Ik wil mijn kind en ik wil het nu! 😤

11-07-2014 00:01 627 berichten
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels bijna 39 wkn zwanger en kan niet wachten om te bevallen.

Wat mij zwaar valt, is dat mijn kindje niet is ingedaald, en er dus out of the blue een acute situatie kan ontstaan, wanneer mijn vliezen breken. Dat maakt dat ik niet heel ver van huis durf te gaan in m'n uppie.

Mijn oudste was ook niet ingedaald, en 2 uur voor mijn vliezen braken zei ik nog tegen man dat ik verwachtte dat hij nog wel 'n weekje zou blijven zitten. Had het dus in de verste verte niet zien aankomen.

Ook baal ik van de lichamelijke beperkingen. Ben gewend om lekker te ravotten met mijn zoontje, maar zelfs bij het op de grond met autootjes spelen zit mijn buik al in de weg.



Ik weet dat het een ontzettend non-probleem is, dat ik gewoon verrekte blij moet zijn met een tot nu toe spoedig verlopen zwangerschap, maar ik wil gewoon NU mijn meiske leren kennen. En aangezien slapen ook niet echt van harte gaat, val ik jullie maar even lastig met mijn ongeduldige gestampvoet.
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor de bemoedigende woorden, nu hopen dat jullie gelijk hebben!

Het is echt warm buiten, dus vandaag alleen een loopje richting supermarkt denk ik. Even in de diepvries klimmen...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 2 kg aangekomen.in een week! Totaal 16 kilo nu. Gaat suersnel de laatste weken.

Hebben jullie dat ook???
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik was juist een halve kilo afgevallen... Zal de slijmprop wel zijn

Nu 13,5 kg in totaal erbij.
quote:spuit-elf schreef op 23 juli 2014 @ 10:26:

Dat klinkt alsof het niet lang meer gaat duren, vivalamiek!



Ik zit nu binnen te hangen en weet even niet wat ik met mezelf aan moet. Ik heb geen zin om naar buiten te gaan vanwege hitte en zwangerschapsmasker, maar voel me nu schuldig dat ik binnen nutteloos zit te wezen. Zo nog maar even boodschappen doen, denk ik.



@marley: je kunt altijd bellen en vragen. Baat het niet dan schaad het niet.

Nutteloos? Je bent toch een baby aan het dragen? Noem het maar nutteloos

Ik vind dat je dan best op de bank mag hangen!



Durf ook niet zo goed in de zon overigens. Dus ik snap het wel.
quote:marly1083 schreef op 23 juli 2014 @ 08:59:

En hoe staat het ervoor dames?



Wordt weer een verschrikkelijk warme dag, oooo.ik.trek dat zo slecht. Vind ik het ergste van alles.

Wel goed geslapen. Rustig verder.

Vandaag 40 wkn, vr pas naar vlk omdat ze vandaag en morgen gern.plek hadden.

Zit te twijfelen of ik ff moet bellen of ze toch.plek hebben vandaag of morgen.om te strippen. Wat zouden jullie doen?Als je graag wilt bevallen, gewoon even bellen om te vragen?
quote:Pantax schreef op 23 juli 2014 @ 10:33:

Vandaag 40:4. Gisteren weeën, vandaag harde buiken. Maar ook een kind om te entertainen, dus ik wacht nog even tot morgen



Net wel alle geboortekaartjesetiketten geschreven, hoef ik dat straks niet meer te doen en etiketten op mijn dochters speelgoedbakken geplakt. Met aangepaste spelling, anders kon ze het niet lezen. Nu staat er dus Littul Piepol en Pleemobiel, en het ergste: dat druist zó in tegen mijn nesteldrang





Tijd om je dochter fatsoenlijk te leren lezen
quote:doornroozzje schreef op 23 juli 2014 @ 10:42:



Vraagje: hoe ver gaan jullie nu nog van huis? Ik ga vanmiddag koffie drinken met een vriendin en we willen ergens in het midden afspreken. We wonen 3 kwartier met ov bij elkaar vandaan. Ben alleen een beetje bang om nu met ov te reizen Niemand let op, het is warm en ik kan ook niet zo ver lopen. Aan de andere kant vind ik het leuk om af te spreken, want vlieg tegen muren op. Vriendin is trouwens ook zwanger, vandaar dat we in het midden af spreken. Hoe ver gaan jullie nu nog van huis?Eh, ongeveer een kilometer of twee, of ik laat me brengen. Maar dat is meer mijn eigen mutserigheid hoor! maar met ov, ach wat kan je gebeuren? Zou wel mijn partner instrueren om klaar te staan om je op te halen maar verder :-)
Ik blijf binnen de stadsgrenzen. Vanmorgen naar de vk geweest, niet gestript. Baarmoedermond ligt nog te ver. Wel is het weker aan het worden daarbinnen, maar dat mag ook wel met 40+2. Voor maandag een afspraak in het ziekenhuis gepland voor een ctg, en dinsdag weer een strip-poging. Hopelijk is het niet meer nodig.
Alle reacties Link kopieren
@vivalamiek, dat klinkt toch alsof het niet meer lang kan duren. Spannend hoor.



Lang leve de supermarkt die is idd nu zo lekker. Je zou bijna je stoel tussen de melkpakken zetten.



Ben nu 36 weken dus durf nog zeker wel van huis te gaan, ook alleen. Die kleine is wel flink aan het indalen heb ik het idee. De druk op op de benedenboel word steeds groter.



Vandaag gewerkt tot 14:30 en daarna lekker met vriendinnen en kindjes naar het zwembad, ff afkoelen. Gelukkig kan ik de zo'n nog aardig hebben, maar toch niet te lang. Heb het idee als mijn buik zo warm word dat die kleine gekookt word in het vruchtwater. Morgen vrij dus waarschijnlijk weer lekker naar het zwembad.



Vind het wel spannend hoor meiden, meeste van jullie zijn toch al stukje verder, dus kan mooi lezen wat mij ongv te wachten staat.
Nog meer wachten



Vandaag naar de kinderboerderij en de speeltuin geweest. Man is er de hele dag niet en pas vannacht terug, dus heb kind lekker vroeg op bed gemikt. Nu fijn Greys Anatomy kijken, ik ben áf
Alle reacties Link kopieren
quote:Pantax schreef op 23 juli 2014 @ 19:11:

Nog meer wachten



Vandaag naar de kinderboerderij en de speeltuin geweest. Man is er de hele dag niet en pas vannacht terug, dus heb kind lekker vroeg op bed gemikt. Nu fijn Greys Anatomy kijken, ik ben áf Hier nog een... Moe, chagarijnig en kind is voor mijn gevoel ingedaald tot mijn knieen, heb niet het gevoel dat ik nog een kant op kan
Alle reacties Link kopieren
Dus ik vandaag toch op pad. Lekker op terrasje in het park in de schaduw met een goede vriendin bijgekletst. Heel gezellig en blij dat ik toch ben gegaan. So far so good. Wil ik naar huis, ligt dat k*t OV op zijn gat....&@$%#!!! Eerst 15 minuten bij halte gewacht. Had inmiddels olifantenenkels (geen bankje) toen bleek dat er niets meer reed. Toen op zoek naar pinautomaat (kwartier waggelen) en toen op zoek naar een taxi (normaal krioelt het er van, behalve als je er een nodig hebt) Stukje wat normaal max. 20 duurt heb ik nu een uur over gedaan. Conclusie: ik kom mijn buurt niet meer uit!



Nu stikchagarijnig en met pijn in liezen op de bank (maar wat zal ik lekker slapen vanacht!)



Zo, dat was even mijn klaagzang. Hoe was jullie dag?
quote:Captain_Obvious schreef op 23 juli 2014 @ 13:32:

[...]



Nutteloos? Je bent toch een baby aan het dragen? Noem het maar nutteloos

Ik vind dat je dan best op de bank mag hangen!



Durf ook niet zo goed in de zon overigens. Dus ik snap het wel.



Ja, da's waar. Een kind maken is niet nutteloos en zeker niet makkelijk met dit weer



Ik ben vandaag naar de stad gewaggeld om boodschappen te doen en dat was alweer genoeg barre tocht voor mij. Lig nu op de bank te sudderen.



Mijn buik is echt aan het uitpuilen. Volgens mij krijg ik een enorm groot kind De bewegingen doen gewoon pijn, af en toe. Ik probeer nog maar een beetje van de rust te genieten, want als de kleine er straks is, is dat voorlopig voorbij.
Doornroozzje, het OV is een drama, zeker voor een zwangere. Ik weiger al weken om ergens heen te gaan waar ik niet voor de deur kan parkeren, haha.
Oja, ik ben laatst ook gestrand op een station. Uur zitten wachten tot er weer wat reed (en zeer onbehulpzame NS-medewerkers, grrr).



Ach ja, das OV.



Ik heb steeds harde buiken en rugpijn, maar nog niks concreets. En ik heb het heeeeeeeeeeeeeel erg warm. Nouja, het duurt vast niet lang meer nu.
Alle reacties Link kopieren
quote:spuit-elf schreef op 23 juli 2014 @ 21:13:

Doornroozzje, het OV is een drama, zeker voor een zwangere. Ik weiger al weken om ergens heen te gaan waar ik niet voor de deur kan parkeren, haha.



Ja, ov is inderdaad onzekere factor. Had ik kunnen weten en had vanmiddag dus gewoon pech... Met auto naar centrum is niet zo handig en ik ben ook niet zo handig met auto's :-) Net 3 mnd mijn rijbewijs + hormonen = bang konijn!



Hebben jullie al een ventilator in huis? Is echt mijn beste vriend deze dagen!
quote:doornroozzje schreef op 23 juli 2014 @ 21:50:

Hebben jullie al een ventilator in huis? Is echt mijn beste vriend deze dagen!Ja, op de slaapkamer. Ik breng uren door op bed voor de ventilator.
Goeiemorgen allemaal! Meelezer hier gaat speciaal kijken of er al iemand bevallen is vannacht!



Maar niks geen nieuws dus...?
Neu. Morgen strippen. Vandaag stofzuigen. Ik ben al een uur stofzuiger ontwijkend gedrag aan het vertonen
Alle reacties Link kopieren
Nope!!

Hier ook morgen strippen..

Ik verwacht vandaag niets, voelt weer helemaal rustig, snik.



Gelukkig laatste warme dag!! Komende 14 dagen regen en.koelete temp. Sorrie voir de rest van nederland, maar hier ben ik erg blij mee!!



Nu verder kijken, orange is the new black op netflux. Geweldige serie! Als het zo doorgaat kijk ik hm.uit voor mn bevalling;)
Alle reacties Link kopieren
quote:marly1083 schreef op 24 juli 2014 @ 10:06:

Nope!!

Hier ook morgen strippen..

Ik verwacht vandaag niets, voelt weer helemaal rustig, snik.



Gelukkig laatste warme dag!! Komende 14 dagen regen en.koelete temp. Sorrie voir de rest van nederland, maar hier ben ik erg blij ;)Met fit bericht maak je me erg gelukkig. Wat heerlijk dat het wat gaat afkoelen, hoop dat ik dan nog wat beter ga slapen... Morgen weer naar de gynaecoloog.... Ik ben benieuwd of we een geplande sectio krijgen
Als ik mezelf voorbij loop, lach ik wel even vriendelijk
Nope, geen kind vooralsnog hier !
Alle reacties Link kopieren
Tis al een tijdje rustig met geboortes..

Ik verwacht dat het morgen een.spannende dag gaat worden met dit weekend een aantal geboortes!
quote:marly1083 schreef op 24 juli 2014 @ 11:02:

Tis al een tijdje rustig met geboortes..

Ik verwacht dat het morgen een.spannende dag gaat worden met dit weekend een aantal geboortes!

Ik hoop het!



(Zei ik dat nou echt?)
Ik weet uit ervaring dat de 26ste een mooie dag is om te bevallen! Ik zal met jullie meejuichen wat betreft koeler weer, maar dat zaterdag dan in mijn achtertuintje wel even de zon mag schijnen ivm kinderfeestje, okee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven