Onverklaarbaar verdwenen dingen binnenshuis.

28-06-2014 00:37 120 berichten
Heb jij dat ook? Sinds enkele maanden ben ik in huis kwijtgeraakt: mijn favoriete leren laarzen en mijn nieuwe witte bikini, ook mijn paspoort. Nu heb ik een vreselijk nieuwsgierige poes in huis die van alles verzameld en verstopt, maar dat betreft kleine dingetjes: leren kettinkjes, tampons e.d.

Het bekende verloren sokkenfenomeen gebeurt hier ook maar een bikini en een paar laarzen kan ik niet verklaren. Vertel 's, wat voor rare dingen ben jij kwijtgeraakt?
Ik ben nogal een sloddervos dus continu vanalles kwijt. Ooit heel lang naar mijn lievelings string gezocht, kon het ding nergens vinden. Bleek ie later in de stofzuiger slang te zitten.....
Alle reacties Link kopieren
Mijn favoriete t-shirt en een vestje.

Sokken, natuurlijk.





@ikzegniks, wat kinderachtig.
Alle reacties Link kopieren
Nou, kwijt, ook heel vaak vergeten. Zo deed ik ooit best veel boodschappen bij de buurtwinkel, kom bij huis met zware tassen denk ik nog "gut is partner niet thuis"? want de auto staat er niet. Kom ik in de keuken boodschappen opruimen, loopt partner binnen "waar is de auto"? oeps nog bij de buurwinkel.

Zo was mijn fiets eens uit de schuur verdwenen, tenminste, toen ik op zondag ging zoeken hing er bij de buurtwinkel een briefje : "jsv, je had je fiets hier buiten laten staan we hebben het maar in de winkel gezet maandagmiddag kun je die halen" (ja, hij stond niet op slot).

Verder de gewone dingen, nagelknippers, nagelvijlen, scharen, kurkentrekkers, schroevendraaiers, centimeterbanden, reservelampen. Vaak vind ik het terug als ik net nieuw heb gekocht, soms heb ik ook geen zin meer in zoeken en ga dan maar gewoon nieuwe kopen, dan heb ik er twee (werkt niet altijd).

Rijbewijs bij verhuizen heel goed opgeborgen want belangrijk. na ruim een jaar (ja heel fout) toch maar aangifte gedaan, nieuwe gekocht + boete. Bij het pakken van de campingspullen vind ik de oude tussen de keukendingen voor de camping, waarom het daar een goede opberg plek was? Geen idee.

Partner is nooit iets kwijt als dat zo zou zijn hebben of ik of kinderen de boel gehad.
Alle reacties Link kopieren
quote:modepop- schreef op 29 juni 2014 @ 10:14:

Wil je dat echt weten..... nou..... de huistelefoon! Nog steeds niet terug gevonden. Heb maar een nieuwe gekochtHeb je al onder de bank gekeken? Daar lag die van ons ooit, met een lege batterij, dus bellen hielp niet.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Mijn nieuwe zomerjas. Nergens te vinden!

En een onderbroek. Kwam zoon mee thuis van een vriendje, na een ongelukje. Is in de wasmand gegaan en daarna nooit meer terug gezien. Lullig, ik word geacht het ding weer terug te geven...
Oh en tubes en potjes lippenbalsam..... Soms vind ik ze overal, leg ze dan in het laatje van mijn nachtkastje, liggen er zes of zo, na een paar weken wil ik er eentje pakken, niks meer, alle jaszakken en tassen af, nergens, en een maand of zo later komen ze allemaal weer boven water.
quote:toosnickloos schreef op 03 juli 2014 @ 20:19:

Mijn nieuwe zomerjas. Nergens te vinden!

En een onderbroek. Kwam zoon mee thuis van een vriendje, na een ongelukje. Is in de wasmand gegaan en daarna nooit meer terug gezien. Lullig, ik word geacht het ding weer terug te geven...Nieuwe kopen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn nieuwe nachtcrème! Ik koop nooit dure cremes maar deze had ik mezelf getrakteerd, duurder dan ik normaal koop. Ik had de creme op de trap gelegd om mee naar boven te nemen mezelf alvast verheugend op avond waarop ik het rijke goedje op mijn gezicht kon smeren..Nooit meer gezien! Gezinsleden zeiden allemaal onschuldig te zijn. Elke keer voor het slapen als ik mijn gezicht insmeer met goedkope nivea denk ik er weer aan..
Alle reacties Link kopieren
Ik had 1 foto waar mijn moeder opstaat met haar pasgeboren tweeling,m,n broer en ik.

Gelukkig heb ik er 1 waar m,n zus met ons op staat.

Mijn broertje is namelijk overleden.



Na het boodschappen doen was ik de auto sleutels kwijt nergens te vinden.Na 14 dagen pakt m,n man iets van de bovenste plank uit de voorraad kast en ja hoor daar waren ze weer.



Hij zelf was z,n huissleutels kwijt,na enkele weken gingen we weer een motorritje doen en zaten ze in de voering van z,n motorjas....mijn schuld zei hij ik had die kapotte zak moeten naaien,ja daaag.



Een paar uur terug,vanmiddag kocht ik bij iemand een flatsceen tv en dvd speler dus twee afstandsbedieningen.

1 ab was spoorloos,dus appen naar haar ze had niets gevonden.Voor de 3e!keer in de auto gezocht en jawel achter in de kattenbak zit een kier en daar lag dat ding.

Ben ik suf of niet!
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Alle reacties Link kopieren
mijn mapje met diploma's...



ik weet 100 % zeker dat ik dat mapje 2 jaar geleden met de verhuizing op een logische plek heb gelegd.

Zo logisch dat ik het nu niet meer weet, maar ik heb alles afgezocht... niets, niks, nada, zelfs alle dozen uit de berging overhoop gehad.
never a failure, always a lesson
Alle reacties Link kopieren




dat.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Mijn net nieuw gekochte topje! Toen ik thuis kwam en ze aan het eind van de dag (ik had er twee gekocht) in de kast wou leggen was ik er ineens één kwijt. Overal gezocht maar heb hem nergens meer kunnen vinden. Misschien toch ergens uit mijn tas gevallen ofzo hoewel ik echt niet abnormaal heb lopen slingeren haha.



Oh en ooit iets gevonden. Ik woonde toen nog thuis dus zal zo'n 6 jaar geleden zijn geweest. Kwam thuis met mijn vriend en we liepen naar mijn kamer. Lag daar ineens, op mijn kamer, een autosleutel met allerlei sleutels eraan. Niemand thuis wist hoe die daar kwam. Uiteindelijk de sleutels maar naar de politie gebracht. Later nog eens gebeld en toen waren de sleutels opgehaald door iemand uit Leeuwarden (wij wonen in Gelderland !). Niet eraan gedacht eigenlijk om door te vragen of de politie gegevens heeft gevraagd of iets dergelijks zodat ik verhaal kon halen, heel stom! Snap nog altijd niet hoe dat zit, griezelig vind ik het ook eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
ik had een blokker treinkaartje : verlopen.



Ik heb een hematreinkaartje: kwijt..; heb alleen de bon nog. En ik had t zo goed opgeborgen ( op het prikbord ).

dat is dus in 1 dag 35 euro weg... grrrr
never a failure, always a lesson
quote:keke91 schreef op 03 juli 2014 @ 22:25:

Mijn net nieuw gekochte topje! Toen ik thuis kwam en ze aan het eind van de dag (ik had er twee gekocht) in de kast wou leggen was ik er ineens één kwijt. Overal gezocht maar heb hem nergens meer kunnen vinden. Misschien toch ergens uit mijn tas gevallen ofzo hoewel ik echt niet abnormaal heb lopen slingeren haha.



Oh en ooit iets gevonden. Ik woonde toen nog thuis dus zal zo'n 6 jaar geleden zijn geweest. Kwam thuis met mijn vriend en we liepen naar mijn kamer. Lag daar ineens, op mijn kamer, een autosleutel met allerlei sleutels eraan. Niemand thuis wist hoe die daar kwam. Uiteindelijk de sleutels maar naar de politie gebracht. Later nog eens gebeld en toen waren de sleutels opgehaald door iemand uit Leeuwarden (wij wonen in Gelderland !). Niet eraan gedacht eigenlijk om door te vragen of de politie gegevens heeft gevraagd of iets dergelijks zodat ik verhaal kon halen, heel stom! Snap nog altijd niet hoe dat zit, griezelig vind ik het ook eigenlijk.



Dat is echt heel erg raar. Een inbreker die niks meeneemt maar wel zijn sleutelbos achterlaat. Of heb je die dag toevallig een monteur in huis gehad die op jouw kamer moest zijn en zijn sleutelbos is vergeten? Of de glazenwasser die met een wilde beweging zijn sleutelbos per ongeluk op je bed gooit...

Ik zou geen rust meer hebben tot ik het wist. Met stip het raarste verhaal op dit topic.
Zooi raakt zo vaak kwijt in mijn huis, dat ik voor mijn verjaardag een naambordje voor mijn huis kreeg: huize het zwarte gat.
Sokken, een glazen nagelvijl (hoesje ligt er nog wel), mijn fietssleutel (fiets staat al zeker twee jaar bij ex in de box).



En mijn vriend is heel lang zijn handsfree set kwijt geweest. Tot ik een klein stukje plastic terug vond dat precies zo gebogen was als het uiteinde van mijn handsfree set. Met de tandafdrukken van de hond er nog in...
Alle reacties Link kopieren
Paspoort en rijbewijs, ik heb volgens mij nog nooit een nieuwe gehaald omdat ie dreigde te verlopen. Elke keer kwijt, meestal kwam ik erachter vlak voordat ik op vakantie moest, dan krijg je behalve de boete en het gedoe van aangifte van vermissing, ook nog de 'spoed' kosten erbij. Dit jaar ben ik in ieder geval op tijd gaan zoeken, is dus wel weer kwijt, maar heb hem pas over 4 weken nodig. Vriendlief opperde om hem de dag van vertrek pas op te halen, anders is ie alsnog weer kwijt voordat we gaan :S.

En ik snap dus echt niet hoe het kan, vriend dit jaar ook niet, want hij was er deze keer ook van overtuigd dat HIJ ze zelf, bijelkaar, had opgeruimd in dezelfde la. Zijne en de idkaart van dochter lagen er dus ook, mijne niet.
Alle reacties Link kopieren
Onder de scanner Funnymiss
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
@apatura, sorry late reactie, erg laat. Maar we hebben geen scanner, dus helaas. De oude kwijtgeraakte heb ik ook nooit meer gevonden trouwens, ergens in de afgelopen jaren, ook niet met verhuizen. Erg mysterieus.......
Alle reacties Link kopieren
Onze kat kwam es binnen met mijn mooie grijze sjaal,vol modder....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven