Het wachtbankje ~ tussen ovulatie en menstruatie

20-06-2013 11:14 5029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je lekker kletsen terwijl je de twee lange weken door moet komen voordat je kan testen.



Iedereen is welkom, lekker even van je afschrijven of advies vragen aan andere dames. Ervaringen en symptomen delen. Alles kan en mag!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor de felicitaties allemaal! Het is nogal onwerkelijk. Ook erg spannend gezien mijn eerdere miskraam. Ik zal iedereen via dit forum blijven volgen hoor! Succes allemaal! Hou hoop!
....je moet zelf de slingers ophangen!
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal, mag ik ook meeschrijven? Ben nu net ongesteld geworden maar heb gewoon ook even de behoefte om dingen te delen, in mijn omgeving weet bijna niemand dat we hiermee bezig zijn, dus.. Inmiddels al 10 maanden bezig en heb net dmv ovulatietesten mijn eisprong gevonden. Ik vind het allemaal wel erg lang duren en ik merk gewoon dat ik met iemand hierover wil praten. Zijn er meer mensen zolang bezig? Maar goed, ik kom dus ook op het bankje zitten en mijn NOD is 18 augustus!
Alle reacties Link kopieren
Hello ladies! Daar ben ik ook weer ik heb weer plaats genomen op het bankje. Deze keer heb ik m'n eisprong helaas niet zo duidelijk ontdekt dus was een beetje onduidelijk. Ben dus maar uitgegaan van de laatste en tevens gemiddelde cyclus. Dit betekend dat ik op 29 juli m'n NOD heb. Nog ruim een weekje geduld dus
Rijd nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Alle reacties Link kopieren
Dystania, hopelijk voor jou een regelmatige en normale cyclus en snel een positieve test!



Welkom rozen!
Rijd nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie!!



Ik heb vrijdag een test gedaan.. Negatief. Ik wad ergens toch wel heel teleurgesteld. Hoewel dit de eerste ronde in en ik weet dat het wel lang kan duren, had ik er toch op gehoopt. Ik ben ergens zo bang dat het niet gaat lukken, hebben jullie dat ook?



Gisteren dus inderdaad ook ongesteld geworden.. Man wat pijnlijk weer, weet precies weer waarom ik ooit aan de pil ben gegaan ) maar daar was ik ergens dan ook wel blij mee, betekent iig een regelmatige cyclus van 28 en nu 29 dagen!



Maar goed, op naar de vruchtbare dagen en tot over een kleine twee weken dan maar!!



Succes missbalou! Hallo peetj (herkenbaar hoor, dat je even van je af moet schrijven ) ! Hoop voor jou idd op regelmaat maar vooral een positieve test dystania!
Alle reacties Link kopieren
O sorry voor de typos: telefoon!
Alle reacties Link kopieren
Hey dames, ik ben weer terug van vakantie! Helaas ongesteld geworden daar, maar gelukkig wel pas de laatste dag. Dus heb volop van onze vakantie kunnen genieten, maar het wordt helaas dus geen vakantie baby ;-p. Pfff, maar ik was die pijnlijke klachten ook even vergeten zeg; zere rug niet normaal! Maar ik ben er al weer vanaf, dus inderdaad hop hop naar de vruchtbare dagen...

Succes voor iedereen op het bankje, ik meld mij weer over een week of 2-3..
Hallo dames, ik ben ook weer terug op het wachtbankje. Ronde 7 alweer, NOD 4 augustus. Het was veel te warm om enthousiast aan het werk te gaan de afgelopen (meest vruchtbare) dagen, dus ik verwacht er niet veel van. Maar het blijft spannend



Ow Wiennie wat jammer Ik hoop dat je vol goede moed de draad weer op kunt pakken. Hoe is het met je?
Alle reacties Link kopieren
Jammer happygirl! Volgende ronde hopelijk weer beter en fijn dat je toch van je vakantie hebt kunnen genieten zonder menstruatie



Welkom terug zonnigkleintje! En die hitte is idd niet bevorderlijk voor het seksleven. Gelukkig waren mijn vruchtbare dagen er net voor, maar wie weet he.. 1 keer kan genoeg zijn, ik duim voor je



Hier de afgelopen dagen een aantal keren vlagen met gevoelige boobs, maar sinds vanochtend al continu... Ben benieuwd of m'n lichaam me weer voor de gek houd of dat er toch meer aan de hand is... Een dag of 2 geleden ook al een keer een flinke kwak (sorry voor de details) crème achtige slijm verloren no idea wat dat nu weer inhoud, maar we wachten het wel af nog een weekje geduld.....
Rijd nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand hier ervaring met cervix slijm?



Ik kon het tijdens de ovulaties niet duidelijk terug zien bij mezelf maar nou net ineens in overvloed :O Duidelijk slijmeriger/draden, terwijl ik over 1 week (hopelijk NIET!!!) ongesteld zou moeten worden.. Kan het zo zijn dat het nu meer is omdat ik zwanger ben of is mn eisprong misschien te laat deze maand?



De vraag is dus: Vrouwen die zwanger bleken te zijn en dus na de bevruchting/innesteling (meer) draderige slijm hadden?



Fingers crossed! :D
Alle reacties Link kopieren
Dag dames..



Als jullie het prima vinden schuif ik me graag aan bij de groep...en zoals jullie zeggen meteen maar aanschuiven op het bankje... 30juli mn NOD

December 2013 ben ik gestopt met de pil en zijn sinds 2 maanden bezig om zwanger te worden dus nu ronde 2. En inderdaad wel spannend allemaal. Leuk ook om van iedereen verhalen te lezen die in hetzelfde schuitje zitten...en veel dingen zijn erg herkenbaar. Fijn dat dit zo kan.

Nu op dit moment sinds 2 dagen alleen steken onderin de buik vooral rechts.

Afwachten maar
Alle reacties Link kopieren
Bam, behalve tijdens eisprong hier geen ervaring met slijm helaas.. Maar succes!



Lieffies, schuif gezellig aan!



Hier ook nog op het bankje. Vandaag op dag 28 inmiddels, dus uitgaande van m'n gemiddelde cyclus nog 4 dagen geduld nog steeds gevoelige boobies en gisteravond ineens felle steekjes onderin m'n buik. Ebte vrij snel weer weg.. Vaag afwachten dus!
Rijd nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve dames...



Ook ik schuif aan op het wachtbankje! Voor mijn man en mij is het de eerste ronde! Ik heb 10 juli mijn laatste pil geslikt. Aanstaande zondag 27 juli is mijn ovulatie volgens de MBK app en 11 augustus is mijn NOD! We vrijen vanaf gisteren dan om de dag in de hoop dat het dan toch raak is. Mijn moeder was ook bij de eerste ronde al zwanger, dus het kan wel. Heb namelijk geen flauw idee hoe mijn cyclus is, dus ga gewoon uit van 28 dagen. We gaan het zien!



Succes iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik schuif ook bij jullie aan. Ronde 8, wisselende cyclus maar ga uit van nod 27-7



Alle reacties Link kopieren
Oeh mies! Dat is al bijna! wat zegt je gevoel? Heb je al kwaaltjes? Ik duim voor je!
Rijd nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Alle reacties Link kopieren
Dankje missbalou ik heb geen kwaaltjes, afwachten maar...
Alle reacties Link kopieren
Hier verder ook geen kwaaltjes.. Behalve die afscheiding dan xD



Nog een weekje geduld...
welkom dames, schuif gezellig aan



tis wel rustiger hier, iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer?
Alle reacties Link kopieren
Ooh spannend!! Mies en missbalou nog heel eventjes. Bam ik moet ook nog weekje geduld hebben.....

Heb verder niet echt kwaaltjes behalve steken in onderbuik rechts en iets meer afscheidind sinds gister.
Alle reacties Link kopieren
Okee, mijn geduld raakt op

Heb besloten dat ik morgen een testje ga wagen. Wie weet ik houd jullie op de hoogte!



Hier verder nog nieuws?
Rijd nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Hier nog geen nieuws, nod duurt nog minimaal een week! Maar heb wederom het gevoel dat het niet raak is.. Gelukkig veel afleiding in andere dingen dus niet zo mee bezig
Alle reacties Link kopieren
Ja superdolly, dat gevoel dat het niet raak is heb ik elke maand wel, maar misschien ook stukje zelfbescherming dan is de teleurstelling minder groot als het ook niet raak blijkt te zijn. Ik heb zelf deze maand andere klachten dan andere maanden, dan is het heel moeilijk om van het negatieve scenario uit te gaan maar wel zo veilig uiteraard....

Succes met wachten!!
Rijd nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Alle reacties Link kopieren
Hier ook weinig nieuws.. De afscheiding is wat minder maar blijft wel glibberig. Wel veel puistjes trouwens maar dat zal wel komen door al dat gesnoep :p
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden,



Mag ik ook meeschrijven?

Ik ben in dec 2012 gestopt met de pil. Menstruatie liet erg lang op zich wachten, na jaar naar de dokter, doorverwezen naar gynaecoloog. Afgelopen maart diagnose PCOS. Nu tweede poging met clomid! Eerste poging niet gelukt. Nu zou mijn NOD 2 augustus moeten zijn... Ik vind die twee weken wachten zoooooo lang duren! Ik ben er zo mee bezig.. Bij alles denk ik, zou het??
Alle reacties Link kopieren
Missbalou...wat spannend...ben zeker benieuwd, hopen dat je positieve uitslag hebt... zal duimen.



Marijntje.. wat vervelend voor je.. en zeker als je iets heel graag wilt.

En ja 2 weken kunnen inderdaad erg lang duren maar hier kun je lekker van je afschrijven en meelezen over hoe anderen het ervaren. Succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven