Hoe vouw ik een slaapzak zo klein mogelijk op?

24-07-2014 10:35 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen,



Ik heb een slaapzak en doe moet ik zo klein mogelijk mee

Krijgen ik heb helaas niet meer het tasje erbij die er srandaard bij zit.

Iemand tips?
In de lengte in drie vouwen en strak oprollen.
Wat Cateau zegt. Indien je minder breed en iets langer wilt; 1x vouwen.
Alle reacties Link kopieren
Rollen!
Alle reacties Link kopieren
Mosterd
Alle reacties Link kopieren
Voor een paar euro kun je bij outdoorzaken losse compressiehoesjes kopen voor je slaapzak.
quote:Cateautje schreef op 24 juli 2014 @ 10:37:

In de lengte in drie vouwen en strak oprollen.



Zal ik je dan eens een openbaring doen? Wanneer je een hoesje bij je slaapzak hebt past het beter en wordt het kleiner wanneer je je slaapzak gewoon erin propt! Ik kon het ook niet geloven maar het is echt waar.



Probeer het anders maar eens met gewone plastic draagtasjes!



p.s. daarnaast is het ook nog eens beter voor je slaapzak omdat de "vulling" dan beter verdeeld blijft ipv steeds op dezelfde plek te vouwen.
quote:Calm schreef op 24 juli 2014 @ 10:54:

[...]





Zal ik je dan eens een openbaring doen? Wanneer je een hoesje bij je slaapzak hebt past het beter en wordt het kleiner wanneer je je slaapzak gewoon erin propt! Ik kon het ook niet geloven maar het is echt waar.



Probeer het anders maar eens met gewone plastic draagtasjes!



p.s. daarnaast is het ook nog eens beter voor je slaapzak omdat de "vulling" dan beter verdeeld blijft ipv steeds op dezelfde plek te vouwen.Da's een goeie. Dat was niet alleen een openbaring, ik voel me zelfs verlicht.
quote:Cateautje schreef op 24 juli 2014 @ 10:58:

[...]



Da's een goeie. Dat was niet alleen een openbaring, ik voel me zelfs verlicht. Hahaha, weer een goede daad verricht vandaag!
quote:Calm schreef op 24 juli 2014 @ 11:01:

[...]





Hahaha, weer een goede daad verricht vandaag!







Met onze slaapzakken van gladde stof werkt gewoon erin proppen het beste, met de slaapzakken van gewoon katoen werkt dubbelvouwen en oprollen alleen.
Alle reacties Link kopieren
quote:sophiax schreef op 24 juli 2014 @ 10:43:

Voor een paar euro kun je bij outdoorzaken losse compressiehoesjes kopen voor je slaapzak.Dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven