Zomerhaters en winterliefhebbers, verenigt u! (II)

04-09-2013 21:05 3032 berichten
Het topic waar het altijd rotweer is, volgens de heersende opinie dan.

Waar sneeuw en ijs met vreugde worden begroet en waar regen en storm een feestje zijn. Waar ongebreideld gemopperd mag worden als de zon weer eens schijnt en het zweet je met straaltjes van je kop loopt.



Om de sfeer er vast een beetje in te brengen vast een plaatje:







Oh ja, en we komen van hier .



Veel winterplezier!
anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 04-09-2013 21:29
Reden: Linkje gewijzigd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 23 juli 2014 @ 11:19:

Dag van nationale rouw?Hier ook, maar dan omdat de binnenthermometer alweer 28 graden aangeeft.Dat je het je strot uitkrijgt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik zweet me ook echt kapot... Maargoed, straks weer een lauwe douche, dat is dan wel weer lekker
Wát een hitte ga maar weer eens in bad voor de tweede keer vandaag.
quote:miedo schreef op 23 juli 2014 @ 11:19:

Dag van nationale rouw?Hier ook, maar dan omdat de binnenthermometer alweer 28 graden aangeeft.

Ben echt nog te lam om achter een nieuwe ventilator aan te gaan, dus de oude met fratsen moet nog maar.

Kat uitgefoetert omdat het pas 11.15 uur is, meneer weer geen tanden wil poetsen en ik heb begrepen dat het pas maandag beter weer wordt!grrrrrrrrrrrrrrrr



Isis, regen WAAR?Ben jij wel helemaal lekker? Met je gezeik over het weer?
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat een heerlijk topic! Kan niet wachten op de koudere, regenachtige herfst/winter dagen en avonden! Zo gezellig, heerlijk. En zulke lekkere recepten, leuke fashionitems etc. Heb een hekel aan 'warm weer' haha.

Vanmiddag heerlijk dikke erwtensoep op (homemade natuurlijk) en net gesmikkeld van andijviestamppot (ja, echt waar!) Hele dag door drink ik herfst storm thee van pickwick Dat is hoe ik deze zomerse tijden weer doorkom
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen Lantana!

Ja heerlijk he, die leuke fashion items

In de zomer heb je ook hele leuke mode, maar in de herfst/winter kun je gewoon meer een outfit aan, dus jasje, sjaal, laarsjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 23 juli 2014 @ 11:19:

Dag van nationale rouw?Hier ook, maar dan omdat de binnenthermometer alweer 28 graden aangeeft.



Hoe haal je het in je hoofd?



Aanvulling: ik snap het al, dit topic staat waarschijnlijk niet voor niets op psyche.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Wat een waardeloos butt-weer is het toch. Zou het liefst mijn bed niet uitkomen, heb met dit weer toch niks om naar uit te kijken. Zou het liefst een zomerslaap doen en pas eind oktober weer wakker worden. Zit nu ook weer 'heerlijk' te zweten op de bank en wat heb ik gedaan? Niets, helemaal niets. En toch zweet ik alsof ik de marathon heb gerend.



De afwas staat er nog, twee bordjes en zelfs dat is me teveel. Het lukt me gewoon nauwelijks. Heb nergens zin meer in en zie eigenlijk ook geen lichtpuntjes meer. Alleen 1 groot zwart gat wat Zomer heet.



Lantana, ik heb al dagen lang zin in lekkere thee. Maar zelfs dat wordt door de zomer vakkundig voor me verknald, het is gewoon te heet...
Alle reacties Link kopieren
Jen en Sebastiaan, dankjulliewel voor de complimenten! Ik word zo blij van die mooie plaatjes!



Noukske, sterkte met je konijn. Ik hoop dat hij/zij gauw weer beter is.



Blue lagoon, sterkte met de warmte! Heb net gedoucht en voel me redelijk fris. Alleen ben ik die dagelijkse hoofdpijn wel erg beu! Ik hoop dat het heel snel afkoelt. Vrijdag zou er redelijk wat regen komen, maar ik zie nu dat dit niet meer het geval is, hooguit wat sputters. Bah! Gelukkig gaat de maximum temperatuur wel omlaag!



Miedo, niet zo handig, die opmerking... Ik snap je frustratie over de warmte en de onontkoombaarheid ervan, maar toch.
Alle reacties Link kopieren
Toch het kleine afwasje maar gedaan. Voor vandaag is alles klaar, morgen de was doen. Fijn dat je je nu redelijk fris voelt LunaLoona. Dat heb ik ook na het douchen, helaas duurt dat nooit lang. Volgende week gaan de temperaturen inderdaad omlaag maar ik juich maar niet te vroeg, augustus moet er nog aankomen en die gruwelijke maand kan ook nog heel veel horror-weer in petto hebben.



Bah, bah, bah. Het is allemaal zo uitzichtloos en eindeloos... Ik wou dat ik zicht had op betere tijden. Ik ben vooral bezig met overleven in plaats van leven. Iedere dag is weer een zware beproeving. Hatelijk dank, Zomer!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je plaatjes ook erg mooi, LunaLoona. Ik kijk er alleen niet al te vaak naar want word er erg verdrietig van. Kan iedere dag wel janken van ellende. Respect voor de mensen die nu een stille tocht lopen, ik kan niet eens rustig op de bank zitten zonder me kapot te zweten. Teringzomer.



Sterkte met je hoofdpijn

Ook weer zo'n 'heerlijk cadeautje' van dit 'zalige seizoen' :puke:
Alle reacties Link kopieren
Net tegen alle verwachtingen in toch nog gesport vandaag. Ging zelfs redelijk goed en heb de zomerfrustratie eruit gesport. Heb gedaan alsof de hometrainer de zomer was. Geloof me, die hometrainer heeft er flink van langs gehad!



Zometeen mezelf belonen met een koude douche en een flesje ijskoude Spa Rood!
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 23 juli 2014 @ 18:27:

De thermometer buiten wees 36 graden aan



Vandaag?! Dat kan niet. Het werd 25 tot 30 graden. Dan is je thermometer opgewarmd door die overtollige zon, denk ik.



Ik vond het vandaag erg meevallen wat betreft het weer, maar dat komt ook door die stevige wind die vandaag waaide. Maar ja, ik woon ook in Friesland. Daar is het vaak wat koeler.
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Alle reacties Link kopieren
Sebastiaan1234: toch was het zo. En inderdaad dat kan ook nog verschillen, ik zit in het diepe binnenland.
Alle reacties Link kopieren
Wow, je bent goed bezig Blue! Toch nog die afwas gedaan én gesport.



En Sebastiaan, wat heerlijk dat het meeviel in Friesland. Ik heb daar kennissen wonen en daar is de temperatuur toch vaak een paar graden lager (soms ook niet hoor). Hier was het vandaag 32 graden, uit de zon, dat wel. (Ik denk dat de thermometer vol in de zon ontploft zou zijn... net als mijn hoofd vanmiddag bijna dus )



Het ergste is nog dat we voorlopig alleen uit kunnen kijken naar volgende week, want dan wordt het eindelijk weer eens 'maar' 25 graden Om te janken is het!



Nouske, wat erg! Vreselijk om een ziek huisdier te hebben Sterkte met je lieve Nijntje, hopelijk is het iets onschuldigs.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Jen! Ik ben nu zo aan het afvallen dat ik het zonde vond een dag over te slaan. Volgende maand weer naar de diëtiste en dan wil ik er wel weer wat af hebben! Ik ben benieuwd hoe ik er in de winter uitzie en welke fijne kleren dan weer passen en mooi staan



Laat mij maar lekker lelijk zijn in de zomer en mooi zijn in de winter! Morgen weer naar het zwembad, dat zal me hopelijk goed doen! En dan hoef ik morgen ook een dagje niet op de hometrainer want dan sport ik door middel van heel veel baantjes trekken!
Alle reacties Link kopieren
Vriend heeft All I Want For Christmas op gezet
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh ladies, ik ben zó ontzettend moe



Ik kan niet meer, al die nachten slecht slapen en steeds vroeger wakker worden (gisteren 6.00 uur en vanochtend 5.30 uur); het sloopt me. Nu wat extra eten en dan weer een tukkie op de bank.



Nog 3 dagen en dan is het weer 22 graden!!!!! Ik kan niet wachten
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
jen16, 32 graden?! Waar woon je?! Hier was het 27 ofzo.



hipstercat, ik heb het ook zo warm. Vooral in de avond. Het koelt nauwelijks af! Gelukkig gaat het morgen regenen.



blue lagoon, dat is niet fijn. Vooral niet met dit weer. Dan wil je je haast niet vertonen in het zwembad of op het strand. In de winter is dat gelukkig niet een probleem. Hopelijk heb je dan een gezond lichaam voor de volgende zomer!
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat mensen dit weer lekker vinden. Verbranden, zweten, uitdrogen, hoofdpijn, moe, bloedheet slapen met een dun dekentje en de ventilator op de hoogste stand, terwijl dát nog te heet aanvoelt, niet lekker kunnen fietsen of sporten buiten, slecht voor de natuur, vliegen die telkens vervmiljardvoudigen, snikhete auto... ik ben maandag naar Leeuwarden gefietst in de lichte regen en bewolking, wat is dat gezellig zeg! Dát was pas aangenaam in korte kleding!
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Alle reacties Link kopieren
Met nijnemans lijkt het gelukkig wat beter te gaan. Ik zag hem weer wat hooi eten en hij drinkt wel goed. Wie weet heeft hij ook gewoon veel last van de warmte (is een buitenkonijn).



Gisterenavond weer een sprong in het kinderbadje genomen en ben er in blijven zitten totdat ik het koud kreeg? Koud???? Jawel, koud .

Dat werkt dus! Heb de rest van de avond geen geplak meer gehad. Dus deze routine ga ik de komende dagen maar aanhouden. Dan zijn in ieder geval de avonden aangenaam.



blue_lagoon wat goed van je dat je zo veel aan het afvallen bent. En al die beweging ondanks de hitte; knap hoor!
Bij een scheiding in je haar gaat het ook 2 kanten uit dus dikke doei! (by GrumpyCat1983)
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 23 juli 2014 @ 22:22:

Dank je Jen! Ik ben nu zo aan het afvallen dat ik het zonde vond een dag over te slaan. Volgende maand weer naar de diëtiste en dan wil ik er wel weer wat af hebben! Ik ben benieuwd hoe ik er in de winter uitzie en welke fijne kleren dan weer passen en mooi staan



Laat mij maar lekker lelijk zijn in de zomer en mooi zijn in de winter! Morgen weer naar het zwembad, dat zal me hopelijk goed doen! En dan hoef ik morgen ook een dagje niet op de hometrainer want dan sport ik door middel van heel veel baantjes trekken!



Ik vind het heel knap dat je elke dag sport, juist met deze warmte en omdat jij toch wel heel erg last van de warmte hebt!



Lief van je vriend dat hij dat liedje draaide! Ik vind het nog wat te vroeg voor kerstliedjes, maar ik word wel heel blij van die kerstplaatjes. Jammer dat jij daar niet zo blij van wordt...



Sebastiaan, wat fijn voor jou dat het daar een beetje uit te houden is! Hier waait het ook wel, maar in huis koelt het nauwelijks af. En wat lief van je, wat je tegen Blue Lagoon zei.



Arme Hipstercat, Slaapgebrek is slopend! Ik ben ook blij dat de temperaturen naar beneden gaan. Hopelijk kunnen we dan allemaal weer een beetje goed slapen!
Alle reacties Link kopieren
Luna, mijn opmerking was inderdaad niet heel handig, maar ik bedoelde het niet negatief uiteraard. En hij maakt wel duidelijk hoe ik deze hitte ervaar bleh



Afvallen , blue lagoon?Ik zwel helemaal op met deze warmte!
Alle reacties Link kopieren
Dankje Luna



en ik bedoelde natuurlijk ladies én sebastiaan1234
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 24 juli 2014 @ 11:43:

Luna, mijn opmerking was inderdaad niet heel handig, maar ik bedoelde het niet negatief uiteraard. En hij maakt wel duidelijk hoe ik deze hitte ervaar bleh



Afvallen , blue lagoon?Ik zwel helemaal op met deze warmte!



Ik dacht ook geen enkel moment dat je het slecht bedoelde, maar met de hoog oplopende emoties op andere topics hield ik even mijn hart vast voor wat er nu op dit topic kon gebeuren. Dat viel nog mee, afgezien van ene Hatseflats zijn er geen lullige reacties geweest.



Even een vraagje aan iedereen hier: hoe zorgen jullie ervoor dat jullie voldoende eten en drinken? Ik heb nauwelijks trek en al helemaal geen zin om eten te maken. Verder drink ik redelijk veel, maar ik heb het gevoel dat het nog niet genoeg is, omdat ik me niet erg fit voel. Heeft iemand tips?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven