Vliegtuig Air Algerie vermist?

24-07-2014 14:03 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat het niet waar is.

Maar na CNN, de franse radio staat het nu ook op NU.nl...
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Alle reacties Link kopieren
Onbevestigde bronnen zeggen dat het is neergestort in Niger.
Wat verschrikkelijk weer. Echt, de laatste tijd... Mij krijg je niet in zo'n ding.
Alle reacties Link kopieren
Retweeted by Koen de Regt

Brechtje vd Moosdijk @Bright99 · 59m



RT @cctvnews: It's confirmed Air Algerie #AH5017 with 116 people onboard has #crashed. The plane, an #MD83 Airbus, came down in #Niger.
Alle reacties Link kopieren
* mosterd*





Bij de vliegtuigmaatschappij staat ook al in het zwart een kaars met het vluchtnummer Op de site



Wat een ellende toch de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 24 juli 2014 @ 14:03:

Onbevestigde bronnen zeggen dat het is neergestort in Niger.Ook gehoord hier op het nieuws (belgië).
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Las het net op fb en dacht even checken of dat zo is. Het staat ook op nu.nl. Jeetje zeg, wat een ellende allemaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 24 juli 2014 @ 14:04:

Wat verschrikkelijk weer. Echt, de laatste tijd... Mij krijg je niet in zo'n ding.





Ik houd echt van reizen, maar ik geloof dat het vliegtuig idd even aan de kant wordt gezet.



Wat een ellende in minder dan 6 maanden 3 vliegtuigen
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Alle reacties Link kopieren
Las dat er waarschijnlijk veel Franse passagiers in zouden zitten
Het wordt me ineens teveel. Ik kan er niet meer redelijk mee omgaan.
Alle reacties Link kopieren
Brits nieuws zegt dat de piloot heeft gevraagd om een andere/gewijzigde route net voordat het verdween.

Ze gooien met twee opties.

1) De Jihad die eigenlijk geen wapens bezitten om dit te doen.

2) Een zandstorm



Hier zeggen ze trouwens niet dat het boven Niger verdween maar boven Mali.
Voor Mali waren ze al bang en terecht blijkt dan.
Alle reacties Link kopieren
Er gaan ook berichten rond dat er op het moment van neerstorten een heftige onweersbui over het gebied ging en dat dat de reden van neerstorten is geweest. Wat een ellende allemaal.
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/b ... eergestort_in_Mali__.html
Alle reacties Link kopieren
@sweetmadness: drie in minder dan zes maanden? Drie in acht dagen!



Wat een ellende!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren ook al een vliegtuig in Taiwan neergestort door slecht weer met 51 doden. En nu dit weer. Al die mensen, vreselijk
Alle reacties Link kopieren
quote:OranjeMiss schreef op 24 juli 2014 @ 14:33:

@sweetmadness: drie in minder dan zes maanden? Drie in acht dagen!



Wat een ellende!





O wow die van transAsia heb ik helemaal niet mee gekregen (nog mijn collega´s) wow ik zie op wikipedia dat begin dit jaar een militair vliegtuig, die familie´s vervoerde, ook is neergestort.



Nog meer ellende
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Ik word niet goed van het bericht waar alleen gesproken wordt over het feit dat er 50 Fransen aan boord zitten, alsof die andere passagiers een vee positie hebben.
quote:OranjeMiss schreef op 24 juli 2014 @ 14:33:

@sweetmadness: drie in minder dan zes maanden? Drie in acht dagen!



Wat een ellende!

Maar als we alle dodelijke verkeersongelukken gaan optellen die er dagelijks gebeuren, komen we op een veel groter aantal uit denk ik zo.

Ik ga in september met het vliegtuig, maar ik ga dat toch niet afzeggen. Natuurlijk is het vreselijk wat er de laatste periode gebeurt is. En natuurlijk sta je er even bij stil. Maar het overgrote deel van de vliegtuigen land gewoon veilig gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Ik had het er gister nog met collega's over, een vliegtuig ramp komt vaak in drieën. Dit was dus de derde in korte tijd.
Alle reacties Link kopieren
Dit gebeurt vrijwel elke zomer. Er zijn ontzettend veel vluchten.

Maar omdat de MH17 is neergehaald wordt het allemaal nog meer uitvergroot.



Verschrikkelijk voor alle rouwende families.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad; even googelen leverde op dat er jaarlijks wereldwijd 1,2 miljoen verkeersslachtoffers vallen.



Wij vertrekken aanstaande zaterdag met het vliegtuig; ik denk er nu wel meer bij na dan 'normaal'; maar de kans dat er iets gebeurt is zo ontzettend klein.

Net zoals bij de meeste ongelukken; maar het is soms lastig relativeren.
80 Fransen aan boord, las ik. Het overgrote deel dus, want in totaal 116 mensen in het vliegtuig.



Wij vliegen morgen ook, bang ben ik zeker niet. Het komt niet vaak voor dat een vliegtuig neerstort. Zo kan je overal wel bang voor zijn.
Heftig hoor, 3 vliegrampen in 7 dagen tijd.



Eens met Cateautje. Ik snap dat het er toe doet voor Frankrijk, maar de overige nationaliteiten doen er net zoveel toe.
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op donderdag 24 juli 2014 14:44 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="OranjeMiss in "Vliegtuig Air Algerie vermist?"" class="messagelink">OranjeMiss schreef op 24 juli 2014 @ 14:33</a>:</b>

@sweetmadness: drie in minder dan zes maanden? Drie in acht dagen!



Wat een ellende!</div></blockquote>

Maar als we alle dodelijke verkeersongelukken gaan optellen die er dagelijks gebeuren, komen we op een veel groter aantal uit denk ik zo.

Ik ga in september met het vliegtuig, maar ik ga dat toch niet afzeggen. Natuurlijk is het vreselijk wat er de laatste periode gebeurt is. En natuurlijk sta je er even bij stil. Maar het overgrote deel van de vliegtuigen land gewoon veilig gelukkig. Zeker waar dat er in het verkeer in verhouding veel meer doden vallen. En bij vliegen wordt altijd gezegd 'safest way to travel'. En dat is ook zo. Dus als er drie in iets meer dan een week neergaan, vind ik dat helemaal opvallend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven