Verdrietig over vriend zijn voorkeur en dat ik dat niet ben

24-07-2014 15:20 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is surinaams en houd van dikke billen. Ik ben heel dun en heb normale billen. Ik wist het vanaf het begin al dat hij daar van hield maar dacht dat liefde sterker was, hij is mijn eerste vriendje.



Nu ben ik voor 2 weken bij hem thuis omdat zijn moeder en zusje naar suriname zijn. We wonen een soort van samen tijdelijk.



Gisteren zijn we gaan zwemmen met vrienden en de hele tijd ging het over dikke billen van vrouwen. Vooral donkere vrouwen. Zijn vriend zei zelfs je bent spang maar je bent echt plat achter waarop mijn vriend met hem bokste. Ik ben boos weggegaan en hij is uren later pas gekomen en uitgepraat toch zit het me niet lekker. Ook op facebook liked hij big booty pagina en plaats dan onder alles sow lekker zeg, die mag op mijn gezicht zitten ect. Ook heeft hij surinaamse vrouwen in zijn lijst die allemaal profielfotos van voornamelijk hun kont hebben en elke dag een andere waar hij weer op moet reageren. Zelfs zijn moeder zei tegen mij jij hebt echt geen kont. Het is alsof billen heel belangerijk zijn in hun wereld, als zelfs de moeder van je vriend je aanspreekt.Zijn moeder en zusje hebben ook enorme billen maar goed dat is dan fam.



Hoe kan ik me hier minder aan storen en betekend dit dat mijn vriend me uiteindelijk gaat verlaten voor iemand met een enorme kont?
I'm Doing Me
quote:Nieke78 schreef op 24 juli 2014 @ 15:46:

Misschien kun je hem eens aangeven dat je gek bent op grote piemels, en dat die van hem heel schattig is maar dat je voorkeur toch echt uit gaat naar groot.En dan even een boks doen met je vriendinnen die er allemaal bijzitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 24 juli 2014 @ 16:22:



Ik gebruik het ook maar weet ook dat ik niet tegen de directeur moet zeggen dat die fittie alleen maar om doekoe gaat maar dat ik die torie skot.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
On topic:



Lieve Lovesray, ik zou er niets mee kunnen een vent die continu bezig is met de achterwerken van andere dames.



Ik zou vertrekken. Niet om zijn voorkeur, maar wel om zijn gedrag.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Wees gewoon blij dat je niet zo'n paardenreet hebt.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat van die boks en opmerking van vriend heeft me meeste pijn gedaan. Maar daar heeft hij ook sorry voor gezegd en dat hij die vriend ging aanspreken vind alleen jammer dat die niet meteen op dat moment gedaan had en toen ik wegging nog uren is gebleven. Daar ben ik eigenlijk nog steeds boos over.



Hij is ook heel vaak jaloers op aandacht wat ik krijg met uitgaan enzo dus ik kan hem makkelijk jaloers maken als ik wil maar wat heb ik daar aan., Of zeggen dat zijn penis klein is? Dat is niet eens zo en daar schiet ik niks mee op.



Ik wil eigenlijk van mannen weten of zoiets heel belangrijk is een voorkeur voor een dikke kont en als je een vriendin heb zonder of je daar uiteindelijk op afknapt als nieuwigheid af is?
I'm Doing Me
Alle reacties Link kopieren
quote:lovesray schreef op donderdag 24 juli 2014 16:22 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Fame in "Verdrietig over vriend zijn voorkeur en ..."" class="messagelink">Fame schreef op 24 juli 2014 @ 16:20</a>:</b>

Straattaal hoort erbij? Waarbij?</div></blockquote>Waar hij woont in zijn buurt onderling de vrienden is het echt heel normaal. Ik heb er zelf ook niks mee en als hij het tegen mij praat zeg ik liever niet maar voor hem hoort het erbij. Lekkere buurt. Lekkere vrienden. Ik voorspel een levenslange relatie met veel kinderen en buitenvrouwen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ben jij dat op je profielfoto?



Zo te zien/lezen ben jij gewoon een mooie, slanke meid met een mooie slanke kont, zonde om dat te verspillen aan een jongen die dat niet weet te waarderen. Waarschijnlijk lopen er genoeg jongens rond die je prachtig vinden zoals je bent.



Begrijp me goed, je kunt best een relatie hebben met iemand die qua uiterlijk niet volledig aan je ideaalplaatje voldoet. Maar een echt leuke vriend neemt dat gewoon voor lief en gaat dat niet constant benoemen.



Als je met hem doorgaat voel jij je straks onzeker en onaantrekkelijk terwijl je er gewoon goed uitziet. Nogmaals, ik vind het zonde. Doodzonde.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
[quote]lovesray schreef op 24 juli 2014 @ 16:28:

Ja dat van die boks en opmerking van vriend heeft me meeste pijn gedaan. Maar daar heeft hij ook sorry voor gezegd en dat hij die vriend ging aanspreken vind alleen jammer dat die niet meteen op dat moment gedaan had en toen ik wegging nog uren is gebleven. Daar ben ik eigenlijk nog steeds boos over.



Hij is ook heel vaak jaloers op aandacht wat ik krijg met uitgaan enzo dus ik kan hem makkelijk jaloers maken als ik wil maar wat heb ik daar aan., Of zeggen dat zijn penis klein is? Dat is niet eens zo en daar schiet ik niks mee op.





Het hoeft ook niet waar te zijn, het gaat erom dat jij hem terug op zijn plaats zet.
Alle reacties Link kopieren
Ik had overigens ook ooit een vriendje dat op lang en blond viel (tegenovergestelde van mij) en het ook niet kon nalaten dat te blijven zeggen en steeds vrouwen aan te wijzen die hij superknap vond, dus ik weet uit ervaring dat dat echt strontvervelend is.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
quote:lovesray schreef op 24 juli 2014 @ 16:28:





Ik wil eigenlijk van mannen weten of zoiets heel belangrijk is een voorkeur voor een dikke kont en als je een vriendin heb zonder of je daar uiteindelijk op afknapt als nieuwigheid af is?

Joh, wel of geen kont, dat maakt toch helemaal niks uit.

Dat is m.i. jouw probleem ook helemaal niet.

Jouw probleem is een groot gebrek aan zelfvertrouwen.
Wat een sukkel van een vent. Ik zou 'm dumpen, TO!
Alle reacties Link kopieren
Wat is nou eigenlijk zo leuk aan die jongen?

Hij is jaloers, maakt rotopmerkingen die je zelfvertrouwen ondermijnen en mooi istie ook al niet (als jij en hij het tenminste zijn op je profielfoto).
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde voorkeur. Zoonlief knapte destijds af op de dikke kont van zijn eerste vriendinnetje.
verba volant, scripta manent.
quote:lovesray schreef op 24 juli 2014 @ 16:28:



Hij is ook heel vaak jaloers op aandacht wat ik krijg met uitgaan enzo dus ik kan hem makkelijk jaloers maken als ik wil maar wat heb ik daar aan., Of zeggen dat zijn penis klein is? Dat is niet eens zo en daar schiet ik niks mee op.





Je klinkt in elk geval een stuk volwassener dan je vriend.



En ik ken je natuurlijk verder niet, maar ik heb toch het sterke vermoeden dat er genoeg véél leukere mannen zijn die jou heel mooi vinden zoals je bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:lovesray schreef op 24 juli 2014 @ 16:28:

Ja dat van die boks en opmerking van vriend heeft me meeste pijn gedaan. Maar daar heeft hij ook sorry voor gezegd en dat hij die vriend ging aanspreken vind alleen jammer dat die niet meteen op dat moment gedaan had en toen ik wegging nog uren is gebleven. Daar ben ik eigenlijk nog steeds boos over.



Hij is ook heel vaak jaloers op aandacht wat ik krijg met uitgaan enzo dus ik kan hem makkelijk jaloers maken als ik wil maar wat heb ik daar aan., Of zeggen dat zijn penis klein is? Dat is niet eens zo en daar schiet ik niks mee op.



Ik wil eigenlijk van mannen weten of zoiets heel belangrijk is een voorkeur voor een dikke kont en als je een vriendin heb zonder of je daar uiteindelijk op afknapt als nieuwigheid af is?



Lieve schat, wat mooi dat je je vriend niet jaloers of onzeker wil maken (boks) dat vind ik heel sterk van je. Maar lees nou die laatste alinea nog eens door zodat je je kunt realiseren dat dat in een schril contrast staat tot je eerdere intelligentere woorden.



Wat maakt het uit wat andere mannen zeggen? Jij bepaalt wat je wilt, hij doet wat hij wilt en de uitkomst kan bij iedereen anders zijn.

Er valt niet te vertellen of deze man bij je is voor jou én je kont, en of hij blijft om jou én je kont. Ik zou met hem afspreken dat zodra nog één keertje maar het woord 'kont' valt hij de deur tegen zijn kont zal voelen vallen. Omdat je meer bent dan een lichaamsdeel en niet wenst om te gaan met mensen die een ongezonde focus hebben op iets waar je niet eens invloed zoveel op hebt.
Lorem Ipsum
Ach, zie het als een leermomentje, voor jou en voor hem.

Voor jou dat je duidelijk aangeeft wat je grenzen zijn.

Voor hem dat hij beseft dat zijn kinderachtige kletspraatjes uit zijn tienertijd echt niet meer kunnen nu hij een relatie heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 24 juli 2014 @ 16:22:

Straattaal is niet perse iets waarop moet worden neergekeken.



Ik gebruik het ook maar weet ook dat ik niet tegen de directeur moet zeggen dat die fittie alleen maar om doekoe gaat maar dat ik die torie skot.Geintje toch zeker of ben je zo'n wannabe?
Alleen maar nette mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 24 juli 2014 @ 16:43:

Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde voorkeur. Zoonlief knapte destijds af op de dikke kont van zijn eerste vriendinnetje.Huh, maar zag hij dan niet dat ze een dikke kont had toen ze iets met elkaar kregen? Of droeg ze extreem slankmakende broeken?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
'Je bent spang maar je bent plat' geeft mij al de indruk dat dit jongetje niet veel ouder dan 20 is. Zo'n afknapper, dat straattaal en alleen maar gefocust op billen borsten en benen.



Zou hem vragen waarom hij dan niet lekker op zoek gaat naar een dame met dikke billen. En ga zelf op zoek naar een vriend die verder kijkt dan billen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Susan schreef op 24 juli 2014 @ 16:52:

[...]





Huh, maar zag hij dan niet dat ze een dikke kont had toen ze iets met elkaar kregen? Of droeg ze extreem slankmakende broeken?Ik denk dat hij het wel zag maar ze hadden verder véél dingen gemeen, zelfde interesses, zelfde studie, ze was ook bijzonder knap. Kennelijk was dat toch allemaal niet voldoende. Misschien speelde er nog meer maar niet iedereen is even openhartig dus dat weet ik niet.
verba volant, scripta manent.
goede vriend is nogal een billenman (zoiets als jouw vriend), en zei een keer in een dronken bui toen hij van zijn ene naar zijn volgende vriendinnetje hopte: 'ik voel me superoppervlakkig. maar dit meisje heeft gewoon zo'n lekker kontje, daar kan mijn ex niet tegenop. ik zal altijd met andere redenen aankomen waarom ik het heb uitgemaakt en voor het andere meisje viel, maar dit is nu eenmaal wat het is'



kortom: sommige mannen hebben inderdaad een hele hardnekkige billen-obsessie die niet te genezen is.
quote:MarianneDavids schreef op 24 juli 2014 @ 16:43:

Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde voorkeur. Zoonlief knapte destijds af op de dikke kont van zijn eerste vriendinnetje.Dit vind ik wel een beetje triest. Je ziet elkaar, je weet dus ook van de grootte van de billen af.
Alle reacties Link kopieren
Hij kan tog een buitenvrouw nemen met dikke billen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik zou deze man de deur wijzen en een fijn leven toewensen.

Hij hoort je te respecteren hoe je bent. Je bent goed zoals je bent. Respecteert hij dat niet, dan gaat ie maar lekker op zoek naar iemand met dikke billen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven