Je haar kammen in de kamer

23-07-2014 12:50 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Misschien een beetje een vreemde vraag, maar waar is het gebruikelijk om je lange haren te kammen?

Het zit zo, ik en mijn vriend wonen sinds kort samen, ik heb twee dochters, mijn dochter kamt vaak haar haren in de kamer.

Nu vindt mijn vriend dat niet echt " gewoon ".

Zegt dat hij zich er de hele dag druk om maakt, ook omdat hij denkt dat ze provoceert, daar omdat hij er op vakantie ook wel eens een opmerking over maakte tegen haar. Ze is 17!

Is dat zo vraag ik me nu af.

Waar is het gebruikelijk je haren te borstelen.

Ik doe zelf mijn haar vaak onder een föhn in de kamer, maar mijn haar is ook niet zo lang.

Mijn dochter kamt haar klitten en loopt onderwijl de hele kamer door.

Is ook niet goed vind ik maar moet ik dan roepen blijf maar op een plek je haren doen?



Ik hoor graag jullie mening
Tssss, wat een idioot, er zijn ergere dingen dan een puber die haar haren kamt. Zo lang ze zelf de uitgevallen haren opruimt is het toch geen probleem? Hij klinkt ongezond. Hij maakt problemen waar ze niet zijn!! Pubertje: geef hem zijn vet, jij mag je haren kammen waar jij dat wilt, zo lang je wel je sporen opruimt :-)
Alle reacties Link kopieren
Dat mensen hier nog serieus op reageren zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:dubbeltje4 schreef op donderdag 24 juli 2014 01:03 TO reageert niet op onze posts.

Te druk met.........met wat eigenlijk? Haren kammen. Zit er dik in. Waar? Dat weet niemand

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven