Rustige strandplek

17-07-2014 21:34 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,



Ik ben op zoek naar een strandplek waar het lekker rustig is en waar je makkelijk kunt parkeren. Het zou fijn zijn als er wel een tentje is waar je wat kunt drinken en eten.



Ik woon redelijk dicht bij de kust, maar wel drukke kustplaatsen. Daar waar je hutje mutje ligt zeg maar.



Ben dus graag bereid een stukje verder te rijden.



Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Als je bij IJmuiden maar wel IJmuiderslag en de strandtenten daar vermijdt, daar is het in de herfst en lente al stervensdruk qua verkeer en parkeren. Kan je nagaan bij mooi weer.
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Terschelling,

Vlieland,

Texel,

Ameland
Niet geschoten is altijd mis
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juli 2014 @ 21:48:

[img]Strand van OuddorpHet strand van Ouddorp is één van de mooiste stranden van Nederland. Bezoekers waarderen het uitgestrekte en rustige karakter van het strand van Ouddorp. Daarnaast is het strand geschikt voor zonaanbidders, maar ook voor watersportliefhebbers.[/img]





[img]http://www.webkey6.nl/klant/noordzeepar ... uddorp.jpg[/img]





Parkeren

Een dagje naar het strand van Ouddorp? Parkeren is gratis! Aan de Vrijheidsweg, Noordweg, Brouwersdam en Groenedijk zijn gratis parkeerplaatsen beschikbaar. Wanneer u Ouddorp binnen rijdt, hoeft u enkel het bordje 'Stranden' te volgen om één van de parkeerplaatsen te bereiken



De tip Ouddorop heb ik laatst ook al eens gekregen, klinkt heel goed!

Wij wonen in de omgeving van Utrecht en kunnen morgen niet voor 10.00 vertrekken, iemand enig idee of dat richting Ouddorp dan nog zin heeft ivm files?
Alle reacties Link kopieren
Ben je al geweest? En welk strand is het geworden?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
In zeeland zijn best wat rustigere plekken te vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven