ik heb een leidinggevende functie dus ik moet sterk in mijn schoenen staan.
Alle reacties Link kopieren
Die collega's maken geen kont uit natuurlijk.





Wel typisch dat je alleen reageert op iets waar je negatief op kan antwoorden en dat je de rest van de opmerkingen links laat liggen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:himalaya schreef op 24 juli 2014 @ 21:54:

[...]





Precies. Dan had dat weer de reden geweest dat hij niet in trek is bij de veeleisende vrouwtjes.Hoe kom ik wel in trek bij de gemiddelde vrouw? Ik zie geen oplossing in elk geval. Ik zie het als een onmogelijk doel.
quote:boebezoebe schreef op 24 juli 2014 @ 23:58:

Die collega's maken geen kont uit natuurlijk.





Wel typisch dat je alleen reageert op iets waar je negatief op kan antwoorden en dat je de rest van de opmerkingen links laat liggen.Dat heeft er niets mee te maken.
quote:himalaya schreef op 24 juli 2014 @ 21:36:

[...]





En dat was zijn eigen keuze.Voor mij voelde het als gedwongen. Wat als vrouwen je niet moeten? Dan ga je voor het geld. Ik kan in elk geval zeggen dat ondanks dat vrouwen mij niet moesten ik mezelf niet uit het veld heb laten slaan en gewoon volop dingen ondernomen heb.
quote:evangeline_234 schreef op 24 juli 2014 @ 20:09:

Wat een slachtofferrol zeg.



Nee, het is onmogelijk om een date te krijgen maar het verlangen is er wel. Hoe ga je hiermee om? Door middel van een 60 urige werkweek en dingen ondernemen met vrienden als ik daar tijd voor heb. En door regelmatig te sporten om positieve energie te krijgen. Verder mezelf niet verwaarlozen ( dat ligt op de loer als je heel lang alleen bent).

Nee ik kan niet zeggen dat ik slecht gedaan heb in mijn omstandigheden.
Alle reacties Link kopieren
Niemand zegt toch dat je het slecht hebt gedaan?



Wel vind ik dat je wbt vrouwen en wat die met je 'hadden moeten doen' je wel een slachtofferrol kiest. Of in ieder geval kies je er voor om na te blijven denken over dingen die je nog niet hebt gedaan en je daar down over te voelen. Dat is toch wat je eerder schreef?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
En wat is eingelijk je antwoord op de vraag wat je van plan bent te veranderen?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:justme_37, 10 uur geleden

Voor mij voelde het als gedwongen. Wat als vrouwen je niet moeten? Dan ga je voor het geld. Ik kan in elk geval zeggen dat ondanks dat vrouwen mij niet moesten ik mezelf niet uit het veld heb laten slaan en gewoon volop dingen ondernomen heb.Ja, want behalve een relatie en werken is er helemaal niks anders in dit leven natuurlijk
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Je hebt dus 'n goede baan, wellicht met 'n dito inkomen, verder ben je kind- en ex-vrij, dat lijkt me juist wel 'n goede uitgangspositie voor 'n date: geen bagage, veel geld!
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 25 juli 2014 @ 11:10:

Je hebt dus 'n goede baan, wellicht met 'n dito inkomen, verder ben je kind- en ex-vrij, dat lijkt me juist wel 'n goede uitgangspositie voor 'n date: geen bagage, veel geld!



Ja precies. heel aantrekkelijk, en dat je maagd bent zou ik geen probleem vinden.

Maar door je "gemiep" en je enorme negatieve instelling maak je jezelf onbereikbaar. Onbewust duw (en jaag) je de vrouwen weg.

Je houding zou me afschrikken niet niet dat je maagd bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven