welke tijdschriften lezen jullie altijd?

24-07-2014 08:37 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuwsgierig naar welke tijdschriften jullie zoal lezen.

Ik lees voornamelijk de cosmo politan en de viva



maar verder ook heel af en toe de flow omdat daar gewoon veel interessante dingen en wetenswaardigheden in staan, waar ik soms wel blij van wordt.

En af toe ook de sante. Het gebeurt heel soms in de winkel als ik boodschappen aan het doen ben, dat ik tijdschriften ga doorbladeren, mocht ik iets leuks tegenkomen waarvan ik denk, daar wil ik meer over lezen, wil ik het nog wel eens gaan kopen, maar dat is echt heel zelden.



Wat lezen jullie graag?
Alle reacties Link kopieren
We hebben nu zo'n proefabonnement op de Quest, was een actie.

Dat loopt bijna af.



Laatst een tegoedbon gekregen voor een x aantal tijdschriften. Daarvan ga ik de Linda bestellen. De Linda vind ik een goed blad, vernieuwend en juist niet keer op keer dezelfde uitgekauwde onderwerpen. Los koop ik de Linda (bijna) nooit want vind het te duur.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees graag en veel.

We hadden daarom een abonnement op de leesmap. Wegens bezuinigingen opgezet. Haal ze nu uit de bieb.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een abonnement op 101 woonideeën, koop elke keer radar plus.

De Linda koop ik soms, dat hangt van het thema af, mijn geheim lees ik ook regelmatig.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees de Historia en de Quest af en toe.

Meestal de specials van de Quest , de maandelijkse uitgave vind ik niet veel aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees de Eigenhuis & Interieur, VTwonen, Linda en Jan. Heel soms de Libelle, mijn guilty pleasure, haha.
Alle reacties Link kopieren
Morgen op vakantie; zag bij flair een book-magazine, dus die gaat mee.
Alle reacties Link kopieren
Koop nooit tijdschriften en lees ze ook zelden

Alleen als ik naar de sauna ga en ga relaxen, pak ik de Linda



Een enkele keer krijg ik van een vriendin trosrader of consumentengids, die zijn ook wel leuk



Maar geef er geen cent aan uit, heb ze meestal in 20 minuutjes uit



Lees veel liever een boek
Alle reacties Link kopieren
Ik ga 1x per week naar de bieb, koop een bakkie koffie en lees alle tijdschriften. Behalve de Viva. Daar heb ik nooit wat aan gevonden. Ik lees de Linda wel graag al staat het wereldje wel ver van me af met al die 'leuke hebbedingetjes die je moet hebben'.

Maar onderwerpen en interviews zijn wel leuk en soms gewaagd.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Quest, Quest Historie en Psychologie en 101 vragen. Historia. Ik hou van geschiedenis dus met dit soort bladen doe je mij een heel groot plezier. Op de Quest ben ik geabonneerd, de rest koop ik vaak.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees af en toe de Maarten en de Opzij omdat ik die krijg. Verder vind ik tijdschriften weinig aan.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Als ik tijdschriften koop/lees zijn het voornamelijk Vogue, Beau Monde, Grazia of Cosmopolitan.
Flow, Beau Monde en Vogue. Linda lees ik bij de kapper.
Voor een vakantie ga ik naar de bieb en dan neem ik wat verschillende soorten tijdschriften mee.



Ik heb een abonnement op Kek Mama en die lees ik elke maand.
Royalty
Niet echt. Bij de kapper lees ik wel de roddelbladen. Wel neem ik regelmatig de Lidy v/d Poel mee of Dr. Anne Maas of iets anders uit die serie. Maar dat volgens mij niet echt onder tijdschriften.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er dit jaar achter gekomen dat ik de Libelle eigenlijk een heel leuk tijdschrift vind!
Voorheen nam ik wel eens jaarabonnementen op Viva, Margriet en Libelle omdat je dan leuke cadeaus kreeg.

Maar nu koop ik regelmatig losse tijdschriften zoals Happinez, Psychologie en Quest.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 24 juli 2014 @ 09:56:

geen



het is voornamelijk 13 in 'n dozijn waarbij alle onderwerpen elk jaar terug weer herkauwd worden



Daarom gaat het ook zo slecht met veel bladen...



Wie hier vertelt de Viva te lezen verdient een ban
Ik lees de Flair, Flow, Opzij, Grazia, Linda, Sante,Lof, Marie Claire, Jan, Kek mama en Mama. Ik ben er echt heel dol op.



Soms de Libelle, Margiet, Beau Monde.
Alle reacties Link kopieren
consumenten geldgids, fiscalert, One World (gratis), the Optimist, Psychologie (nu na jaren opgezegd), Voedingswaarde.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jaren een abonnement op de Genoeg gehad (over consuminderen).

Verder koop ik zo'n 2x per jaar een Vriendin of Flair (voor in m'n vakantie).
Alle reacties Link kopieren
Linda.... Ik woon in Zwitserland, en heb met 2 nederlandse vriendinnen een Abo... de weekbladen naar het Buitenland te sturen is helaas te duur!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dol op tijdschriften! Ik lees graag 101 Woonideeen, Ouders van nu en Jij & je kinderen. Van familie krijg ik de Libelle en Flair. En dan zijn er nog christelijke bladen (misschien niet zo bekend): Jente (over opvoeding), Gezinsgids, Terdege, Eva (damesblad EO), CV Koers (opinieblad), Puur zomer.
Alle reacties Link kopieren
Heel soms viva, grazia en de vriendin. Meestal als ik naar familie ga met de trein en dat is 4,5u reizen. Verder niet, lees grotendeels alles online.
Zoon heeft al jaar en dag een abonnement op Quest, die lees ik ook wel.

Bij de tandarts pik ik er altijd de Libelle uit.



Zelf koop ik af en toe Dag Allemaal en TV-familie (Vlaamse roddelblaadjes).

Pychologie Magazine als ik eraan denk, die 'vergeet' ik eigenlijk altijd te kopen, terwijl dat als ik 'm heb ik 'm wel van voor naar achter lees.

Humo ('onafhankelijk en kritisch weekblad') als er een interessante cover is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven